صبح امرز خبری مبنی بر درگذشت بازیگر بزرگ سینمای کشورمان منتشر شد که همه را در شوک و حیرت فروبرد. امین حیایی یکی از بهترین بازیگران خوش اخلاق و دوست داشتنی کشورمان است که نقش های به یادماندنی از خود بجا گذاشته است. خبر درگذشت امین حیایی باعث شد تا صبح امروز، صفحه اینستاگرام این بازیگر محبوب از میزان کامنت های تاسف بار هواداران امین حیایی، منفجر شود.


خبر درگذشت امین حیایی

صبح امروز اخباری مبنی بر درگذشت امین حیایی بایزیگر محبوب کشورمان منتشر شد این خبر، همه را در شوک و حیرت فروبرد بسیاری از هموطنان و هواداران امین حیایی، در صفحه اینستاگرام وی کامنت گذاشته و ابراز ناراحتی کردند میزان کامنت ها لحظه به لحظهو با شدت زیادی  افزایش پیدا می کرد  تا اینکه از در ساعات پایانی روز و در صفحه اینستاگرام امین حیایی، خبر درگذشت وی تکذیب شد.

خبر تذیب درگذشت امین حیایی، باعث خوشحالی هواداران و باطبع ان ارسال کامنت های در همین مورد و در صفحه اینستا گرام وی بود.

در پی انتشار خبری مبنی بر درگذشت امین حیایی در رسانه‌های مجازی، مدیر برنامه‌های این بازیگر این خبر را تکذیب کرد.
 در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر درگذشت امین حیایی، روزبه معینی مدیر برنامه‌های این بازیگر در پست اینستاگرامی خود این خبر را تکذیب کرد.برای امین حیایی، این بازیگر محبوب و با اخلاق کشورمان آرزوی سلامتی و طول عمر داریم برخی از بازیگران به مانند امین حیایی برخلاف بسیاری از بازیگران امروزی،  هیچگاه با ظاهری متکبرانه و خود با ختگی دیده نشده و همشه سعی کرده است تا خود واقعیش باشد برخی از بازیگران لحظه به لحظه لباس های مارکدار جدیدی به تن کرده و پشت سرهم سلفی منتشر می کنند مظمون سلفی های این افراد اینگونه است: منو با لباس و تیپ جدیدم دیدید؟ ببینید چقدر خوشتیپم؟ هیچکس مث من نمی تونه بازیگر سوپر استار و محبوب دلهای مردم بشه!!!!