در روزهای گذشته خبر تعرض و قتل ستایش، جنجال زیادی را به پا کرده و مردم با بی صبری  منتظر صدور حکم کیفرخواست می باشند تا تمام زوایای ماجرای تعرض جنسی به ستایش و قتل او روشن شود.

ماجرای قتل ستایش افغانی

در روزهای گذشته شنیدیم که پسر 16 ساله ساکن ورامین، با حیله و نیرنگ، ستایش 9 ساله را به طبقه بالای منزل خود برده و با تعرض جنسی به وی اورا به قتل رسانده است همچنین این نوجوان پس از قتل ستایش، جسد بی جان وی را یم شب در منزل مخفی کرده تا فردای آن رو با خرید اسید از مصالح فروشی نزدیک منزلشان و با استفاده از همان اسید جسد ستایش را از بین ببرد او تصور می کرده که اسید می تواند تمام اندام این دختر معصوم را سوزانده و از بین ببرد اما او اشتباه می کرده است.

در خصوص زمان صدور کیفرخواست برای قاتل ستایش قریشی اظهار داشت: امروز نظریه اداره تشخیص هویت ناجا در رابطه با آلت قتاله به دادستانی ارسال شد.


وی افزود: با ارسال نظریه پلیس در مورد آلت قتاله روز چهارشنبه برای قاتل کیفر خواست صادر می شود و به احتمال زیاد چهارشنبه و یا شنبه هفته آینده پرونده به دادگاه کیفری یک ارسال می شود.

مرادطلب با اشاره به نظریه اداره تشخیص هویت ناجا در خصوص آلت قتاله گفت: بالاخره اداره تشخیص هویت ناجا نظر خود را در خصوص آلت قتاله که یک قبضه چاقو بوده، صادر و ارسال کرده و امروز به دست ما می‌رسد.

گفتنی است، پیش از این نظریه مددکاری نیز در خصوص قاتل پرونده صادر شده بود که مددکار پرونده علت قتل را عوامل محیطی و تأثیر شبکه‌های مجازی ناسالم تشخیص داده بود.


جدیدترین ها

هیچ خانواده ای جرئت ندارد فیلم سینمایی 50 کیلوآلبالو را ببیند!

فرزاد حسنی در اولین شب اجرای خود و در برنامه اکسر جنجال آفرید

تجاوز وحشیانه به دختر 9 ساله در مقابل چشمان برادرش

لئوناردو دیکاپریو برای بازدید از دریاچه ارومیه به ایران می آید

انتقاد آیت الله خاتمی از رامبد جوان و واکنش رامبد جوان به این انتقاد ها

رونمایی از لباس جدید تیم ملی فوتبال و تیکه اندازی های طنز به این لباس
جنجال رابطه ساسی مانکت و دنیا جهانبخش مدل ایرانی

بازداشت 7 هنرپیشه مشهور سینما در یک پارتی

جزئیات تجاوز جنسی و قتل ستایش توسط پسر 16 ساله

دختران ارازل و اوباش تهران

رابطه ستاره فوتبال لیگ برتر با یک پسر دخترنما

جزئیات تنبیه وحشیانه دانش آموز مشهدی
اطلاعیه سپاه کربلا مازندران در مورد تعداد شهدا شهرک خان طومان