در مطلب قبلی در مورد بیماری علی کریمی گفتگو کردیم هواداران علی کریمی با اطلاع از بیماری علی کریمی به صفحه اینستاگرام علی کریمی هجوم برده و نگرانی خود را از این بابت اعلام کردند به گفته پزشکان علی کریمی به بیماری الو پسی که نوعی ریزش سکه ای موهای بدن است مبتلا شده است در ادامه تعدادی از کامنت هایی که درمورد بیماری علی کریمی در صفحه ایسنتاگرامش گذاشته شده است را می خوانیم.


بیماری الو پسی علی کریمی

به گفته پزشکان علی کریمی به بیماری الو پسی مبتلا شده است دلیل ایجاد این نوع بیماری برای پزشکان و دانشمندان کاملا ناشناخته بوده و هیچ درمان مشخصی برای ان تاکنون پیدا نشده است گفته می شود 30 تا 50 درصد معمولا افراد مبتلا به این بیماری بهبود می یابند و موهای ریخته شده مجددا رشد می کنند این امار در برخی اوقات تا هشتد دصد نیز احتمال بهبودی را بیان می کند.

کاربران فضای مجازی این بار در اینستاگرام علی کریمی غوغا کردند.
به گزارش تانهایت؛ هواداران علی کریمی پس از شنیدن خبر بیماری او به صفحه شخصی اش سرازیر شدند و جویای احوال بازیکن محبوبشان شدند.در میان کامنت های کاربران بسیار مشاهده می شود که طرفداران علی کریمی نگران حال وی هستند و منتظر شنیدن خبر جدید مانده اند.گفتنی است در خبرها آمده علی کریمی به یک بیماری به نام "آلوپسی آره آتا" مبتلا شده است.

بیماری علی کریمی باعث شده تا چهره زیبای این قهمران ملی کشورمان کمی تغییر کرده باشد علی کریمی از معدود بازیکنان با اخلاق و دوست داشتنی کشورمان می باشد.
شاید و باید افرادی که با پوشیدن شلوار باب اسفنجی قصد در جلب توجه دیگران دارند با الگو قراردادن قهمرانانی مانند علی کریمی، علی دایی ، مهدی مهدوی کیا و...  از رفتار زننده خود خجالت بکشند.