دانلود فیلم بادیگارد

فیلم سینمایی بادیگارد، به عنوان یکی از پرفروشترین و مطرح ترین فیلم سال 94 به حساب می اید که در مراسم سی و سومین جشنواره فجر بازی بازیگر محبوب و مردی، پرویز پرستویی، سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خود اختصاص داد.

فیلم بادیگارد، داستان زندگی یک محافظ شخصی را بازگو می کند که درآن اتفاقات بسیاری رخ می دهد.

برای دانلود فیلم بادیگارد به ادامه مطلب مراجعه نمایید

دانلود فیلم بادیگارد

فیلم بادیگارد، از نقطه نظرهای مختلفی، شایسته تقدیر و تشکر می باشد چراکه عوامل و تهیه کنندگان آن، برخلاف سایر فیلم ها که تنها برای فروش و گشیه، فیلم می سازند، به محتوا و کیفیت فیلم توجه داشته و سعی نموده اند تا بازدید کننده را راضی نگاه دارند.

ابراهیم حاتمی کیا، به عنوان یکی از مطرح ترین کارگردانان کشور، از بازی تمام بازیگران تقدیر کرده و در خصوص ایفای نقش پرویز پرستویی در فیلم بادیگارد ، اورا ستوده است وی عنوان کرده است که از آقای پرویز پرستویی برای بازی در نقش شهید چمران و در فیلم " چ " نیز دعوت کردم اما او نپذیرفت و اصلا تصور نمی کردم که بازی در بادیگارد را بپذیرد از این اتفاق بسیار خوشحالم که چنین بازیگر توانایی این نقش را قبول کرد و توانست به بهترین شکل آن را ایفا نماید. فیلم بادیگارد، فروش بسیار خوبی را داشته و کماکان در سینماهای کشور در حال اکران است.

دانلود فیلم بادیگارد

مشخصات فیلم :
نام سریال :بادیگارد

کارگردان : ابراهیم حاتمی کیا
تهیه کننده: احسان محمد حسنی
موضوع : اجتماعی – سیاسی
محصول کشور : ایران
سال تولید : 1394
فرمت فایل : MP4

لیست بازیگران :
پرویز پرستویی, مریلا زارعی, بابک حمیدیان, محمود عزیزی, فرهاد قائمیان, امیر آقایی, دیبا زاهدی, شیلا خداداد, پریوش نظریه, پدرام شریفی, کامران نجف‌زاده, افسانه ناصری, سید احسان امانی,امیر محمدی , علی گلبهاران, حامد شیخی

خلاصه داستان :

«بادیگارد» درباره محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد. اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است.


سایر عوامل فیلم بادیگارد  : نویسنده: ابراهیم حاتمی کیا/ مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری/ تدوین: مهدی حسینی وند/ موسیقی: کارن همایونفر/ مجری طرح: پژمان لشگری پور/ مدیر تولید: محمدصادق آذین/ صدابردار: بهمن اردلان/ صداگذاری و میکس: علیرضا علویان/ طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی/ طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری/ جلوه های ویژه: هادی اسلامی/ محصول سازمان هنری اوج


دانلود فیلم بادیگارد


جدیدترین ها

لئوناردو دیکاپریو برای بازدید از دریاچه ارومیه به ایران می آید

انتقاد آیت الله خاتمی از رامبد جوان و واکنش رامبد جوان به این انتقاد ها

رونمایی از لباس جدید تیم ملی فوتبال و تیکه اندازی های طنز به این لباس
جنجال رابطه ساسی مانکت و دنیا جهانبخش مدل ایرانی

بازداشت 7 هنرپیشه مشهور سینما در یک پارتی

جزئیات تجاوز جنسی و قتل ستایش توسط پسر 16 ساله

دختران ارازل و اوباش تهران

رابطه ستاره فوتبال لیگ برتر با یک پسر دخترنما

جزئیات تنبیه وحشیانه دانش آموز مشهدی
اطلاعیه سپاه کربلا مازندران در مورد تعداد شهدا شهرک خان طومان