در این مطلب قصد داریم تا برنامه افزایش رایگان ممبر کانال تلگرام را تقدیم حضورتان کنیم این نرم افزار با کارکردی ساده و قابل نصب بر روی ویندوز و اندروید، می تواند شما را در افزایش ممبر رایگان کانال تلگرام یاری کند. نرم افزار افزایش رایگان ممبر تلگرام، با حجمی معادل 860MB حجم متوسطی داشته و با نصب ان می توانید به هرمیزان که نیاز داشته باشید به کانل خود اعضایی کاملا واقعی اضافه نمایید.

وبسایت اصلی این فروشگاه دارای نماد اعتماد و مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد


برنامه رایگان افزایش ممبر تلگرام

از سال گذشته و با ورود نسخه قدرتمند پیام رسان تلگرام، افرادی که دستی برآتش کسب و کار اینترنتی داشتند بسرعت آستین هارا بالا زده و کانال های تلگرامی بسیار زیاد و موفقی را ایجاد کردند در همین بین صدها هزار نفر از افراد آماتور نیز به واسطه شنیدن آوای دوهول از دور و به امید کسب درآمد های میلیونی از تلگرام به سمت ایجاد کانال و احتمالا کسب درامد از ان روی اوردند اما طبق قانون نانوشته طبیعت، همیشه همه افراد نمی توانند موفق شوند و درصد کمی از افراد توانایی موف شدن را دارا می باشند.

در این مطلب، نرم افزار افزایش رایگان ممبر کانال تلگرام  را به شما معرفی کرده و در دسترس دانلود شما قرار خواهیم داد برای دانلود رایگان نرم افزار افزایش ممبر کانال تلگرام تا انتهای متن با ما همراه باشید و ابتدا آموزش های آن را قدم به قدم فرا گرفته تا در حین استفاده از نرم افزار افزایش رایگان ممبر کانال تلگرام دچار مشکل نشوید.

با آمدن مسنجر قدرتمند تلگرام، حدود 30 میلیون نفر از هموطنانمان جذب این پیام رسان قدرتمند شدند همچنین افراد زیادی توانستند کسب و کارهای پرسودی را در ان ایجاد کرده و زندگی خود را برای همیشه دگرگون کنند. آیا از ساخت و ایجاد کانال تلگرام هدف مشخصی داشته اید؟ ایا برای رسیدن به هدف خود، که می تواند کسب درامد از طریق تلگرام باشد، برنامه مشخصی مدون کرده اید؟ ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می توانید تعداد اعضای کانال خود را افزایش داده و از ان کسب درامد کنید. تلگرام به عنوان پیشرفته ترین و سریعترین مسجنر پیام رسان جهان، در کشورما میلیونها کاربر را جذب خود کرده و بر روی آن هزاران کانال مختلف تحت عناوین و موضاعات متنوع ساخته شده است.

اگر شما نیز جزو دسته افرادی هستید که کانال تلگرام دارید و می خواهید از طریق آن درآمد زایی کنید، تا پایان با ما باشید تا با نرم افزار افزایش رایگان ممبر کانال تلگرام و آموزش بهترین روش های بالابردن تعداد ممبر های کانال تلگرام شما را در رسیدن به هدفتان یاری نماییم.

نرم افزاررایگان افزایش ممبر تلگرام

قطعا تا کنون کانال تلگرام خود را ایجاد کرده و با وارد کردن لیست مخاطبین و شماره تلفن های موجود در گوشی موبایل خود، توانسته اید تعدادی ممبر برای کانال خود اضافه نمایید اما در همینجا متوف شده و مستعصل شده اید چراکه نمی دانید برای افزایش ممبر کانال خود چه باید بکنید از سویی ممکن است که سرمایه ای نیز برای هزینه کردن و خرید تبلیغات برای افزایش مممبر کانال خود ندارید و بدنبال برنامه ای هستید تا بصورت رایگان بتوانید تعداد اعضای کانال خود را افزایش دهید در اینصورت ما درکنار شما خواهیم بود و این امکان را برای شما ایجاد می کنیم که با دانلود رایگان نرم افزار افزایش ممبر کانال تلگرام ، بتوانید به هرمیزان که نیاز دارید، اعضای کانال خود را افزایش دهید.  اگر صاحب کانال هستید و می خواهید کانال تان مثل کانال هایی که ترک می کنید نشود، این گوی و این میدان، راهکار برایتان داریم مثل باقلوا. گروه مهندسی کاسپین با طراحی نرم افزار رایگان افزایش ممبر کانال تلگرام سعی کرده است تا راه را برای رسیدن شما به ثروت ، هموارتر گرداند با رعایت دستورالعمل های گفته شده، می توانید به یک ادمین حرفه ای بدل شوید و کانال پربازدید و بزرگی را ایجاد نمایید. هدف از طراحی نرم افزار افزایش ممبر کانال تلگرام، کمک به کسب درامد جوانان و هموطنانی است که بدنیال راهی هستند تا بتوانند به واسطه آن زندگی خود را تغییر دهند قابل ذکر است تنها در صورتی که با استفاده از این برنامه، اعضای کانال خود را افزایش داده و به کسب درامد رسیدید، مبلغی را به عنوان هدیه و جبران هزینه طراحی نرم افزار، به حساب شرکت کاسپین واریز بفرمایید.
بهترین روش افزایش رایگان ممبر تلگرام
این روزها هر کسی را که می بیند کانال تلگرام خودش را دارد شما با اد کردن یکی از اقوام، آشنایان، دوستان، دشمنان، کسبه محل، دندان پزشک تجربی خیابان پایین خانه تان و... متوجه می شوید که او نیز کانال تلگرامی خود را دارد یا اینکه این جمله را از دیگران می شنوید، کانال هایی که یا به محض ورود به آنها لیو می دهید و به خاطر رودربایستی و چیزهای دیگری که انگشت تان را می بندند که گزینه لیو را فشار ندهید در آنها می مانید و حداکثر کاری که از دستتان بر می اید آن است که هشدارهای کانال را ببندید که حداقل صدای پست هایی که در چنین کانال هایی گذاشته می شوند، روی اعصابتان ماراتن نرود. پس اگر صاحب کانال هستید و می خواهید کانال تان مثل کانال هایی که ترک می کنید نشود، این گوی و این میدان، راهکار برایتان داریم مثل باقلوا. توجه داشته باشید که بدون آگاهی از شیوه مدیریت صحیح کانال، هیچگاه نخواهید توانست کانال تلگرام موفقی داشته باشید پس این مطلب را تا به انتها با دقت مطالعه نمایید.

افزایش ممبر

دانلود برنامه رایگان افزایش ممبر تلگرام

بسیاری از افراد با ثبت یک اسم عجیب و غریب که در آینده آدرس کانالشان خواهد بود، کانالی را برای خود ثبت می کنند و شروع می کنند به ارسال پیام به کانالهای مختلف که " تبادل کنیم؟ " و توقع دارند که بسرعت تعداد اعضای آن زیاد شده و درهای تنعم و ثروت برویشان بازشود. قطعا با این شکل نمی توان کاری صورت داد. باید هدف خود از ایجاد کانال را بدانید و هدف مشخصی را برای خود ترسیم کنید باید بدانید که بدنبال چه هستید و در چه زمینه کاری می خواهید فعالیت کنید. مطالب کانال را از کجا و چطور باید تهیه کنید از همه مهمتر خود را به جای اعضاء کانال قرار داده و ببنید که اگر شما عضو این کانال بودید، حاضر بودید مطالب آن را همیشه مرور کرده و کاربر فعال این کانال باشید؟

تنها عده کمی می توانند موفق شوند آیا شما استحقاق ان را دارید؟
شما چه مزیتی نسبت به صدها هزار نفری که مانند شما کانال تلگرام ایجاد کرده و در وضعیت مشابه شما قرار دارند، دارید؟ شما قطعا باید نقه مثبت برجسته تری نسبت به سایرین داشته باشد وقتی برای این سوال جواب منطقی و درست پیدا کردید، کانال بزنید ولی یادتان باشد درست است که تلگرام این قابلیت را به صورت رایگان در اختیار همه قرار داده، ولی کانال داری کار هر کسی نیست! بسیاری از افرادی که این روزها کانال ایجاد می کنند، می توانند با بقیه قابلیت های تلگرام از جمله گروه و سوپر گروه به هدف های مدنظرشان دسترسی پیدا کنند. پس همه جوانب را بسنجید، چرا که حتی اگر برای ساخت و نگهداری یک کانال که در آینده نزدیک شکست می خورد، پولی هم خرج نکنید با وقتی که از دست داده اید، چه کار می کنید؟

راههای افزایش رایگان ممبر تلگرام

لینک Join Chat فراموش نشود

حالا که کانال خود را ایجاد کرده اید باید برای افزایش ممبر کانال خود برنامه ای داشته باشید شما باید دوستان و مخاطبان خود را تشویق کنید تا به شما کمک کنند و پستی را که شما برای دعوت دیگران در کانالتان گذاشته اید، به اشتراک بگذارند، دیده شده است که بسیاری از افراد تنها آدرس کانال خود را در پایین مطالبشان قرار می دهند که این کار بسیار اشتباه می باشدآسان ترین راه آن است که لینک عادی یا نام کاربری (User name) کانالتان را به اشتراک بگذارید، ولی بهترین کار این است که به تنظیمات کانالتان بروید Private Channel را انتخاب کنید و قبل از آنکه گزینه تایید را بزنید لینک Join Chat کانالتان را کپی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید، در جریان باشید که اگر کانالتان عمومی است، به هیچ وجه گزینه تایید زیرآدرس را نزنید و اگر کانالتان هم از اول Private Channel است اصلا نیازی به طی مراحل بالا نیست.


افزایش ممبر


بعضی وقتها یک تفاوت کوچک، باعث ایجاد تفاوت بسیار بزرگی می شود تفاوت لینک Join Chat با لینک معمولی و نام کاربری این است که هر کس بخواهد با این لینک وارد کانالتان شود، حتما قبل از ورود باید به کانال شما اضافه شود تا اجازه ورود داشته باشد و بسیاری از افرادی هم که به این صورت وارد کانال شما می شوند یا بلد نیستند یا به هر دلیلی می مانند و خارج نمی شوند، روش چندان خوبی برای جذب کاربر نیست، ولی خب حالا! با استفاده از لینک joine به محض اینکه افراد رروی آن کلیک نمایند به عضویت کانال شما در می آیند و نیازی به تایید ندارند.

تبلیغ در کانالهای مناسب، بهترین روش افزایش ممبر کانال

با تبلیغ هدفمند تعداد اعضای خود را افزایش دهید

بی شک بهترین راه برای افزایش ممبر کانال تلگرام شما، تبلیغات در کانال های پرکاربر است که البته تضمینی نیست و ممکن است با تبلیغات شما کاربر چندانی به کانالتان اضافه نشود، در هر حال اگر قصد سپردن کانالتان را به کانال های پربازدید برای تبلیغ دارید، اول از همه کانال هایی را انتخاب کنید که با موضوع کانال شما هماهنگ هستند چرا که کاربر بیشتری از این کانال ها به کانالتان اضافه می شود و در درجه دوم دقت کنید که حتما کانالی را انتخاب کنید که پست هایش بیشترین تعداد بازدید را در یک زمان مشخص دارند. بسیاری از کانال ها دارای تعداد زیادی ممبر فیک( ممبر غیرواقعی ) هستند و تبلیغ در این نوع کانالها هیچ منفعتی برای شما نخواهند داشت.

ساده ترین روش شناخت تعداد ممبر فیک کانالها
به این مثال توجه کنید:
کانال  mazhabi@ حتی یک ممبر فیک هم ندارد به همین خاطر با مقایسه تعداد بازدیدهای مطالب این کانال می توانید رابطه میان تعداد ممبرهای آن و تعداد بازدید مطالبش، یک معیار نسبتا خوب برای سنجش تعداد ممبر های واقعی و فیک سایر کانال ها در دست داشته باشید و با توجه به ان بسادگی خواهید فهمید که چه کانالهایی و به چه تعداد دارای ممبر فیک هستند. مثلا کانالی که تعداد مببری بیشتر از این کانال دارد، باید بازدید پستهایش نیز از ان بیشتر باشد با تقسیم میزان بازدید به تعداد ممبر، می توانید بسادگی دست افراد متقلب را رو کنید.

متاسفانه تشخیص ممبر فیک و ممبر واقعی برای همه افراد ممکن نیست تنها افراد خبره می توانند اتعداد اعضای واقعی یک کانال را از روی تعداد بازدید پستهایشان تشخیص دهند بطور مثال کنال ( mazhabi@ ) یک کانال مذهبی است که حتی یک ممبر فیک هم دران دیده نمی شود از نسبت بازدید پست های این کانال و تعداد اعضای آن می توانید به رابطه میان تعداد بازدید و ممبر واعی دست بیابید هزینه تبلیغ در کانال ها ساز و کار مشخصی ندارد، برخی از کانال ها بنا به تعداد مشخص بازدید، برخی ساعتی و برخی روزی تبلیغ می گیرند. از ساعتی 6 هزار تومان شروع می شود به بالا، اینکه یک کانال چه قیمتی را روی تبلیغاتش گذاشته به تعداد بازدیدهای یک پست، مخاطبان آن و... بستگی دارد. پس از هول حلیم در دیگ نیفتید و به خاطر قیمت ارزان، تبلیغ تان را به کانالی نسپارید که یا  مخاطبانش مناسب کار شما نیستند یا پست هایش بازدید بسیار پایینی دارند، از ما گفتن بود!

هزینه کنید و تبلیغات مناسب خریداری کنید

در افزایش ممبر کانال هم مثل هر چیز دیگر در این دنیای فانی وابسته به چرک کف دست هستید و هر قدر پول بدهید، همان قدر کاربر ثابت، درجه یک، مرتبط و دوست داشتنی نصیب تان می شود. راهکارش هم آن است که کلا کانالتان را به یک آدم این کاره بسپارید و بخواهید که تعداد کاربرانش را بالا ببرد. باید توجه کنید که با ارسال مطالب مفید و تبلیغات خوب می توانید اعضا زیادی در کانال خود جمع کنید. البته با دانلود نرم افزار افزایش ممبر کانال تلگرام، دست شما در افزایش ممبر تا اندازه زیادی باز خواهد بود.

نرخ خرید ممبر بسیار متفاوت است برخی از افراد برای افزایش ممبر، هزینه های بسیار پایینی دریافت می کنند چراکه گرچه ممبر واقعی برای کانال شما جذب می کنند اما روش جذب آنها بسیار غیر اصولی و خارج از ادب است بطوریکه بدون انکه شمارا درجریان بگذارند، با عناوین بسیار زننده ای اقدام به جذب ممبر می کنند. در حال حاضر در بازار برای چنین کاری در ازای هر هزار کاربر 50 تا 400 هزار تومان از شما پول می گیرند، ولی توصیه ما این است که به قیمت های پایین به هیچ عنوان اعتماد نکنید؛ چرا که احتمال کشاندن کاربرهای غیرمرتبط در این قیمت ها بسیار زیاد است و ممکن است به روش هایی کانالتان را بالا بکشند که اصلا مد نظر شما نیست در بسیاری از این دست افزایش ممبر کانال دیده شده است که با تبلیاغت در کانال های مختلف با عناوین بسیار زننده، برای کانال شما ممبر جذب کرده اند اما این بخاطر دیدن مطالب دیگری به کانال شما جذب شده بوده اند و بسرعت نیز از کانال شما خارج خواهند شد. از آن بدتر هم اینکه احتمال خروج کاربرهایی که با قیمت های پایین به کانالتان می آیند، در سریع ترین زمان، بسیار زیاد است. افزایش های اینچنینی، کاربران به اصطلاح فیک ( غیر واقعی ) هستند که هیچ ارزشی برای شما نخواهند داشت پس اگر قصد دارید کسب و کار خود را راه اندازی کنید، بهتر است که بر روی آب لانه نسازید و بگونه ای عمل کنید که سنگ بنای محکمی را برای درامد زایی و رسیدن به ثروت، گذارده باشید. یک کانال با چند هزار ممبر واقعی، می تواند به یک سرمایه بسیار ارزشمند برای شما بدل شود از طریق همین کانال می توانید آینده زندگی خود را بسازید تبلیغ بفروشید و یا کالاهای مختلفی را در ان تبلیغ کرده و به فروش برسانید و سود بسیار قابل توجهی را به جیب بزنید گروه مشاورین برتر، در مطالب بعدی، درمورد چگونگی درامد زایی از انواع کانال های تلگرام، بیشتر سخن خواهد گفت. پس مطالب بعدی مارا دنبال نمایید.

در صورتی که مطالب خوبی ارسال کنید نصف بیشتر راه را رفته اید

با ارسال مطالب دست اول می توانید موفق شوید کپی کردن مطالب سایر کانالها چه حسنی می تواند برای سایرین داشته باشد.تعارف که نداریم، هر رسانه ای اگر به مخاطبانش احترام بگذارد و راضی اش کند، قطع به یقین مخاطب جذب می کند و کانال تلگرام هم یک رسانه است، این را به یاد داشته باشید که هر صاحب کانالی یک رسانه دار هم هست، پس به نیازهای مخاطب تان دقت کنید، کیفیت کانال را همیشه بالا نگه دارید و مطمئن باشید که در این صورت مخاطب کانالتان را می پسندد و به سراغتان می آید.

تعداد بازدیدهای اعضاء را دقیقا زیر نظر بگیرید

گاهی ممکن است تعداد ممبر کانال شما بالا باشد اما پست های جذابتان بیشتر از یک چهارم کاربران کانالتان بازدید نداشته باشند، این بازدید پایین نشانه این است که یک جای کار می لنگد و بیشتر کاربران کانالتان هشدارهای کانال را بسته اند و تبدیل به مخاطب منفعل شده اند؛ مخاطبانی که سال و ماهی یک بار می آیند، کانال را باز می کنند و یک نگاه سرسری به آخرین پست هایتان می اندازند و می روند، اگر با چنین حالتی رو به رو شدید در سریع ترین زمان ممکن رویه را عوض کنید، مخاطبان منفعل مثل ویروس می مانند. سعی کنید با اعضاء خود رابطه برقرار کنید و انها را به چالش بکشید.
دانلود نرم افزار افزایش رایگان ممبر کانال تلگرام
با دانلود  نرم افزار رایگان افزایش ممبر، توانسته اید هزاران ممبر واقعی به کانال خود اضافه نمایید باید توجه داشته باشید که نگه داشتن این اعضاء از جذب کردن انها به مراتب مشکل تر است. خب خدا را شکر همه چیز به درستی پیش رفته و تعداد ممبر های شما افزایش پیدا کرده است و افراد بسیاری هم در روز پیام می دهند که می خواهند تبلیغ شان را در کانال شما بگذارند، اما هوا برتان ندارد که راه به راه تبلیغ کنید و درآمد داشته باشید، هر تبلیغی تعدادی از کاربرانتان را به باد می دهد؛ کاربرانی که می روند و ممکن است که هیچ وقت برنگردند. ما به شما توصیه می کنیم که چشم بر این گونه درامدها ببنیدید و بگذارید کانال شما حسابی رشد کرده و عضو بگیرد در مطالب بعدی راههای کشب درامد بسیار بهتر و بیشتر را از طریق کانالهای پربازدید به شما آموزش خواهیم داد روش هایی که می تواند زندگی هرکسی را متحول ساخته ثروت را برای شما به همره بیاورد .


ممبر


 از قرار دادن پست های بلند در کانال جدا پرهیز کنید و اعضا را خسته نکنید

ارسال پست های بلند باعث خسته شدن و خارج شدن اعضا می شود. یادتان نرود که شما در رسانه ای پست هایتان را منتشر می کنید که وسیله ارتباطی شما با مخاطب تان در بیشتر موارد گوشی تلفن همراه است که نمایشگر کوچکی دارد و همین کوچک بودن باعث می شود حتی متن های کوتاه هم بلند به نظر برسند و مخاطب در برخورد اول با دیدن حجم متن بی خیال خواندنش شود، به نظر می رسد که با توجه به اندازه نمایشگر گوشی های مختلف، حداکثر 50 کلمه برای هر پست متنی کفایت می کند.

زیر تمام مطالب ارسالی لینک جوین کانالتان را قرار دهید

برخی از افراد به محض ثبت و ایجاد کانال خود شروع به کپی کردن مطالب سایر کانال ها و قرار دادن ان بر روی کانال خود می کنند توجه داشته باشید برای موفق شدن باید مطالب دست اول تولید کنید. پست هایی که می گذارید ممکن است که در جاهای دیگری نیز در تلگرام به اشتراک گذاشته شوند و شما باید از این فرصت نهایت استفاده را بکنید، خیلی ساده است آدرس کانالتان را پایین هر پست بگذارید، به این شکل هر کس که از پست شما خوشش آمد، وارد کانالتان می شود، اول یک چرخی می زند و اگر خوشش آمد، مشتری می شود، البته در اینجا هم گذاشتن آدرس Join Chat توصیه می شود.

برنامه افزایش رایگان ممبر کانال تلگرام

بهتر است مخاطبین خود را شناسایی کنید و برای آنها برنامه ریزی کنید

برای اعضاء خود ارزش قائل شده و برای انها وقت کافی بگذارید بسته به موضوع کانال خود باید مطالب جدید و جذابی در کانال قرار دهید. خیلی ها بادقت نکردن به این نکته، اعضای کانالشان را از دست داده اند، فکر نکنید که این کانال، صفحه فیس بوکتان است و هر چه را دوست دارید در آن می گذارید، نه از این خبرها نیست، در اینجا باید مثل ما که خواست شما برایمان مهم است، خواست مخاطبانتان برایتان مهم باشد، محتوایی را منتشر کنید که قشر بیشتری آنها را می پسندند. پس با یک آزمون و خطای دوره ای سلیقه مخاطبانتان را مشخص کنید.

دلیل اینکه می گوییم آزمون و خطا را دوره ای کنید، این است که ممکن است بعد از یک دوره سلیقه مخاطبانتان عوض شود یا از آن موضوع اشباع شوند یا اصلا با بالارفتن تعدادی کفه ترازوی موضوعات به سمت موضوعات دیگری سنگین شود، پس مدام این کار را انجام دهید.

تصاویر نقش تعیین کننده ای دارند

قرار دادن عکس های جذاب و دست اول، کلید موفقیت کانال شماست مخاطبان شبکه های اجتماعی و ارتباطی و به خصوص تلگرام علاقه زیادی به تصویر دارند و به همین خاطر به پست هایی که عکس داشته باشند، بیشتر توجه می کنند، البته در همه رسانه ها همین وضع است، اما در تلگرام بیشتر. تا می توانید به پست هایی که عکس دارند توجه کنید و حتی می تواند با نرم افزارهایی مثل فتوشاپ، توضیحات را روی عکس در ج کنید.

پست گذاشتن وقت و زمان مشخصی دارد

ارسال پست بر روی کانال قائده و زمان مناسب خود را می طلبد برخی افراد از صبح که بیدار می شوند، شروع می کنند تمام پست های کانال های دیگر را کپی کرده و در کانال خود قرار می دهند قافل از اینکه اعضاء کانال خودش، در وبگردی استاد بوده و بیشتر این مطالب را ممکن است دیده باشند و یا اینکه در تمام طول شبانه روز، مدام پست ارسال می کنند. اصلا توجه نمی کنند که ساعت دو نصف شب است و مردم خوابند و یا درحال گفتگویی آرام با دوستان و آشنایانشان در فضای مجازی می باشند. عکس های تکراری باعث ریزش اعضای شما خواهند شد.


ارسال پست را از ساعت دوازده شب به بعد تعطیل کنید به اعضاء خود احترام بگذارید درست است که رویه زندگی های شهری عوض شده و خیلی ها تا پاسی از بامداد بیدار هستند، ولی واقعیتش را بخواهید مردم از ساعت 12 شب به بعد یا می خوابند یا به چت های شخصی خودشان می پردازند، اعصابش را هم ندارند که شما مدام برایشان پست بگذارید و آرامشی را که به آن نیاز دارند، بهم بزنید. از ساعت12 شب تا هشت صبح کرکره کانال را پایین بکشید و خودتان هم کمی به زندگی تان برسید. اگر به این توصیه دقت نکنید، تعداد زیادی از مخاطبان با هر پست بعد از ساعت 12 شب یا از کانالتان می روند یا اینکه هشدارها را می بندند و به مخاطب منفعل تبدیل می شوند. 




از ارسال پست ها و تصاویر سنگین جدا پرهیز کنید سرعت اینترنت را درنظر بگیرید

عکس های سنگین و مطالب طولانی برای هرکسی قابل رودیت نبوده و با ارسال چنین مطالبی عملا اعضاء خود را از کانالتان بیرون انداخته اید. هر چیزی که بر مبنای بستر اینترنت کار می کند، کیفیت کارش ارتباط مستقیمی با سرعت اینترنت دارد، هر چند تلگرام یکی از سریع ترین اپ های پیام رسان است و با پایین ترین سرعت اینترنتی هم کار می کند، اما این به این معنی نیست که شما هر عکس، فیلم یا سایر فایل ها را با هر حجمی بگذارید، به این نکته دقت کنید که اگر مخاطب نتواند فایلی را که شما گذاشته اید به راحتی باز کند، شاید دو تا سه بار به روی خودش نیاورد، اما چندان امید نداشته باشید که در دفعات بعدی هم بتوانید راضی اش کنید که بماند.

در ابتدا می توانید به میزان زیادی پست بگذارید اما زیاده روی نکیند

از ارسال مطالب بیش از حد زیاد پرهیز کنید ساعات استراحت مردم را در نظر بگیرید روی مخ نباشید، راه به راه پست نگذارید، مخاطبان، شما را برای اینکه روی نزدیک ترین وسیله شخصی شان باشید برگزیده اند و هیچ کس دوست ندارد در حریم شخصی اش کسی مدام بیخ گوشش سر و صدا راه بیندازد، حداکثر 10 پست در روز و با فواصل زمانی معنی بگذارید، البته اگر روزهای اول ظهور کانال ها بود بیشتر از روزی پنج پست را توصیه نمی کردیم، اما الان آستان تحمل مخاطبان کمی بالاتر رفته و تا روزی 10 پست با فواصل زمانی معین را هم تحمل می کنند.
سعی کنید همیشه بروز باشید
اطلاعات جدید در مورد کار خود را بدست بیاورید
و از پیشرفت ها عقب نمانید تلگرام ماهانه در حال اپدیت کردن خود است به همین خاطر سعی کنید اطلاعت دقیقی در مورد بروز رسانی های تلگرام و کسب و کار خود بیاموزید.اگر توصیه کردیم که زیاد پست نگذارید، الان هم توصیه می کنیم که خیلی کم و دیر به دیر پست نگذارید، حداقل روزی سه پست و با فاصله های زمانی معین روی کانالتان قرار دهید و کاری کنید که کانال فعال و پویا به نظر برسد، نه کانالی که کاربر احساس کند که فقط تلگرامش را شلوغ کرده و در اولین فرصت با آن خداحافظی کند.
در صورتی که متفاوت باشید قطعا موفق خواهید شد سعی کنید مطالب زیبا و مفیدی ارسال کنید و از ارسال پست های پیاپی خودداری کنید تا کاربر تشنه پست ها و مطالب شما بماند و برای دیدن مطلب جدید چندین بار به کانال شما سر بزند.گروه مشاورین برتر، در مطالب بعدی، راههای کسب درامد از کانالهای پربازدید را به شما آموزش خواهد داد توجه داشته باشید تنها افرادی پیروز میدان خواهند بود که از جدیدترین رویدادها و اتفاقات کسب و کار خود آگاه بوده و از ان برای گسترش و رشد کسب و کار خود به خوبی استفاده کنند.

وبسایت اصلی این فروشگاه دارای نماد اعتماد و مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد



دانلود نرم افزار

ارتباط از طریق تلگرام
09364291640


کلمات کلیدی :افزایش ممبر ایرانی کانال تلگرام , افزایش ممبر ایرانی تلگرام , افزایش ممبر تلگرام , ممبر تلگرام , خرید ممبر تلگرام , افزایش ممبر تلگرام , خرید ممبر تلگرام , افزایش ممبر تلگرام , ممبر خارجی تلگرام , خرید ممبر کانال تلگرام , ممبر تلگرام واقعی , ممبر تلگرام ارزان , خرید ممبر چنل تلگرام , خرید ممبر خارجی تلگرام , افزایش اعضای کانال , افزایش اعضای کانال تلگرام , اعضای کانال telegram , خرید ممبر