راههای افزایش طول آلت تناسلی مردان

امروزه و بخاطر تغییر سبک زندگی و تغذیه جوامع بشری و خصوصا کشور ما، بسیاری از مردان با مشکل کوچکی آلت تناسلی روبرو هستند بخاطر وجود ممنوعیت های اخلاقی در بازگو کردن اینگونه مسائل، آمار دقیقی از میزان وجود این مشکل در مردان وجود ندارد اما بدون شک بسیاری از مردان جامعه با مشکل کوچکی آلت تناسلی مواجه هستند.


کوچکی آلت تناسلی مردان

به گفته متخصصین ارولوژیست، کوچکی و بزرگی آلت تناسلی نمی تواند تاثیری در میزان کسب لذت از رابطه جنسی داشته باشد مگر انکه آلت تناسلی به اندازه ای کوچک باشد که در انجام عمل آمیزش اختلال ایجاد نماید. بسیاری از مردان بخاطر حجب و حیا و ترس از بازگو کردن کوچک بودن آلت تناسلی خود، عمری را با این مسئله کنار امده و به زدگی زناشویی خود ادامه می دهند و زن نیز به این مسئله عادت کرده و در ایجاد رابطه مشروع با همسر خود دچار مشکل نمی شود. اما بسیاری از مردان آلت تناسلی بسیار کوچک تری داشته و در انجام روابط جنسی خود کاملا دچار اختلال می باشند در برخی اوقات بخاطر کوچک بودن آلت تناسلی مرد، به هیچ وجه امکان ایجاد رابطه جنسی میسر نمی شود و هم زن و هم مرد، از این مسئله آزارده می شوند بدون شک عدم امکان ایجاد روابط زناشویی سالم و کامل می تواند مشکلات روحی فراوانی را برای هریک از زوجین فراهم آورد.

روش های افزایش طول آلت تناسلی مردان
تحقیقات به عمل امده نشان می دهد پس از مشکلات مادی، وجود مشکلات جنسی بیشترین حجم طلاق را به خود اختصاص داده است زنی که نتواند از رابطه جنسی با شوهر خود ارضاء جنسی و روحی شود، بدون شک در زندگی مشترک با همسر خود نیز،  دچار مشکلات روحی و عاطفی بسیار زیادی خواهد شد این مشکلات می تواند در زندگی زناشویی، خود را به شکل های مختلفی از جمله بهانه گیری، ناسازگاری و تند خویی نشان دهد.

استفاده از روغ خراطین زالو برای بزرگ تر کردن آلت تناسلی

یکی از بهترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، استفاده از روغن خراطین زالو می باشد روغن خراطین در دو نوع روغن خراطین کرم خاکی و روغن خراطین زالو در بازار یافت می شود. در کتب طب سنتی به استفاده از روغن خراطین برای افزایش طول و حجم آلت تناسلی مردان به روشنی اشاره شده است باید در نظر داشت که روغن خراطین زالو از نظر قدرت تاثیرگذاری نسبت به روغن خراطین کرم خاکی، در جایگاه بسیار بالاتری قرار داشته و با استفاده صحیح از روغن خراطین زالو می توان مشکل کوچکی آلت تناسلی را با قطعیت از میان برداشت. کسب نتیجه کامل و مناسب تنها در گرو استفاده از روغن خراطین زالو با خلوص و کیفیت بسیار بالا می باشد.