خیلی اوقات بودجه ما برای خرید لوازم مورد نیازمان محدود است و با توجه به این مسئله باید سعی کنیم تا با بررسی دقیق، بهتین انتخاب ممکن را داشته باشیم در برخی اوقات برخی کالاها تنها بخاطر داشتن برندی مشهور، ازقیمت بسیار بالاتری نسبت به گوشی های دیگر با همان امکانات برخوردار هستند و یا اینکه دارای خدماتی هستند که آن خدمات ممکن است هیچگاه به کار ما نیایند و ما بخاطر این خدمات باید پول زیادی را بپردازیم با انتخاب یک مدل پایین تر از همان گوشی، می توان قیمت بسیار کمتری را پرداخت ولی خدمات مورد نیاز را نیز بدست آورد.

بهترین گوشی موبایل یک میلیونی

اگر دنبال خرید گوشی هایی با قیمت یک میلیون تومان هستید این خبر را تا انتها پیگیری کنید. با بررسی لیست گوشی های یک میلیون تومانی و امکانات آنها، بسیار راحت تر می توانید انتخاب خود را انجام دهید.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر ساله شرکت های بزرگ تلفن های هوشمند با طراح های جدید و مشخصات سخت افزاری قدرتمند وارد چالش بزرگی می شوند. بعضی از این شرکت ها برای ایجاد رقابت تمام سعی و تلاش خود را به کار می برند تا از بهترین تکنولوژی روز دنیا در کالاهای خود استفاده کنند و بتوانند از رقبای خود سبقت بگیرند. همین علت باعث می شود انتخاب مشتری برای خرید یک گوشی مناسب کمی دشوار به نظر برسد.


امروز قصد داریم بهترین تلفن های همراه با قیمت 1 میلیون تومان را زیر زره بین قرار دهیم تا هنگام خرید برترین را انتخاب کنید.


LG G2 - 16GB

معرفی بهترین گوشی های 1 میلیون تومانی+ لیست



ویژگی:

باتری قوی
صفحه نمایش بسیار با کیفیت
عملکرد عالی سخت افزاری
امکانات مناسب نرم افزاری موجود بر روی رابط کاربری گوشی
دوربین با کیفیت 13 مگاپیکسلی به همراه دوربین مکالمات تصویری
وجود NFC، DLNA و Infrared
قیمت مناسب به نسبت امکانات
کیفیت عالی پخش موسیقی
طراحی باریک قاب اطراف صفحه نمایش



مشخصات فنی:

پردازنده مرکزی: Quad-Core Krait 400 CPU
نوع پردازنده: 64 بیت
فرکانس پردازنده‌: 2.26 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی: Adreno 330
رزولوشن عکس:  13.0 مگاپیکسل
حافظه: 16 گیگابایت حافظه داخلی
رم: 2 گیگابایت


معایب:

عدم پشتیبانی گوشی از کارت حافظه جانبی
استعداد بالای قاب پشتی گوشی در جذب اثر انگشت
بدنه تمام پلاستیکی