پیوستن ساناز زرین به جم


ساناز زرین، جز آخرین و جدیدترین زابزیگران زنی است که به شبکه منفور جم تی وی GEM پیوسته است پس از پیوستن جنجالی چندین بازیگر زن و مرد از جمله، صدف طاهریان، چکامه چمن ماه، مهدی مظلومی و رابعه اسکویی، ساناز زرین نیز منفعت خود را در این دید که به شبکه جم پیوسته و عککس هایی بدون حجاب از خود منتشر نماید. جالب اینجاست که این بازیگران زن، به محض رسیدن به سایر بلاد و بسرعت حجاب از سر خود برداشته و چندین عکس بدون حجاب از خود منتشر می نمایند که  گویی به افتخار بزرگی نائل امده و توانسته اند کاری بس عظیم را به سرانجام رسانند.

 عکس های داغ کشف حجاب ساناز زرین در GEM TV

پیوستن بازیگران زن به شبکه GEM-ساناز زرین بازیگر سریال ساختمان پزشکان متولد مهر در 31 خرداد 1366 در شیراز بدنیا آمده است و اکنون پس از کشف حجاب به شبکه GEM TV پیوسته است.ساناز زرین مهر به تازگی کشف حجاب کرده است و عکس های کشف حجاب این بازیگر در فضای مجازی دست به دست می شود. ساناز زرین مهر بازیگر چندان معروفی نبود و به نظر میرسد که وی برای رسیدن به شهرت این اقدام بی شرمانه را انجام داده است.

پیوستن ساناز زرین به جم

با این حال و هرچند با توجه به تصاویر منتشر شده در صفحه اینستاگرام ساناز زرین مهر ( عکس های قدیمی و تصاویر جدید ) به نظر می رسد این صفحه مربوط به این بازیگر است اما صحت و سقم این خبر را صد درصد تایید نمی کنیم.

 

ساناز زرین مهر که نقشی کوتاه در سریال ساختمان پزشکان را ایفا کرده بود کشف حجاب کرده و در خارج از ایران در سریال های ماهواره ای بازی میکند.پیش از این بازیگرانی نه چندان مطرح نظیر صدف طاهریان، چکامه چمن ماه و بهارک صالح نیا و البته مانی کسراییان، رابعه اسکویی نیز به شبکه ماهواره ای جم پیوسته بودند. رابعه و مهدی مظلومی شاید از شناخته شده ترین چهره های بازیگرانی باشند که به شبکه جم تی وی پیوسته اند . شبکه GEM با جذب این بازیگران رده چندمی سینما و تلویزیون ایران برای خود کمپین تبلیغاتی راه اندازی کرده و بدون انکه این بازیگران اطلاع داشته باشند، نقش تبلیغات چی این شبکه منفور را ایفا می کنند.

پیوستن ساناز زرین به جم

کار هنری اش را از تئاتر شیراز شروع کرده است. “هشت بهشت” و “تلاقی” دیگر سریالهایی هستند که این هنرور در آنها حضور داشته است.در صفحه اجتماعی منتسب به این هنرور طی روزهای گذشته عکس های مختلفی از وی منتشر شده که نشان می دهد وی کشف حجاب کرده و مشغول بازی در خارج از ایران است.

 

 عکس های داغ کشف حجاب ساناز زرین در GEM TV

پیوستن ساناز زرین به جم

در میان تصاویر منتشرشده توسط این صفحه اجتماعی، عکس هایی بدون حجاب از ساناز زرین مهر در کنار مانی کسراییان دیگر بازیگر مهاجرت کرده از ایران که در آثار شبکه جم نقش آفرینی میکند نیز مشاهده میشود. شبکه جم بخاطر پخش سریالهایی با مضامین عموما خیانتی، در بین خانواده های ایرانی بسیار منفور بوده و طرفداران بسیار اندکی دارد.

تمام سریالها و برنامه های شبکه جم تی وی، بر پایه خیانت دوخواهر به یکدیگر، خیانت دوزن به یکدیگر، خیانت یک زن به شوهر و یا یک شوهر به همسرش می باشد که تنها با هدف برای از هم پاشاندن بنیان خانواده ایرانی تولید و پایه گذاری شده اند از خانواده هایی که هنوز هم به تماشای برنامه های مخرب شبکه جم تی وی، مبادرت می ورزند هشدار می دهیم که راه درستی را در پیش نگرفته اند.


جدیدترین ها

لئوناردو دیکاپریو برای بازدید از دریاچه ارومیه به ایران می آید

انتقاد آیت الله خاتمی از رامبد جوان و واکنش رامبد جوان به این انتقاد ها

رونمایی از لباس جدید تیم ملی فوتبال و تیکه اندازی های طنز به این لباس
جنجال رابطه ساسی مانکت و دنیا جهانبخش مدل ایرانی

بازداشت 7 هنرپیشه مشهور سینما در یک پارتی

جزئیات تجاوز جنسی و قتل ستایش توسط پسر 16 ساله

دختران ارازل و اوباش تهران

رابطه ستاره فوتبال لیگ برتر با یک پسر دخترنما

جزئیات تنبیه وحشیانه دانش آموز مشهدی
اطلاعیه سپاه کربلا مازندران در مورد تعداد شهدا شهرک خان طومان