بازی رئال مادرید و اتلتیکوعلاقه مندان به بازی رئال مادرید و اتلتیکو امشب خود را برای تماشای یک بازی فوتبال دیدنی اماده می کنند. فوتبالدوستان در سرتاسر جهان امشب نظاره گر یکی از جذاب ترین مسابقات فوتبال در سرزمین چکمه خواهند بود.امشب هیجان در فوتبال اروپا به نقطه اوج خود خواهد رسید، چرا که دو تیم اسپانیایی رئال مادرید و اتلتیکو در فینالی تمام مادریدی نبردی نابرابر را در پیش خواهند داشت. امشب را می توان اوج حساسیت بازیهای لالیگا دانست.

بازی دو تیم رئال مادریک و اتلتیکو

دیدار دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو امشب برگزار می شود این دیدار از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و علاقه مندان فوتبال و طرفداران هر دو تیم خود را برای تماشای یک بازی فوتبال پرهیجان آماده می کنند.دو تیم فینالیست رئال مادرید و اتلتیکو که درلالیگای اسپانیا به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جدول رده بدی قرار گرفته اند، از انگیزه ای بسیار بالا برای کسب جام قهرمانی برخوردار هستند.

بازی امشب این دو تیم، دومین رویارویی آنها در طول 3 فصل گذشته، آن هم در مرحله فینال است. 

از طرفی، دیدار امشب این دو تیم یادآور فینال 2014 شهر لیسبون خواهد بود که در آن بازی تیم رئال مادرید توانست در وقت های اضافه تیم اتلتیکو مادرید را شکست دهد. و قهرمان جام شود سرمربی تیم رئال مادرید گفته است که بازیکنانش از امادگی بسیار بالایی برخوردار بوده و امشب هر سه امتیاز این بازی را از آن خود خواهند کرد.

در نشست خبری پیش از بازی، زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید اعلام کرد: رونالدو کمی احساس درد داشت، اما در حال حاضر شرایط او مطلوب است. 

او در این بازی 100% توان خود را به کار خواهد گرفت. وی اندکی نگران است، اما این نگرانی با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا از بین می رود. 

به طور حتم امشب بازی بسیار دشواری را در پیش خواهیم داشت، اما تیممان با آگاهی کامل از این موضوع، به استقبال بازی امشب خواهد رفت. 

ما برای رسیدن به آمادگی کامل دو هفته فرصت داشتیم و در حال حاضر بازیکنان تنها به دنبال توپ هستند! 

من بازیکنان کنونی تیم را همچون بازیکنان حاضر در فینال لیسبون می بینم. تنها یک گام تا کسب افتخاری بزرگ فاصله داریم و از حضور دراین فینال بسیار خوشحال هستیم. 

ما با تمام وجود آماده بازی هستیم و برای کسب عنوان قهرمانی به سختی کار کرده ایم.

برای رسیدن به فینال سختی های بسیاری را متحمل شده ایم، اگرچه دستیابی به چنین افتخاری، بدون تحمل دشواری ها غیرممکن است. 

باخت به معنای شکست نیست. چنانچه تمام تلاش خود را به کار نگیرید، در آن صورت شکست خورده اید. 

بازی امشب تنها یک مسابقه فوتبال است و هرگز نمی توان پیش بینی کرد که چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

از سال 2014 برخی از بازیکنان این تیم را ترک کرده اند، اما دیدگاه باشگاه رئال مادرید همچنان "اتحاد، تلاش، قهرمانی" است و ما امشب با همین دیدگاه به استقبال این بازی می رویم.


در آن سوی میدان، دیه گو سیمئونه نیز اعلام کرده است: بازی امشب بسیار حساس خواهد بود. 

رئالی ها با در اختیار داشتن کاسمیرو عملکردی بهتر را خواهند داشت. 

تمام شاگردان من با دیدگاه پیشرفت و رشد کار خود را انجام می دهند و این یعنی زندگی. با کار و تلاش فراوان سرانجام به آنچه که می خواهید، می رسید. 

حضور در فینال بسیار هیجان انگیز و پیروزی در آن بسیار عالی است. 

تغییرات چندانی را از سوی تیم ما در این بازی شاهد نخواهید بود. اگرچه تیم ما از سال 2014 دچار تغییراتی شده است، اما ساختار خود را همچنان حفظ کرده است. 

کاسمیرو در ضد حملات تیم رئال را بیش از پیش خطرناک می کند. به مادریدی ها نباید فضا داد، زیرا شرایط برای ما خطرناک می شود. 

دلم می خواهد افتخاری در تاریخ 113 ساله این باشگاه باشم و تنها پیروزی در این بازی مرا خوشحال می کند.





چینش احتمالی تیم رئال مادرید: ناواس/ کارواخال، په په، راموس، مارسلو/ کاسمیرو، کروس، مودریچ/ بیل، بنزما، رونالدو



بازیکن غایب: واران




چینش احتمالی تیم اتلتیکو مادرید: اوبلاک/ خوآن فران، گودین، خیمنز، فیلیپه لوئیز/ کوکه، گابی، فرناندز، نیگوئز/ گریزمن، تورس