گاهے دلم براے خودم تنگ میشود

دلم براے خندہ هاے از تہ دلم

دلم براے پرسہ هاے شبانہ ام

براے قدم هایم در ولیعصر

دلم براے همہ چیز

تنگ میشود

دلنوشته های عاشقانه

درمیان خندہ هایم؛در پشت ڪلمات 

درحصار قلعہ ذهنے ام

پنهان میشوم

بے حرڪت و نامنظم در بین مجموعہ زندگے محو مے شوم

و بہ دنبال خاطراتم پرواز میڪنم

پرواز هاے بارانے ام را همیشہ دوست داشتم

چشمانم قرمز است

ڪیست فریاد خفتہ مرا درڪ ڪند؛خفتگے درون ڪلماتم را 

ڪیست ڪہ بفهم در میان جادہ هاے متروڪ ذهنم چہ پنهان شدہ است

چیست ڪہ چشمہ خشڪیدہ من را بہ فوران وادار ڪردہ

من هم نمیدانم

درست است هیچ چیز مثل قبل نیست

درست است پر از ڪنایہ و پرخاش شدہ است

درست است ڪہ تلخ شدہ

پر از تلخے گریہ هایم؛تلخے مثل امریڪانو

دلم براے همہ چیز هاے بزرگ و ڪوچڪ زندڪے ام تنگ میشود

شڪستن یڪ حس غریب است،بہ غربت گریہ هایم

نمیدانم بعد از این چہ باید بڪنم ؛شاید منتظر غروب افتاب ماندم تا بار دیگر غروب جمعہ را دیدم

تلخے زندگے ام را تحویل نگرفتم،خندیدم و گفتم عجب طعمے دارد

#ع_ص_پونه

#علی_صالحی

جدیدترین ها
رونمایی از لباس جدید تیم ملی فوتبال و تیکه اندازی های طنز به این لباس
جنجال رابطه ساسی مانکت و دنیا جهانبخش مدل ایرانی

بازداشت 7 هنرپیشه مشهور سینما در یک پارتی

جزئیات تجاوز جنسی و قتل ستایش توسط پسر 16 ساله

دختران ارازل و اوباش تهران

رابطه ستاره فوتبال لیگ برتر با یک پسر دخترنما

جزئیات تنبیه وحشیانه دانش آموز مشهدی