روز گذشته علی صادقی عنوان کرد که پسر یکی از بازیگران مشهور کشور یک حساب اینستا گرام به نام او ایجاد کرده و با دیگران و به اسم او چت می کند او از این مسئله بسیار ناراحت بود و در انتهای پیام خود نوشت" پور مخبر تورا به خدا واگذار می کنم"

در ادامه پیام احمد پورمخبر به علی صادقی در این مورد را می خوانیم

بگو مگوی علی صادقی و احمد پورمخبر

علی صادقی بازیگر مشهور و بسیار محبوب کشورمان سخن به گلایه از پسر یکی از بازیگران مشهور کشورمان گشوده و از او بخاطر ایجاد حساب کاربری به نام خود گله کرده است.علی صادقی در گفتگویی که با یک سایت خبری داشت، از اتفاق عجیبی که توسط پسر یکی از بازیگران مطرح در شبکه های اجتماعی در حال رخ دادن است خبر داد و ادعا کرد پسر آقای بازیگر به نام او با دختران چت می کند. او در مصاحبه اش می گوید حوصله شکایت به پلیس فتا را ندارد.

در همین باره احمد پورمخبر
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به صحبت های علی صادقی واکنش نشان داد و گفت: من کسی که بخواهد با آبرویم بازی کند به خدا واگذار میکنم. احمد پور مخبر از علی صادقی خواسته تا در این مورد به پلیس فتا مراجعه نماید در حقیقت بجای ایراد چنین تهمتهایی بهترین کار نیز همین است که از مراجع قانونی این مسئله پیگیری شود.

احمد پورمخبر در اینستاپست خود خطاب به علی صادقی نوشت: اول به على صادقى، مگه با چشمات دیدى که میاى میگى که پسر من براى کسى کامنت میذاره شماره میده حضرت على (ع) دیده رو ندیده کرد شما از کسى شنیدى که خودش براى شما پیج درست کرده بود شما اگر میخواهى واقعا بفهمى کیه چرا نمیرى پلیس فتا شکایت کنى ،بعدشم پسر من زن داره تمام کار با موبایل و اینترنتم به عهده همسرش هستش؛ من کسى رو که بخواهد با آبروى من بازى کنه واگذار میکنم به خدا.

جدیدترینها
عکس هایی جنجالی از فخرفروشی بچه پولدارهای تهرانی در صفحه اینستاگرام