فروش فوری دستگاه لیوان کاغذی زیر قیمت

گروه شرکتهای تجارت صبا (صبا ماشین)

تلفن(تهران) : 44050991
فکس(تهران): 44050992
www.sabacup.com

همراه (تماس مستقیم): 09126977760 کریمی

دستگاه های فرم دهی (تولید) لیوان کاغذی شرکت صبا ماشین  دارای سیستم ساده و بدون مشکل در راستای تولید ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی می باشند. اپراتورهای که برای تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی با دستگاه کار می کنند بدون داشتن حتی کوچکترین مهارت و تخصصی می توانند اقدام به تولیده نموده و به سود بالایی برسند. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده که استروک را در داخل این دستگاه قرار داده و لیوان کاغذی تحویل بگیرید. دستگاه های تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی جای زیادی را اسغال نکرده و حتی در پارکینگ منزل خود نیز می توانید اقدام به تولید ظروف یکبار مصزف کاغذی نمایید.


بهترین و باکیفیت ترین دستگاه کدام است ؟

این سه مارک کارایی خود را پس داده و اکثر تولیدکنندگان از یکی از این سه برند استفاده می کنند.
۱) لوژو
۲)TL-۱۵۰
۳)TL-۱۶۰

مشخصات دستگاه لیوان کاغذی

کلیه دستگاه های ارائه شده در بازار کشور تقریبا از نظر عملکرد مشابه به یکدیگر می باشند، علت این که دستگاههای وارداتی شرکت صبا ماشین را از سایر وارد کنندگان متمایز می سازد مشخصات زیر می باشد:

علاوه بر امکانات سایر وارد کنندگان موارد زیر نیز به دستگاه های وارداتی شرکت صبا ماشین اضافه شده است:

  • قابلیت تنظیم سرعت تولید دستگاه
  • کنترل هوشمند و اتوماتیک دستگاه
  • چسباندن لبه های بدنه لیوان با استفاده از سیستم حرارتی
  • تعویض آیان قالبها در دستگاه به منظور تولید لیوان با ظرفیت های متفاوت
  • فول اتوماتیک
  • کاربرد آساب برای اپراتور
  • سرمایه گذاری اندک در مقابل سود بالا
  • هزینه نگهداری بسیار اندک دستگاه
  • بدون نیاز به دستگاه کمپرسور هوا

 


در راستای تامین نیازهای صنعتی کشور این گروه با توسعه خدمات خود در بخش مواد مصرفی و همچنین محصولات مرتبط با ظروف یکبار مصرف اقدام به واردات و تامین ماشین آلات و مواد اولیه مورد نیاز این صنعت نموده و آمادگی در اختیار گذاری خدمات هرچه بهتر به این بخش از صنعت کشور می باشد.
با عنایت به به کار گیری تکنولوژی و کیفیت مناسب این گروه در اقدامی موثر با تهیه ماشین آلات از تولید کنندگان معتبر دنیا آمادگی ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان گرامی می باشد.
این گروه در غالب شرکت تجارت صبا فعالیت خود را بر روی واردات ماشین آلات صنعتی در بخش ماشین های تولید محصولات کاغذی از قبیل لیوان کاغذی ، بشقاب کاغذی ، کاسه کاغذی و سایر محصولات کاغذی متمرکز کرده است
.

خط تولید لیوان کاغذی
خط تولید ظروف کاغذی
خط تولید بشقاب کاغذی
خط تولید مخروط کاغذی
دستگاه دسته چسبان برای لیوان کاغذی
خط تولید لیوان کاغذی دسته دار

خط تولید لیوان کاغذی چای دار



تلفن(تهران) : 44050991
فکس(تهران): 44050992
www.sabacup.com

همراه (تماس مستقیم): 09126977760 کریمی

کاغذ با روکش پلی اتیلن (PE) ، ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی ، ماشین آلات تولید لیوان کاغذی ( Paper Cup Machine ) ، کاغذ PE ، کاغذ روکش دار پلی اتیلن ( polyethylene paper ) ، بشقاب کاغذی ، کاسه کاغذی ، دیس کاغذی ، ظروف غذای کاغذی ، کالیپو ( Calipo ) ، کورنتو ( Cornetto ) و سایر انواع ظروف کاغذی