از صبح امروزکه شایعه ای در میان دانش اموزان پیچیده است که سوالات امتحانی آنا لو رفته است  مسعود سقفی سخنگوی آموزش و پرورش تهران در گفتگو با خبرنگاران بیان کرده است: مقرر شده بود امتحان درس آمادگی دفاعی پایه دوم دبیرستان ساعت 10 صبح امروز برگزار شود اما از ساعت 8:30 صبح دیروز سؤالاتی به عنوان امتحان این درس در فضای مجازی بین دانش‌آموزان دوم دبیرستانی تهران دست به دست می‌شد.


لو رفتن سوالات امتحانی

مسعود ثقفی سخنگوی اموزش و پرورش تهران شایعه لو رفتن سوالات امتحانی را با قطعیت تکذیب کرده و گفته است:  چنین موضوعی کذب و قابل تأیید نیست.


ثقفی تصریح کرد: سوالات امتحانی هماهنگ آمادگی دفاعی که در ساعت 10 صبح امروز برگزار شد، پیش از آن در هیچ جایی و در هیچ صفحه مجازی منتشر نشده است. خبر لو رفتن سوالات امتحانی دانش اموزان، تنها در حد یک شایعه است.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: به طور قطع و یقین اعلام می‌کنیم که سؤالات امتحان پیش از زمان برگزاری دست هیچ فردی نبوده و در هیچ جایی منتشر نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران این موضوع در حالی است که در برخی از مدارس امتحان آمادگی دفاعی راس ساعت شروع نشده و با کمی تاخیر همراه بود، حال باید دید بعد از داستان سختی امتحانات نهایی و لو رفتن سوالاتی که آموزش و پرورشی ها زیر بار آن نمی‌روند قرار است بار دیگر چه اتفاقی بیافتد؟