چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۱۴ ق.ظ .. فرمانده
دل را به هوای دیدن تو پرداده ام

دل را به هوای دیدن تو پرداده ام

دوا بده

درد بده

هر چی دارم از من بگیر فقط یه کربلا بده

زمانی فریاد بود بر زبانمان

اما چه شده که الان دلم برای گفتن ان می لرزد

امام رئوف

در حالی که جز او چیزی ندارم

برای از دست دادن چه چیزی اینقدر محتاط شده ام

آیا دارایی های نیامده را می خواهم ذخیره کنم

یا اینکه تنها دارایی ام که خودش است را از من بگیرد و جسمم مسافر جاده های ارض شود؟!

 

نمی دانم؛ اما قدیم ها برات کربلا را از سلطان توس می خواستیم

اما اکنون...

احساس می کنم هوس زیارت دارد غلبه می کند از احساس در کنار او بودن

چرا که خواسته اش را می دانم اما دستم برای انجام آن نمی رود

می ترسم حتی به اولیا خودش گفته باشد برای او دعا نکنید که کمیتش بد لنگ است (1)

اما به درون خود که می نگرم هنوز خاندان کرم بودن آنها در دلم قوت دارد

آنها همیشه منشا فیض الهی بودند و جز این از آنها انتظار نمی رود

و من همیشه بنده خاطی خدا و جز این در صفحه تاریک قلبم چیزی نداشته ام

 

فکر کنم معامله منصفانه ای باشد

من بروم به همراه همه خطاهایم در حرم او

و او با همه کرم و خوبی اش بیاید در حرم قلب من


جدیدترین ها

جزئیات تجاوز جنسی و قتل ستایش توسط پسر 16 ساله

دختران ارازل و اوباش تهران

رابطه ستاره فوتبال لیگ برتر با یک پسر دخترنما

جزئیات تنبیه وحشیانه دانش آموز مشهدی
۹۵/۰۲/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

http://up.vbiran.ir/uploads/31152145554660427615_i27ja57lu1nl2njj7tow.gif

http://up.vbiran.ir/uploads/17207145554660710265_wyectthpahpq1ev9nf8.gif

http://up.vbiran.ir/uploads/315714555466095393_khwjflqbvqttwjavupck.gif
Yaldex PopUp