برای انجام بسیاری از امور آرایشی، لزوما نیازی نیست که به سالن های آرایش رفته و هزینه های گزافی را بپردازید.

از این پس در این مجله، ترفندهایی بسار ساده اما عملی از آموزش آرایش گری در منزل را برای شما همراهان خوب قرار خواهیم داد.

برای کراتینه کردن لازم است ابتدا موها را با شامپو به خوبی بشورید.

بعد از شستن ،موها را کاملا خشک کنید.

در این مرحله موها را به  سه یا چهار قسمت تقسیم کرده (از جلو و وسط فرق باز کنید تا تاج که میشود دو قسمت و قسمت سوم پشت سر است یا پشت سر را هم ۲ قسمت میکنیم)؛از سمت راست و پایین کار را شروع کرده البته با فاصله ی ۱/۵ سانتی از پوست سر یک لایه از موها را برداشته و کمی مواد زده و به سمت پایین میکشیم.

آیا می توانم همزمان با #کراتینه مو های خود را رنگ کنم ؟


مواد را با دست یا قلم مو و یا شانه روی موها پخش میکنیم دقت کنید که مواد کاملا بر روی ی موها پخش شوند و کاملا با هر لایه از موها تماس برقرار کنند.مواد کراتینه به انتخاب خودتان است میتوانید برزیلی تهیه کنید مارکهای Cadiveu, BBO یا Brazilian Blowout یا Kerastraight و یا Salon Favorite Keratin  و ….

با کمک گرفتن از یک شانه میتوانید موها را صاف کنید (به زاویه ی قرار گرفتن شانه دقیت کنید) در واقع با پیشانی شانه باید روی موها کشیده شود.

میتوانید موها را در یک کلاه نایلونی قرار دهید تا مواد مرطوبیت خودشون را حفظ کنند و راحتتر به فولیکول ها وارد بشوند و بعد ازآن موها را با سشوار خشک کنید و با اتوی مو با درجه ی ۴۵۰ صاف کنید.کار به اتمام میرسد توصیه میشود تا ۳ روز موهایتان را با شامپو نشورید.


آیا می توانم همزمان با #کراتینه مو های خود را رنگ کنم ؟

در صورتی که آسیب دیدگی موهای شما خیلی شدید نباشد و امکان رنگ کردن مو وجود داشته باشد ، می توانید قبل از کراتینه در همان روزی که کراتینه می کنید موهایتان را رنگ کنید. فقط باید یک نکته را در نظر داشته باشید که کراتینه برزیلی پس از اتو شدن مو ، باعث می شود که موها کمی روشنتر شوند. بنابر این برای داشتن رنگ دلخواهتان ، باید موها را کمی تیره تر کنید تا بعد از روشن تر شدن در اثر کراتینه ، به رنگ موی دلخواهتان برسید.                                                                        

به کانال عروس بپیوندید و ترفندهای آرایشی را بیاموزید