آشنایی با لک انواع لک های پوستی و روش های درمان لک

لک های پوستی به لکه های تیره رنگی گفته می شود که بر روی نواحی مختلف پوست بدن، بخصوص پوست صورت ایجاد می شوند این لک ها به دلایل مختلفی ایجاد شده و بسته به تیرگی و روشنی انواع لک، تاثیرات منفی زیادی بر سطح زیبایی صوت و چره می گذارند بسیاری از افراد و بخصوص بانوان، برای درمان و از بین بردن لک های پوستی خود، به دهها راه و درمان مختلف دست می زنند که شاید از شر لک های پوستی خود رها شوند.


درمان قطعی لک و جوش های پوست صورت و بدن

انواع لک

لک ها به دو دسته روشن و تیره تقسیم می شوند

لک های تیره: لک که بیشتر بر نواهی صورت، دست ها و سینه افراد ظاهر می شوند بنا به دلایل ایجادشان راههای درمان متفاوتی نیز دارند و بسته به عمیق و یا سطحی بودن، نیازمند طول درمان متفاوتی هستند

لک های روشن: این نوع لک ها بسیار روشن تر از نوع لک های تیره بوده و در برخی اوقات بسیار کم رنگ و یا حتی روشن تر از پوست می باشند


دلایل ایجاد انواع لک بر روی پوست بدن

افراد ممکن است که بطور مادرزادی، دارای لک بر روی پوست خود باشند وجود لک در قسمتهای پایین تنه از اهمیت کمتری برخوردار است چراکه کمتر در معرض دید قرار دارند اما لک هایی که بر روی پوست صورت وجود داشته باشند، زیبایی چهره را از بین برده وحتی در برخی اوقات، و بخصوص در خانمها باعث کاهش سطح اعتماد بنفس افراد می شوند چراکه فرد احساس زیبایی و وقار نمی کند. یکی از مهمترین فاکتورهای احساس رضایت و اعتماد بنفس در بانوان، داشتن احساس زیبا بودن است بدون آن، اکثریت زنها، احساس خوشبختی نکرده و از اینکه چهره زیبایی ندارند افسرده و غمگین می شوند.


محیط زندگی

از دلایل مادرزادی که عبور کنیم، ایجاد لک بر روی پوست بدن به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. زندگی در محیط هایی با آب و هوای گرم و خش ووجود گرد و غبار در هوای محل سکونت. یکی از مهمترین دلایل ایجاد لک بر روی پوست و بخصوص پوست صورت و دستها می باشد.


قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید

پوست به عنوان بزرگترین اندام بدن، نیازمند مراقبت و رسیدگی دائمی می باشد افرادی که در نقاط مرکزی و جنوب کشورمان زندگی می کنند قطعا بیشتر از سایر هموطنانمان نیازمند رسیدگی به پوست خود می باشند چراکه زندگی در این مناطق، بخاطر وجود آب و هوایی گرم و خشک و تابش نورمستقیم آفتاب، تاثیر مخربی بر روی پوست بدن می گذارد. قرار نگرفتن در معرض تابش مستقیم نورخورشید و استفاده از کرم های ضد آفتاب، از مهمترین کارهایی است که می توان پوست را از صدمات نور خورشید و اشعه های نامرعی و مخرب uv که قاتل سلول های پوستی می باشد محافظت کرد.


لک های که از جوش های قدیمی به جا مانده اند.

ایجاد جوش بر روی پوست صورت و دستکاری کردن آنها باعث تخریب سلولهای پوستی شده و پس از انکه جوش ها از بین می روند، لک و فرورفتگی های نه چندان زیبایی از خود برجای می گذارند افرادی که پوستی چرب دارند در دوران جوانی و بلوغ جنسی، پوست صورتشان جوش های زیادی می زند که در اینده جای این جوش ها بر روی پوستشان خواهد مانند و زیبایی و طراوت پوست را تحت الشاع خود قرار خواهد داد.


درمان لک های پوستی

امروزه و با پیشرفت علم پزشکی، مواد و داروهای مختلفی در دسترس است که می تواند در درمان لک های پوستی مفید واقع شوند اما علم به هرمیزان که پیشرفت کند، نمی تواند جایگزین مناسبی برای بسیاری از درمانهای طبیعی و ساخت طبیعت بیابد چراکه درمانهای طبیعی، بخاطر سازگاری عدم استفاده مواد شیمایی در انها، از طرف بدن بهتر مورد قبول قرار می گیرد بدن انسان در برابر مواد ناشناخته و شیمیایی مقاومت به خرج داده و آنها را پس می زند.


درمان انواع لک و جوش های پوست با روغن شترمرغ مرغوب و با کیفیت

یکی از قدیمی ترین راههای درمان انواع مشکلات پوستی، لک و جوش های پوست، استفاده از روغن شترمرغ مرغوب و با کیفیت بوده است.


در طول تاریخ، بشر آموخته است که روغن شترمرغ، به مانند عسل زنبور که دارای فواید بیشماری است، روغن شترمرغ نیز به همین نحو فوایدی زیاد دارد و با استفاده از این دانش، بهترین استفاده هارا از روغن شترمرغ انجام می داده است.

مصریان باستان، روغن شترمرغ را بخوبی فراوری می کرده و با افزودن مواد خاصی به آن علاوه بر از بین بردن بوی آن، قدرت شفبخشی آن را نیز افزایش می داده اند . روغن شترمرغ، بصورت خام، دارای قدرت شفابخشی زیادی نیست این باور غلطی است که روغن شترمرغ را می توان با آب کردن چربیهای بدن شترمرغ استحصال کرد و از آن استفاده نمود متاسفانه در بسیاری از عطاریها و حتی سوپرمارکت های سطح شهر، مشاهده می کنیم که افراد روغن شترمرغ خام را درون شیشه ها ریخته و با چسباندن یک برچسب روی انها، ادعای می کنند که روغن شترمرغ اصل و با کیفیت به فروش می رسانند.

استتحصال روغن شترمرغ با کیفیت و مرغوب، نیاز به دانش خاصی دارد بخاطر اینکه استحصال روغن شترمرغ اصل، زمانبر و هزینه بردار است، بسیاری از لابراتوارها، دقت زیادی در تهیه آن نکرده و روغن شترمرغ بسیار نامرغوب را درون شیشه ها ریخته و بسته بندی می کنند و در اماکن مختلفی و بخصوص داروخانه ها به فروش می رسانند.


اینگونه روغن ها به شدت چرب هستند و بجای اینکه در از بین بردن لکه ها و جوش های پوست مفید واقع شوند، باعث افزایش چوش های پوست و صورت می شوند.


اگر روغن های شترمرغ امروزی از تاثیر گذاری چندانی برخوردار نیستند، به این دلیل است که روغن های خریداری شده، یا اصولا روغن شترمرغ نیستند و یا اینکه روغنی هستند که تنها از آب کردن چربی گوشت شترمرغ بدست آمده اند و فراوری نشده اند.


با اطمینان می توان گفت که روغن شترمرغ مرغوب و با کیفیت، می تواند در درمان و از بین بردن انواع صدمات پوستی بسیار مفید واقع شوند. روغن شترمرغ مرغوب می تواند با نفوذ به لایه های زیرین پوست، مواد ضروری سلولهای پوستی را دراختیار آنها قرار داده و آنها را در درمان سلولهای آسیب دیده یاری نماید. اسید آمینه موجود در روغن شترمرغ اصل و با کیفیت، یکی از مهمترین مواد ضروری کلاژن ها می باشد سلولهای پوستی با در اختیار داشتن اسید آمینه موجود در روغن شترمرغ مرغوب، روند کلازن سازی را تسریع می بخشند و قدرت الاستیسیته ( خاصیت کش سانی ) پوست را بالا برده و به سفت شدن پوست کمک زیادی کنند.


روغن شترمرغ فراوری شده مرغوب و با کیفیت، بخاطر داشتن مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان ها، ویتامین های امگا3، امگا 6 و امگا 9، می توانند نقش کلیدی را در بازسازی پوست ایجاد کنند این ماد براحتی می توانند به لایه های زیرین پوست نفوذ کنند و با تغذیه سلول های پوستی باعث شوند تا سلول های پوستی بتوانند بازسازی خود را آغاز کرده و سلول های مرده سطح پوست را از بین ببرند و با جایگزین کردن سلولهای تازه بجای سلولهای مرده، سطح پوست صاف و درخشانی را به ارمغان بیاورند . با استفاده روزانه از یک روغن شترمرغ اصل می توانید بسیار زیباتر بنظر برسید برای اینکه پوستی شفاف و درخشان داشته باشید هرگز نیاز نیست تا از انواع و اقسام مواد مختلف بر روی پوست خود استفاده کنید برای زیبایی خود ارزش بیشتری قائل شوید تا بهتر دیده شوید.

استفاده، تنها از روغن شترمرغ مرفوب و با کیفیت

پوستی درخشان و با طراوت، نیازمند تغذیه مناسب سلولهای پوستی می باشد سلولهای بدن انسان دربرخی از اوقات در تولید برخی از عناصر مورد نیاز خود کند عمل می کنند با دراختیار گذاشتن عناصر حیاتی سلولهای پوستی، می توان آنها را به فعالیت بیشتر و بازسازی خود تشویق کرد. برای درمان و از بین بردن لک و جوش های صورت خود، از مراجعه به پزشکان متعدد و استفاده از انواع کرم ها و داروهای متنوعی که به وفور از طرف پزشکان، دوستان و آشنایان به شما توصیه می شوند پرهیز کنید این اطمینان وجود دارد که با استفاده از یک روغن شترمرغ مرغبو و با کیفیت، می توانید به ساده ترین شکل ممکن و با کمترین هزینه، انواع لک ها و جوش های پوست صورت و بدن خود را درمان کنید. روغن شترمرغ مرغوب دارای خواص بسیار زیادی است که درمان لک ها و جوش ها، لایه بردار و روشن کننده پوست از خواص بارز  و مهم آن به شمار می رود همچنین روغن شترمرغ اصل می تواند به عنوان یک مرطوب کننده عالی به شمار بیاید. بسیاری از افراد که از خواص این ماده ارزشمند اطمینان کسب کرده اند، مصرف روغن شترمرغ را هرگز قطع نکرده و به عنوان یک مرطوب کننده بسیار خوب، بصورت روزانه از آن استفاده می کنند مصرف طولانی مدت روغن شترمرغ اصل، می تواند در درمان چین چروک های پوست بشدت تاثیر گذار باشد و از ایجاد آنها نیز جلوگیری کند. بهترین روش استفاده از روغن شترمرغ اصل این است که همراه با ان از یک صابون گیاهی و یا صابون شترمرغ نیز استفاده شود.


با وجودی که شناخت نسبتا خوبی از قدرت شفابخشی روغن شترمرغ در بین افراد جامعه وجود دارد اما تاکنون از سوی هیچ نهادی، یک مرکز معتبر و شناخته شده که بتواند این ماده شفابخش را با کیفیت و مرغوبیت خوبی در اختیار افراد قرار دهد، معرفی نشده است .


یکی از قدیمی ترین مراکز فروش روغن شترمرغ اصل و بسیار مرغوب که سابقه ای بیست ساله در عرضه این محصول دارد، شرکت فروشگاههای نیک خرید می باشد این شرکت سالیان زیادی است که بدون تبلیغ در رسانه های مختلف، به عرضه این محصول پرداخته است عدم انجام تبلیغات گسترده از سوی این شرکت، شاید به این دلیل بوده باشد که به قول پدربزرگهای ما: کالای خوب نیازمند تبلیغ نیست.


شرکت فروشگاههای نیک خرید دارای مجوزهای لازمه از سوی وزارت بهداشت و درمان و همچنین مراکز ذیصلاح دیگر می باشداین شرکت، دارای چندین فروشگاه معتبر ابنترنتی می باشد که سالیان سال است که به ارائه خدمت مشغول هستند.


برای این شرکت که در طول سالهای متمادی، سعی کرده تا رضایت مشتری را مقدم بر سود و منافع خویش قرار دهد آرزوی موفقیت بیش از پیش داریم


آدرس اینترنتی شرکت فروشگاههای اینترنتی نیک خرید

 ّرای ورد به این فروشگاه می توانید بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.


نیک خرید

www.nikkharid.com