چند روزی هست که گمانه زنی ها برای به خدمت گرفتن رونالدینیو بازیکن مشهور برزیلی و ستاره تیم بارسلونا و آث میلان، توسط پرسپولیس در حال انجام است تیم پرسپولیس برای به خدمت گرفتن رونالدینیو وارد مذاکره رسمی شده که با رقم پیشنهادی 11 میلیارد تومان مواجه شده است اما مسئولین تیم پیروزی اعلام کرده اند که رونالدینیو بسیار چاق شده است و دیگر آن بازیکن سابق نیست. آخرین خبرها در مورد به خدمت گرفتن رونالدینهو توسط پرسولیس حاکی از چانه زنی بر سر قیمت و رسیدن به توافق نهایی می باشد.

خرید رونالدینیو توسط تیم پیروزی

رونالدینیو برای پیوستن به پیروزی 11 میلیارد تومان تقاضا کرده است ستاره تیم آث میلان و بارسلونا گفته است برای بازی در تیم پرسپولیس 11 میلیارد تومان می خواهد. این مبلغ برای مسئولین باشگاه پرسپولیس بسیار سنگین بوده و از شنیدن آن شوکه شده اند.

پس از انتشار خبر پیوستن رونالدینیو به پرسپولیس؛ کاربران در صفحه اینستاگرامی وی غوغا کردند.
به گزارش مجله " تا نهایت "؛ یکی از مطبوعات در خصوص خبر پیوستن رونالدینیو به تیم پرسپولیس نوشت:  یکی از کارگزاران ایرانی به دنبال انتقال رونالدینیو، ستاره پیشین بارسلونا، آث‌میلان و تیم ملی برزیل به پرسپولیس است. این شخص که نمی‌خواهد نامش فاش شود هفته پیش با یکی از مدیران اقتصادی باشگاه پرسپولیس تماس گرفت و اعلام کرد که می‌تواند در ازای مبلغ 3 میلیون دلار که حدود 11 میلیارد تومان می‌شود رونالدینیو را به پرسپولیس بیاورد. مسوول باشگاه پرسپولیس هم موضوع را به اطلاع برانکو می‌رساند که سرمربی پرسپولیس اعلام می‌کند این بازیکن از نظر بدنی خیلی چاق است و پول زیادی هم می‌خواهد در نتیجه نیازی به حضور او در پرسپولیس نیست. اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود و گویا چانه زنی ها بر سر قیمت ادامه دارد بر اساس شنیده های غیر رسمی، باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن رونالدینیو با مبلغ 5 میلیارد تومان موافق است و حاظر است این مبلغ را برای به خدمت گرفتن رونالدینهو برای یک فصل بپردازد.

همچنین با اعلام اسامی ملی پوشان، مشخص شده 4 نفر از تیم پرسپولیس و تنها یک نفر از تیم استقلال در تیم ملی حضور خواهند داشت این خبر باعث خوشحالی بیش از پیش هواداران باشگاه پیروزی شده است. اما هواداران تیم استقلال این گزینش را عادلانه ندانسته و به ان اعتراض داشته اند.
حق والانصاف هم تیم استقلال کارنامه بسیار قابل قبولی از خود در فصل گذشته ارائه کرد که بخاطر بد شانسی های بسیار نتوانست در این فصل قهرمانی را از آن خود کند برخی بر این باورند که داوری های ناعادلانه باعث بالا امدن تیم پیروزی بوده و الا این تیم از آمادگی مناسبی برای بازی در مقابل سایر تیم ها برخوردار نبوده و توسط شانس و تقدیر تا این مرحله بالا امد .

البته شاید با به خدمت گرفتن رونالدینیو بتوانند روحیه جمعی تیم را بالا ببرند بسیاری بر این باورند که تاریخ مصرف بازی رونالدینیو به پایان رسیده و هیچ تیم اروپایی حاظر به جذب وی نبوده که راضی به عقد قرارداد با پیروزی شده است.

پس از انتشار این خبر موج عظیمی از اصرار کاربران ایرانی برای آمدن وی به ایران و پیوستنش به تیم سرخ پوش پاینخت به راه افتاد.
به خدمت گرفتن رونالدینوی چاق شاید بتواند جلوی باخت های مکرر تیم پیروزی را بگیرد!
شاید
برای این تیم آرزوی موفقیت داریم

نظر شما در مورد استخدام رونالدینیو توسط باشگاه پرسپولیس چیست؟

جدیدترینها
عکس هایی جنجالی از فخرفروشی بچه پولدارهای تهرانی در صفحه اینستاگرام

هواداران شبیه مرتضی پاشایی در خندوانه

در نهایت پرداخت وام ازدواج 10 میلیون تومانی تایید شد

شلاق زدن 35 دانشجو قزوینی در ملا عام به جرم شرکت در پارتی مختلط