۴۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

سلفی گلشیفته فراهانی با فرح پهلوی جنجال آفریده است




گلشیفته فراهانی با ترک وطن و بازی در فیلم های هالیوودی و بعضا فیلم های با بدن نیمه عریان، انتقادهای بسیار زیادی را به خود معطوف کرده است در اخرین اقدام، گلشیفته فراهانی با فرح پهلوی، همسر شاه سابق ایران عکس سلفی گرفته است که روزنامه کیهان در مطلبی به سلفی گلشیفته فراهانی با فرح پهلوی پرداخته است.

بازیگر جلای وطن کرده با همسر دیکتاتور ساقط شده ایران عکس یادگاری گرفت.

ادامه مطلب...
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

دستگیری 70 دختر و پسر مست در رستوران امیر ریش فرحزاد

دستگیری 70 دختر و پسر مست در رستوران امیر ریش فرحزاد


 این روزها شاهد دستگیری دختر و پسرهای جوان به جرم شرکت در پارتی و مصرف مشروبات الکلی هستیم

پس از بازداشت 7 بازیگر مشهور در پارتی شبانه، 35 دخترو پسر در جشن دانشجویی و اکنون هم بازداشت 70 دختر و پسر در رستوران امیر ریش در فحزاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بامداد امروز  70 نفر دختر و پسر به جرم مصرف مشروبات الکلی در رستوران «امیر ریش» فرحزاد دستگیر شدند.

ادامه مطلب...
۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

دستگیری مرد مارخور در رشت

دستگیری مرد مارخور در رشت

مردی که مارها را زنده زنده پوست کنده و می خورد در رشت دستگیر شد
این مرد در ملا عام اقدام به پوست کردن مار بصورت زنده کرده و آن را خورد ه بود این مسئله نغض حقوق حیوانات بوده و از سوی اداره حفاظت محیط زیست گیلان مورد پیگرد قرار گرفته و دستگیر شد.
ادامه مطلب...
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده
پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ .. فرمانده
تصاویری از فخر فروشی بچه پولدارهای تهرانی در صفحه اینستاگرام

تصاویری از فخر فروشی بچه پولدارهای تهرانی در صفحه اینستاگرام


با دیدن این تصاویر بی شک هوش از سرتان پرواز خواهد کرد در شرایطی که بسیاری از کوچکترین آرزوهای جوانان و نوجوانان کشورمان در سینه شان دفن می شوند برخی از بچه پولدارهای تهرانی غرق در ثروت و ولخرجی هستند شاید در اینجا گمان کنید، مجموعه‌ای از تصاویر ثروتمندان یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، جایی مانند امارات متحده عربی را ‌می‌‌بینید؛ به واقعیت نزدیک شده‌اید، ولی باید از خلیج فارس بگذرید تا به ایران برسید. بچه پولدارهای تهرانی با قرار دادن عکس هایی از ثروت پدری خود در اینستاگرام، برای سایرین فخرفروشی می کنند. عکس هایی از ماشین ، ساعت و گوشی های  لوکس و گرانقیمت در صفحه اینستاگرام بچه پولدارهای تهرانی مطلب داغ فضای مجازی شده است.
ادامه مطلب...
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۷ ۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

اهدا جازه شهاب حسینی به محضر مقدس حضرت مهدی عج

مشخص نیست چرا شهاب حسینی ابتدا جازه خود را تقدیم ملت ایران کرد اما بعد نظر خود را تغییر داده و به صاحت مقدس اما عصر عج  اهدا کرد این کار شهاب حسینی در اهدا جایزه خود به مسجد جمکران و حضرت مهدی موعود علیه اسلام بسیار ارزشمند است اما ایکاش از ابتدا تصمیم خود را با تفکر بیشتری می گرفت تا هموطنانمان را نیز ازرده خاطر ننماید.ترانه علیدوستی: من فمنیستم کاش شما هم فمنیستی باشید یا بشوید...


ادامه مطلب...
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

منصوریان سرمربی استقلال شد



چند هفته ای بود که کش و قوس ها برای انتخاب سرمربی تیم استقلال تهران ادامه داشت تا سرمربی تیم استقلال تهران انتخاب و منصوب شود پس از بررسی های صورت گرفته از سوی اعضای هیات مدیره در نهایت منصوریان با رای بیشتر به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد.
ادامه مطلب...
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

سربازانی که حقوق میلیونی می گیرند


اگر خدمت سربازی رفته باشد حتما با طعم تلخ زدوبندهای برخی از افراد با برخی از سربازان به اصطلاح نورچشمی و سفارش شده آشنایی دارید افرادی که نه تنها هیچ برتری از نظرهای مختلف و قابلیت ها به شما ندارند اما در موقع اعزام شما به منطقه " خاش " اعزام می شوید اما آنها به پادگان و یا اداره ای در شهر محل سکونت خود و بخاطر رشادت های بی دریغ انجام نداده اشان ماهیانه حقوق میلیونی نیز دریافت می کنند.سرباز که باشی باید 24 ساعت آماده خدمت به کشورت باشی و در این راه چشم طمعی هم به پول نداشته باشی. فرقی هم نمی‌کند که تحصیلاتت در چه حد باشد و چقدر درس خوانده باشی تنها مهم خدمت به وطن است و بس. اما ظاهرا این مسئله برای همه اینطور نیست.

ادامه مطلب...
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

جنجال میان علی صادقی و احمد پور مخبر


روز گذشته علی صادقی عنوان کرد که پسر یکی از بازیگران مشهور کشور یک حساب اینستا گرام به نام او ایجاد کرده و با دیگران و به اسم او چت می کند او از این مسئله بسیار ناراحت بود و در انتهای پیام خود نوشت" پور مخبر تورا به خدا واگذار می کنم"

در ادامه پیام احمد پورمخبر به علی صادقی در این مورد را می خوانیم

ادامه مطلب...
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

پایان احتمالی فعالیت تلگرام در ایران

پایان احتمالی فعالیت تلگرام در ایران

از سوی شورای عالی فضای مجازی تصویب شده است  تمامی برنامه های پیام رسان موظفند تا سرورهای خود را به داخل خاک کشورمان منتقل کنند تا تمام اطلاعات شهروندان ایرانی تا تمام اطلاعات شهروندان ایرانی به داخل کشور منقل شوند تا کنون مدیران تلگرام با مسئولین فضای مجازی کشورمان بخوبی تعامل کرده اند امیدواریم در این مقوله نیز این روند تکرار شود و مانع از تعطیلی برنامه تلگرام در ایران گردد.

ادامه مطلب...
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

جنجال بزرگ خوانندگی بهنوش بختیاری در یک کنسرت بزرگ

     خواننده شدن بهنوش بختیاری


بهنوش بختیاری اعلام کرده است که بزودی کنسرت بزرگی را برگزار خواهد کرد که خود دران به خوانندگی خواهد پرداخت همچنین وی ابراز امیدواری کرده است که امیدوار است بتواند بزودی آلبوم پاپ خود را منتشر کند خبر خواننده شدن بهنوش بختیاری مثل بمب در شبکه های اجتماعی صدا کرده است.ظاهرا قرار است تا بهنوش بختیاری علاوه بر حرفه بازیگری و کار آرایشگری خود، وارد حرفه خوانندگی نیز بشود.بهنوش بختیاری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون خبر از خوانندگی خود داده است. خوانندگی بهنوش بختیاری در کنسرت را خود او به همه اطلاع داده است.

ادامه مطلب...
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

http://up.vbiran.ir/uploads/31152145554660427615_i27ja57lu1nl2njj7tow.gif

http://up.vbiran.ir/uploads/17207145554660710265_wyectthpahpq1ev9nf8.gif

http://up.vbiran.ir/uploads/315714555466095393_khwjflqbvqttwjavupck.gif
Yaldex PopUp