نقد و بررسی جاروبرقی 2100 وات فیلیپس مدل  Philips FC9184 Vacuum Cleaner در فروشگاه اینترنتی یکنام

نقد و بررسی و مشخصات و قیمت و خرید آنلاین جاروبرقی 2100 وات فیلیپس مدل Philips FC9184 Vacuum Cleaner . مدل FC9184

جاروبرقی خوش قیمت FC9184 شرکت فیلیپس با دارا بودن قدرت مکش 475 وات یکی از بهترین جارو برقی های موجود در بازار از حیث قدرت مکش به شمار می رود . این جارو برقی در دسته جارو برقی های کیسه دار قرار می گیرد و به فیلتر بهداشتی خروجی هوا مجهز است . مخزن در نظر گرفته شده برای این جارو برقی خوش قیمت دارای ظرفیتی 5 لیتری است  و طول سیم رابط آن نیز به شش متر می رسد . صدای تولیدی در اثر کارکرد FC9184 حدود 79 دسی بل خواهد بود جریان هوا در این جارو برقی با سرعت 47 لیتر در ثانیه به حرکت در خواهد آمد  . مدل FC9184 از سری جارو برقی های تولیدی شرکت فیلیپس ، یکی از بهترین جارو برقی های موجود در بازار است . کارشناسان فر وشگاه اینترنتی یکنام بر روی این جاروبرقی 2100 وات تست های مختلفی انجام داده اند و قدرت عملکردی ان را از جنبه های مختلف مورد آزمایش قرار داده اند. در ادامه این مقاله با کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام همراه باشید تا بتوانید نگاهی دقیق تر به FC9184 انداخته و با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.

تمیز کردن منزل و جمع آوری ذرات اضافی موجود در داخل آن همواره مشکلی بزرگ در منازل مسکونی به شمار می رود. در واقع به دلیل اهمیت بسیار بالای انسان به تمیز بودن محیط زندگی و فطری بودن این غریضه ، حتی انسان های اولیه نیز برای رفع این مشکل تلاش بسیاری داشته اند. یکی از همین تلاش ها که در طول تاریخ توانسته است ثبات خوبی بدست آورد و در نسل های مختلف مورد استفاده قرار گیرد ابزاری با نام جارو است . وسیله ای  که به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند به راحتی محیط خانه خود را تمیز نمایند.

یکی از اصلی ترین مشکلات جاروهای معمولی عدم دقت انها بود . استفاده از این ابزار به منظور تمیز کردن محیط خانه به هیچ عنوان تضمینی برای حذف تمام ذرات گرد و غبار در محیط داخلی منزل نیست. از سویی دیگر این ابزاز در بسیاری از سطوح کاربردی ندارد و نمی توان از آن بهره ای برد . برای رفع این مشکل نیز جارو برقی ها وارد بازار شدند. جاروبرقی ها دارای قدرت و توان های مختلف و متفاوتی هستند و وابسته به همین مولفه ها نیز قیمت های مختلفی خواهند داشت. جارو برقی دارای دقت بسیار خوبی است و تقریبا تمام سطوح موجود در داخل یک منزل را می تواند تمیز کند. یکی از مطرح ترین شرکت های تولید کننده جارو برقی در سطح دنیا شرکت هلندی فیلیپس به شمار می رود. با اینکه فیلیپس در بخش های مختلف لوازم خانگی فعال است اما بدون شک یکی از بهترین محصولات این کارخانه بزرگ جارو برقی های آن است . یکی از جدید ترین و در عین حال بهترین محصولات این کارخانه جاروبرقی 2100 وات مدل FC9184 است که یکی از بهترین و پر فروش ترین مدل های موجود در بازار داخلی نیز به شمار می رود .

اولین نکته ای که پس از دیدن مدل جاروبرقی فیلیپس FC9184 توجه شما را به خود جلب می کند طراحی بسیار زیبا و کاملا شیک این جارو برقی 2100 وات فیلیپس است که واقعا با قیمت جاروبرقی فیلیپس که در حال حاضر وجود دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید همین مدل با طراحی زیبایی که دارد می باشد . طراحی کاملا همگون و زیبای این مدل هم جذابیت آن را دو چندان کرده است و هم ابعاد آن را به بهینه ترین فرم ممکن در آورده است . این جارو برقی خوش قیمت دارای عرض و ارتفاع 30 سانتی متری است و عمق ان نیز 50 سانتی متر است . وزن این مدل در زمان خالی بودن مخزن آن تنها 5 کیلو گرم خواهد بود. مدل FC9184 در دسته جارو برقی های کیسه ای قرار می گیرد .

کیسه دائمی قرار گرفته در جارو برقی 2100 وات فیلیپس FC9184 دارای ظرفیت بسیار مناسب 5 لیتری است . ظرفیت این جارو برقی در نوع خود یکی از بهترین های بازار به شمار می رود و به گونه ای است که شما تقریبا پس از هر 4 استفاده نیاز به خالی کردن آن خواهید داشت . در تست های انجام شده توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام ،بر خلاف بسیاری از مدل های موجود در بازار ، FC9184  پس از پر شدن بخشی از کیسه خود ، دچار کمبود قدرت مکش نشد و به راحتی با همان قدرت اولیه به جمع اوری زباله ها و ذرات گرد و غبار ادامه داد که این مساله خود دلیل بسیاری خوبی برای برتری این مدل نسبت به سایر مدل های بازار است .

شرکت فیلیپس برای مدل FC9184 توان 2100 وات و قدرت مکش 475 واتی در نظر گرفته است. قابلیت تغییر قدرت مکش جارو برقی در زمان استفاده از آن یکی دیگر از مولفه ها و خصوصیات بارز این مدل است  . طبق بررسی های کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام بهتر است در زمان استفاده از جارو برقی بر روی سطوح نازک قدرت مکش جاروبرقی را با استفاده از اهرم چرخشی قرار گرفته بر روی ان کاهش دهید تا عمر مفید وسیله هایی مانند فرش افزایش پیدا کند .

شرکت معتبر Philips برای افزایش کارایی جاروبرقی FC9184 و افزای عمر کاربران ، از فیلتر هپا 12 در آن استفاده کرده است . فیلتر هپا 12 یکی از قدرت مند ترین فیلتر های موجود در بازار است  که برای کاهش بیماری های تنفسی و آلرژی یکی از بهترین گزینه های موجود به شمار می رود . این فیلتر می تواند کوچک ترین ذرات گرد و غبار حتی در ابعاد میکرون را نیز جذب و از بین ببرد . عمر این فیلتر در صورت کار مداوم 2 ماه است و بهتر است قبل از اتمام عمر این فیلتر آن را تعویض نمایید تا فشار بسیار کمتری بر روی موتور دستگاه وارد شود .

یکی از مشکلات بزرگ موجود در اکثر جارو برقی ها انعطاف پذیری بسیار بالای این لوله ها است . انعطاف بالای این لوله ها باعث می شود تا در اثر به وجود آمدن فشار کم به بخشی از لوله ، آن قسمت خم و لوله دچار مشکل شود. در تست های انجام شده توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام ، لوله خرطومی  استفاده شده در مدل FC9184 شرکت فیلیپس ، کمی سفت تر از سایر مدل های بازار ساخته شده است و به خوبی در برابر فشار های اعمالی مقاوم است و دچار تغییر شکل نمی شود . لوله در نظر گرفته شده برای این جارو برقی از نوع تلسکوپی های موجود در بازار با قابلیت تغییر ارتفاع است .

چرخ های در نظر گرفته شده برای این مدل دارای ابعاد بزرگ و بسیار مناسبی است که باعث می شود تا بتوانید به راحتی این جارو برقی را جابجا کنید. طول سیم رابط برق این دستگاه 6 متر است که باعث می شود تا بتوانید به نقاط مختلف دسترسی داشته باشید و بتوانید به راحتی یک اتاق دوازده متری را جارو کنید .

برای جاروبرقی 2100 وات فیلیپس مدل FC9184 دو برس در نظر گرفته شده است . یکی برس بزرگ که با کمک آن می توانید به سطوح مختلف دسترسی داشته باشید و آنها را تمیز کنید و دیگری برسی کوچک تر است که باعث می شود سطوح ظریف مانند گوشه های تیز را تمیز نمایید و ذرات گرد و غبار را از روی آنها پاک کنید .

در نهایت جارو برقی 2100 وات شرکت فیلیپس مدل FC9184 یکی از بهترین مدل های موجود در بازار به شمار می رود که با قدرت مکش 475 واتی و ظرفیت 5 لیتری خود نیاز شما به جارو برقی را تا سالیان سال برطرف نماید . این مدل از دید کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام www.Yeknam.com یکی از بهترین مدل های موجود در بازار در این بازه قیمتی به شمار می رود . اگر به دنبال خرید یک جارو برقی مناسب با قیمتی معقول هستید بهتر است مدل FC9184 شرکت فیلیپس را به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار برای خرید جاروبرقی فیلیپس در نظر داشته باشید .