آیا از خواص واقعی صابون کوسه اصل آگاهی دارید؟

بخاطر افت کیفی محصولات شرکت بهدیس و بروز برخی مشکلات، صابون کوسه آرپی دیگر توزیع نمی شود.


با جستجو کردن نام صابون کوسه در اینترنت به هزاران سایت و وبلاگی دسترسی پیدا می کنید که هرکدام داعیه فروش بهترین و با کیفیت ترین صابون کوسه را دارند عموما مطالبی شبیه هم و کپی شده از روی یکدیگر با فونت های ریز و درشت که خواص اعجاب انگیز آن را به رخ می کشند.

آیا واقعا صابون کوسه دارای خواص باورنکردنی می باشد؟

مهمترین خواص زیبایی صابون کوسه

بی شک یکی از محصولات بهداشتی بسیار تاثیر گذار در از بین بردن لک های صورت، از بین بردن جوش و فرورفتگی های سطحی به جای مانده از جوش های قدیمی، صابون نرم کوسه می باشد البته در هیچکدام از سایتها و فروشگاههایی که اقدام به فروش صابون کوسه می کنند اشاره ای به این که صابون کوسه نمی توانند فرو رفتگی های عمیق پوست را درمان کند اشاره ای نشده است به جای آن چنان تبلیغاتی بر روی خواص صابون کوسه صورت گرفته که گویی، صابون کوسه یک محصول ماورایی و غییر زمینی است.

بی شک چنین چیزی واقعیت ندارد یک صابون کوسه که از مواد اولیه مرغوب و روغن واقعی کبد کوسه تهیه شده باشد می تواند در شفاف و روشن تر کردن پوست صورت تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

برخلاف سایر صابون های معمول که تنها دارای خواص شویندگی دارند، صابون کوسه دارای پروتئین، اسیدهای چرب و مواد خاصی است که با در اختیار قرار دادن مواد ضرورری و مورد نیاز سلول های پوستی، باعث تقویت و ترمیم آنها می شود.

یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده صابون کوسه اصل، روغن کبد کوسه می باشد که سرشار از آنتی اکسیدان های ضروری و مورد نیاز سلول های پوستی برای ترمیم ساختار سلول های پوستی می باشد اسید چرب امگا3 از ضروری ترین مواد مورد نیاز برای ترمیم بافت های سلولی می باشد.

سطح پوست بخاطر قرار گرفتن در معرض عوامل بیرونی مانند آب و هوای نامساعد، تابش مستقیم نورخورشید، گردو غبار و... آسیب دیده و زیبایی و شفافیت اولیه خود را از دست می دهد ایجاد جوش های پوستی نیز با برجا گذاشتن آثاری از خود سطح پوست را تخریب و زیبایی آن را کاهش می دهد .

صابون کوسه اصل می تواند در از بین بردن لک، جوش و تیرگی های سطح پوست بسیار موثر و تاثیر گذار باشد.

صابون کوسه
یک صابون کوسه اصل می تواند لک های صورت را بطور تضمینی و100درصد از بین ببرد.

متاسفانه بسیاری از فروشگاهها با استفاده از نام و تصاویر صابون نرم کوسه اصل، خریداران را جذب کرده و درنهایت محصول تقلبی و بی کیفتی برای آنها ارسال می کنند اما این اطمینان به شما داده می شود که صابون کوسه عرضه شده در این فروشگاه 100درصد اصل  بوده و دارای ضمانت برگشت در صورت عدم رضایت خریدار می باشد. خرید صابون کوسه اصل آرپی با بهترین کیفیت ، از بین برنده لک و جوش های صورت .
حاوی روغن کبد کوسه که در التیام و زیباسازی پوست اثر جادوگونه ای دارد.
قدرت شفاف کنندگی صابون کوسه ، آنرا به محبوبیت جهانی رسانده و در سراسر جهان مصرف کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده است.از آنجاییکه صابون کوسه، به پوست صورت لطافت و نرمی می بخشد به آن صابون نرم کوسه گفته می شود.
این صابون با کارایی فوق العاده ، لک و جای جوش ها را از بین برده و پوستی لطیف ، زیبا و شفاف را به شما هدیه خواهد کرد.

صابون نرم کوسه آرپی اصل

بسیاری از افرادی که از لک های قهوه ای و یا از اثر باقیمانده از جوش های قدیمی  روی پوست صورت خود رنج می برده اند با استفاده از صابون کوسه اصل زیبایی و لطافت پوست خود را بازیافته اند.

تنها با صرف مبلغ ناچیزی احساس زیبا بودن را به خود هدیه دهید.

با شستشوی صورت روزانه خود با استفاده از صابون کوسه اصل، بسیار زیباتر به نظر خواهید رسید.


خواص صابون کویه,صابون کوسه,ازبین بردن لک صورت و بدن,لک,لک صورت,درمان لک بدن,درمان لک صوورت,خواص درمانی صابون کوسه,درمان لک صورت,صابون کوسه,از بین بردن جوش های بدن,جای جوس,صابون کوسه برای پوست صورت,درمان جوش های بدن

صابون نرم کوسه اصل

صابون نرم کوسه آرپی  100% خالص و اصل

صابون نرم کوسه آرپی

فروشگاه اینترنتی نیک خرید به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاههای اینترنتی به انتخاب خریداران اینترنتی و دارای مجوز رسمی فعالیت به عنوان فروشگاه اینترنتی،   اقدام به ارائه صابون کوسه اصل " آرپی "با تضمین 100% اصل و خالص بودن نموده تا شما عزیزان بتوانید یک محصول اصلی وبا کیفیت را فقط با پرداخت 20.000 تومان، تهیه نمایید. توجه داشته باشید که این محصول دارای گارانتی رضایت از کیفیت است.از آنجاییکه صابون کوسه، به پوست صورت لطافت و نرمی می بخشد به ان صابون نرم کوسه گفته می شود. فروشگاه نیک خرید تنها نماینده مجاز و رسمی شرکت بهدیس آتیه تدبیر می باشد و محصولات صد درصد اصل رابه فروش می رساند.

دارای ضمانت اصالت کالا

این صابون دارای ضمانت اصالت می باشد پس با خیالی آسوده صابون کوسه اصل را از این فروشگاه خریداری نمایید و از قدرت اعجاز گونه ان در سفید شدن، ضد لک و جوش این صابون شگفت زده شوید. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک و نزدیک به یک دهه فعالیت در این زمینه می باشد و تنها محصولات دارای کیفیت و اصالت را عرضه می کند.

صابون نرم کوسه آرپی اصل

بسیاری از مشتریان قدیمی فروشگاه نیک خرید، پس از اولین مرتبه خرید صابون کوسه اصل عرضه شده در این فروشگاه، به مشتریان دائمی بدل شده و برخی مشتریان در نوبت های بعدی تا 20 ععد صابون کوسه را یکجا خریداری کرده اند چراکه فقط صابون کوسه اصل است که پوست صورت را بسیار نرم، سفید و درخشان می کند.

هشدار

بخاطر سود بسیار اندک فروش صابون کوسه اصل آرپی، اکثریت فروشگاهها صابون کوسه تقلبی که قیمت بسیار پایینی دارند را با قیمت 18 هزار تومان و بعضا حتی بیشتر از قیمت صابون کوسه اصلی به فروش می رسانند.  افراد بدون اطلاع و آگاهی از این مسئله اقدام به خرید اینگونه صابون ها به نام صابون کوسه اصل آرپی کرده و پس از مصرف مدت زیادی از این گونه صابون ها، هیچ تاثیر مثبتی مبنی بر از بین بردن لکها و درخشان کنندگی پوست صورت از آنها نمی بینند .

 نمونه هایی که در بالا مشاهده فرمودید تعدادی از معدود صابون های بی کیفیتی است که فروشگاههای مختلف بخاطر قیمت پایین تر آنها و امکان دریافت سود بیشتر از مشتری اقدام به فروش انها می نمایند.  صابون نرم کوسه اصل آرگی ارائه شده در این فروشگاه از بالاترین کیفیت و تاثیرگذاری برخوردار است.

این اطمینان به شما هموطن گرامی داده می شود، در صورتی که به هر دلیلی از صابون خریداری شده از این فروشگاه رضابت نداشته باشید، تنها با ارائه شماره فاکتور موجود در بسته بندی ارسال شده، می توانید وجه پرداختی خود را عینا دریافت نمایید.

صابونی که از طرف این فروشگاه برای شما ارسال خواهد شد به شکل زیر می باشد.

متاسفانه نمونه تقلبی این صابون با همین شکل ظاهری در بازار به وفور یافت می شودبرخی از فروشگاهها بسیار گرانتر و برخی دیگر با قیمت های بسیار ارزانتر ان را به فروش می رسانند.

این صابون از ضمانت اصالت و کیفیت کالا برخوردار است و در صورت عدم رضایت از کیفیت آن، براحتی می توانید تنها با اعلام شماره فاکتور موجود در بسته بندی محصول، وجه پرداختی خود را پس بگیرید.

صابون کوسه اصل ارائه شده در این فروشگاه از بالاترین کیفیت و تاثیرگذاری برخوردار است.

ضمانت برگشت وجه پرداختی

در صورتی که به هردلیلی از کیفیت صابون ارسالی رضایت نداشته باشید، می توانید با ارائه شماره فاکتور موجود بر روی بسته بندی ارسال شده ، وجه پرداختی خود را بصورت کامل دریافت نمایید.

این ضمانت ماست!

فروشگاه نیک خرید تضمین کننده اصل بودن صابون کوسه ارسالی برای شماست.

 با استفاده از این صابون می توانید تمامی لک ها و جوش های صورت خود را ازبین ببرید
ما به عنوان توضیع کننده محصول اصل صابون نرم کوسه دارای نشان استاندارد ملی ایران و همچنین پروانه سازمان دارو به  شماره :35/10318  را باتضمین بالاترین کیفیت و اثر بخشی دراختیار شما قرار می دهیم فروشگاه نیک خرید تضمین می کند صابون  کوسه عرضه شده دراین فروشگاه حاوی باکیفت ترین صابون کوسه موجود در ایران است.

روغن کبد کوسه ، همچون روغن کبد ماهی که به صورت قرص برای درمان بسیاری از عارضه های پوستی و مفصلی استفاده می شودسرشار از امگا3 و روغن های غیر اشباء می باشد.


این ترکیبات در حفظ سلامتی و جلوگیری از پیری زودرس سلول های پوستی بسیار مفید و ضروری هستند.

 

خواص زیبایی صابون کوسه اصل( آرپی)

checkضدجوش موثر و تضمینی

checkضد لک
checkضد چروک
checkشاداب کننده پوست
checkکمک به بازسازی پوست و جایگزینی سلول های مرده
checkروشن کننده پوست واز بین برنده سیاهی اطراف چشم ها
checkخواص زیبائی صابون نرم کوسه ( آر پی)
 checkلایه بردار و جوان کننده پوست (نرم کننده، روشن کننده و ضد لک)
checkبهبود شبکه فیبری پوست به دلیل وجود اسیدهای چرب غیراشباع
checkصاف کننده خطوط و چروکهای پوست صورت و گردن
checkکمک به بهبود خشکی لب و کبودی و پف زیر چشم و جای جوش (آکنه)
checkرفع سیاهی های زیر و دور چشم


خواص بهداشتی صابون کوسه
 
checkنرم کننده و مرطوب کننده پوست. عملکرد معجزه آسا در شادابی پوست
checkتسریع در بهبود خارش پوست و آفتاب سوختگی
checkبازیابی سلولهای از بین رفته پوست در اثر استرس و شرایط بد جوی
checkمحافظت از پوست (حفظ چربی و رطوبت طبیعی پوست، درمان خشکی پوست)

 


صابون نرم کوسه اصل

با استفاده از صابون کوسه اصل بسیار زیباتر به نظر خواهید رسید

تحقیقات دانشمندان نشان داه است که روغن کبد کوسه که دراین صابون نیز بکار رفته است با قابلیت نفوذ به لایه های زیرین پوست در جوان ماندن و جلوگیری از چین و چروک های آن بسیار مؤثر بوده و به شادابی و جوان ماندن چهره و پوست  انسان کمک بسیار زیادی می نماید.
مولکول های روغن کبد کوسه شباهت بسیاری با مولکول های پوست انسان دارد. به همین خاطر، بسیار سریع جذب پوست بدن انسان می شود.

question iconچرا صابون کوسه؟

کوسه جزو تنها آبزیانی است که بخاطر مواد موجود در روغن کبد آن، بیشترین همسانی و سازگاری با پوست بدن انسان را دارد. از جمله ویتامین هایی که در روغن کوسه یافت می شود می توان به ویتامین های A , E , D و همچنین امگا 3 اشاره نمود. روغن کبد کوسه ماهی منطقه ی بندر عباس،  دارای 32% امگا 3 می باشد که تقریبا در هیچ حیوان دیگری، امگا 3 با این مقدار نمی توان یافت.

question iconتاثیر امگا 3 روی پوست چیست؟

صابون نرم کوسه اصلیکی از اسید های چرب غیر اشباع که برای انسان بسیار مفید بوده و از نظر پزشکی بسیار حائز اهمیت است، امگا 3 می باشد. همانطور که می دانید مصرف امگا 3 در حال حاضر علاوه بر مواد غذایی که حاوی آن می باشند، به صورت قرص نیز انجام می شود که تاثیرات بسزایی روی الیاف پوستی بدن، اعصاب و ناراحتی های عصبی انسان دارد. به همین دلیل است که پزشکان مصرف امگا 3 را به صورت کرم روی پوست بدن نیز توصیه می کنند؛ چرا که باعث جوانی، شفافیت و نرمی پوست می شود.


صابون نرم کوسه، بخاطر دارا بودن ویتامین ها و امگا 3، خواصی چون ضد لک بودن، ضد جوش، ضد چروک،روشن کننده و رفع کننده خستگی پوست صورت را دارا می باشد.درصد نفوذ پذیری این صابون روی پوست، بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل، احتیاجی به استفاده ی مکرر از آن بعد از هر بار شستشوی پوست نیست.
نمونه های خارجی این نوع صابون (صابون های روغن دار دریایی)، به صورت گلیسیرینه و شفاف تولید می شوند تا قالب و شکل ظاهری خود را حفظ نمایند. این در حالیست که در تولید این صابون، کمترین مقدار مواد آروماتیک و شیمیایی به کار رفته و رنگ خود صابون نیز به رنگ روغن خام می باشد.

فقط باصابون کوسه اصل می توانید از شر" لک های صورت " رها شوید.

این صابون، به پوست نرمی و لطافت می بخشد و با حمایت از بافت های فرسوده ی پوست، به آنها کمک می کند تا بتوانند دوباره خود را بازسازی نمایند.
این صابون با موهای ریز بانوان و تیغ خورده آقایان سازگاری کامل داشته و از ضخیم نمودن آن جلوگیری می نماید.


نحوه ی استفاده از صابون کوسه آرپی

صابون نرم کوسه اصلبخاطر خواص این صابون، توصیه می شود در زمان قبل از خواب و همچنین قبل و بعد از آرایش پوست صورت از آن استفاده شود؛ چرا که باعث از بین رفتن خستگی پوست در اثر آرایش می شود. هنگام استفاده از صابون نرم کوسه، به خاطر قدرت جذب فوق العاده بالای صابون، قرار گرفتن کف صابون به مدت 1 دقیقه روی پوست کافیست و بعد از آن، پوست را با آب گرم و حرکت دست روی پوست به صورت دورانی (همراه با ماساژ) شستشو دهید.
با استفاده از صابون نرم کوسه، پوستی شاداب، لطیف و با طراوت داشته باشید... .
در صورتی که به هردلیلی از محصول ارسالی رضایت نداشته باشید وجه پرداختی به شما برگشت داده خواهدشد.


 

گارانتی نیک خرید

گارانتی

در صورتی که به هر دلیلی از کیفیت و مرغوبیت محصول خریداری شده ناراضی باشید، با ارائه شماره فاکتور موجود همراه محصول، بدون کم و کاست وجه پرداختی شما به حسابی که توسط شما معرفی می شود واریز خواهد شد. فروشگاه نیک خرید به عنوان عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی ، صابون کوسه اصل و دارای هولوگرام را با تضمین بهترین کیفیت و مرغوبیت در اختیارتان قرار می دهد. در صورت عدم رضایت شما از این محصول، پول شما بی کم و کاست به شما برگشت داده می شود. معیار خوب و یا بد بودن محصول فقط گفته شماست و نیاز به دلیل دیگری ندارد.

توصیه مهم:  شما میتوانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا، بهترین صابون نرم کوسه موجود در ایران را از این فروشگاه تهیه نمایید. همچنین درصورتی که نیازمند به اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول می باشید، می توانید با کارشناسان ما از طریق فرم تماس با ما، یا شماره های موجود در سایت، تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است فروشگاه نیک خرید هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعای شفابخشی محصولات مشابه بی کیفیت و غیراستاندارد ندارد. ما اکیداً توصیه میکنیم تنها از محصول اصل که دارای ویسکوز و هولوگرام ، استاندارد ملی ایران و  مجوز از وزارت بهداشت می باشد استفاده نمایید.

توصیه می شود از خرید محصولات مشابه حتی با قیمت های کمتر پرهیز کنید و به پوست و سلامتی خود آسیب نرسانید.

 صابون اصل کوسه دارای نشان استاندارد

خرید صابون نرم کوسه آرپی اصل

برای خرید صابون نرم کوسه آرپی اصل ، بر روی شکل زیر کلیک کرده وبا پر کردن فرم سفارش ،ابتدا سفارش خود را درب منزل و یا محل کار خود دریافت کرده سپس وجه آن را به مامور پست بپرد      


بخاطر افت کیفی محصولات شرکت بهدیس و بروز برخی مشکلات، صابون کوسه آرپی دیگر توزیع نمی شود.

             


اخرین ویرایش   1396/1/10
چنانچه به هر دلیل موفق به ثبت سفارش نشدید، می توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه به شماره 05137581011 تماس حاصل نمایید.

پشتیبانی آنلاین در تلگرام

09364291640

               سوالات، نظرات و یا انتقادات خود را می توانید از این طریق درج نمایید.

خواص صابون کوسه,صابون نرم آپی,صابون نرم ارپی اصل,صابون کوسه اصل,نمایندگی فروش صابون نرم ارپی,نمایندگی صابون نرم کوسه ارپی,خواص صابون نرم کوسه,ضد لک,ضدلک,صابون ضد لک,صابون ضد لک صورت,خرید صابون کوسه اصل,صابون اصل ارپی,