چند هفته ای بود که کش و قوس ها برای انتخاب سرمربی تیم استقلال تهران ادامه داشت تا سرمربی تیم استقلال تهران انتخاب و منصوب شود پس از بررسی های صورت گرفته از سوی اعضای هیات مدیره در نهایت منصوریان با رای بیشتر به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد.

انتخاب سرمربی استقلال

به " تانهایت " پس از پایان کار مظلومی و ناکامی او در فینال جام حذفی مسئولان باشگاه استقلال به دنبال گزینه جدید برای هدایت نیمکت آبی پوشان بودند که بر همین اساس در جلسه امروز هیات مدیره بررسی نتایج تیم مورد ارزیابی قرار گرفت و درنهایی پس از بررسی های لازم و مذاکراتی که بین اعضا صورت گرفت قرار شد در بین گزینه های مطرح شده ایرانی و خارجی منصوریان را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کنند اما این موضوع در نهایت باید به تایید وزیر ورزش و جوانان نیز برسد. منصوریان از فوتبالیستهای باسابقه کشورمان می باشد و امید می رود که بتواند تیم استقلال را خوب رهبری کند.

کارشناسان فوتبال بر این باورند که علی منصوریان مربی است که می تواند بیش از مربیان دیگر به استقلال کمک کند و هدایت آبی ها بر عهده گیرد از همین رو سرمربیگری منصوریان در جلسه امروز هیات مدیره به تصویب رسید و باید منتظر ماند و پس از تایید وزیر این موضوع بطور رسمی اعلام شود .

از سرمربی شدن علی منصوریان در استقلال تمام هواداران این تیم خوشحال شدند مرد شماره 10 سابق استقلالی ها که تمام طرفداران آبی پوش به سمت او تمایل دارند سرمربی آبی ها شد و در جلسه امروز که اعضای هیات مدیره به همراه افشارزاده مدیر عامل باشگاه برگزار کردند این موضوع نیز بررسی شد و در نهایت رای های اعضا از انتخاب منصوریان خبر می داد .برای این بازیکن قدیمی کشورمان ارزوی موفقیت می کنیم.