بسیاری از اوقات برای بازگو کردن حرف های دلمان به استفده از اشعار عاشقانه و یا اس ام اس و پیامک های عاشقانه متوصل می شویم این اس ام اس های عاشقانه می توانند منظور و منیات قلبی افراد را در کوتاه ترین جمله و به شکل زیبایی منتقل کنند. در ادامه زیباترین و عاشقانه ترین اس ام اس ها را برای شما خوبان اماده کرده ایم.

اس ام اس عاشقانه باحال توپ

اَگر میدانستی که چقدر دوستت دارم !
سکوت نمیکردی

اس ام اس عاشقانه باحال زیبا
آسمون به دریا گفت:این بالا خیلی قشنگه چون همه چیزو میشه دید.دَریا گفت:این پایین خیلی بهتره چـون فقط تورو میشه دید.

اس ام اس عاشقانه باحال جدید

اس ام اس عاشقانه باحال توپ
تو اگر ناز کنی ناز کشیدن بلدم
ناز از چشم پر از عشوه خریدن بلدم !
قفس خسـته دلی های من عاشق را
باز کن تا که ببینی که پریدن بلدم
لب تو باغ انار است به شوق آوردم !
میوهٔ عشق ز لبخند تو چیدن بلدم
خنده کن تا بشوی سوژهٔ نقاشی من اَگر که اعتماد تو !
به دست این و آن ڪم است
تکیه به شانه ام بده !
که مثل صخره محکم است .

اس ام اس عاشقانه باحال جدید
عشق یعنی ؛!
اینقد واست عزیز بوده باشه که
تو روزایی که نیست ؛!
کسـی جاشو نگیره .

اس ام اس عاشقانه باحال توپ

اس ام اس عاشقانه باحال جدید
چشمانم را نمیخواهم آن هنگام که دیگر راهی برای دیدنت نباشد

گاهی اخم ڪن!
گاهی دعوایم ڪن
گاهی دوسـتم نداشته باش
اما. همیشه باش
من طاقت ندارم!
کم می آورم. تو را در لحظه هایم
من چیزی نمی گویم تا بدانی دَر سـکوت هم می توان
عاشق ماند.. به همین سادگی.

ﭘﺸﺖ ﺩَﺭﻳﺎ ﺷﻬﺮﻳﺴﺖ ﻛﻪ ﻳﻚ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺟﺎ ﺩﺍﺭﺩ
ﻫﺮ ﻛﺠﺎ ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻓﻜﺮ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻛﺎﺭ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺣﺎﻝ
ﻋﺰﻳﺰ ﺍﺳﺖ ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺗﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﺵ ﺑﺎﺵ .

اس ام اس عاشقانه باحال زیبا

اس ام اس عاشقانه باحال زیبا
وقتی می‌ خندی
عشق
کوچکـترین اتفاقی ‌ست
که میی افتد.

وَقتی کسی تو را!
عاشقانه
دوسـت دارد
شیوه ی بیان اسم تو!
در صدای او متفاوت است
و تو!
می دانی که نامت
در لبهای او ایمن است.

تمامی ذرات وجودت عشق را فریاد میکرد
اگرمیدانستی که چقدر دوستت دارم !
نگاهت را تا ابد بر من می دوختی
تا من بر سکـوت نگاه تو
رازهای عشق را با خود به عرش خدا ببرم .