فرزاد حسنی پس از اینکه سالها از صحنه اجرا دور بود، شب گذشته با گرفتن یک کلیپ کوتاه از حاضرین در برنامه اکسیر (ماجرای زرشک و جمشید) و برخورد نا مناسب با وی باعث شتا موجی از انتقادها به سوی او سرازیر شود.

ماجرای توهین فرزاد حسنی به یک شرکت کننده در برنامه اکسیر از این قرار است که فرزاد حسنی، این مجری توانا با پرسیدن سوالی از او و تعییج جازه ای 50 میلیون تومانی باعث ناراحتی این شرکت کننده شده است.

در ادامه جزئیات توهین فرزاد حسنی به این شرکت کننده را می خوانیم

توهین فرزاد حسنی به شرکت کننده برنامه اکسیر

فرزاد حسنی بعد از اینکه چند سالی را ممنوع التصویر بود، شب گذشته در برنامه اکسیر حاضر شده و به اجرای برنامه پرداخت وی در این برنامه از یکی از شرکت کنندگان در برنامه سوالی را پرسید و عنوان کرد اگر پاسخ درست را بدهد مبلغ 50 میلیون تومان به او جایزه خواهد داد پس از اینکه شرکت کننده مورد نظر پاسخ صحیح را داد، فرزاد حسنی با نشان دادن یک صندوقچه به او گفت که درب صندوق را باز کرده و پول خود را بردارد. ادامه برخورد و رفتار فرزاد حسنی در برنامه اکسیر برای این شرکتت کننده بسیار توهین آمیز تلقی شده و امروز نیز این مطلب در شبکه های اجتماعی به یکی از داغ ترین مطالب بدل شده بود.

توهین و مصاحبه فرزاد حسنی

برخی عنوان کرده اند که فرزاد حسنی بخاطر دور بودن چند ساله از صحنه اجرا، شاید خواسته بوده که یک اجرای خوب و همراه با سورپرایز را داشته باشد و قصد و نیت توهین نداشته است بی گمان نیز می توان گفت که فرزاد حسنی این مجری توانا و محبوب کشورمان قصد و نیت بدی نداشته و تنها اتفاقات مختلف دست بدست داده و این مسوله ناخوشایند شکل گرفته است. فرزاد حسنی در طی سالیان موفق مجری گری خود نشان داده است که به مردم احترام زیادی قائل است و هیچگاه و در هیچ برنامه ای به شرکت کنندگان توهین نکرده است قطعا ماجرای توهین فرزاد حسنی به شرکت کننده برنامه اکسیر، تنها یک سوءتفاهم بزرگ بوده و فقط بر اثر یک اتفاق بد این موضوع شکل گرفته است.

پس بهتر است که از دامن زدن به این مسئله خودداری کرده و عرصه را برای این مجری توانای کشورمان تنگ نکنیم.

فرزاد حسنی با ماجرای زرشک و جمشید

عده زیادی از افراد در فضای مجازی به فرزاد حسنی و در مورد (با زرشک و جمشید) انتقاد کرده اند فرزاد حسنی نیز پس از این اتفاق، صبح امروز مصاحبه ای را برای برطرف کردن و روشن شدن موضوع انجام داده که ظاهرا این مصاحبه کار را برای او سخت تر کرده است.

در ادامه می توانید این کلیپ کوتاه را دانلود و مشاهده نمایید.





جدیدترین ها

آموزش انجام حرفه ای ماساژ جنسی
خبر بازداشت مهناز افشار در پارتی شبانه  و واکنش مهناز افشار

حمله موجودات فضایی به داعش

کلیپ تنبیه وحشیانه دانش آموز مدرسه شریعتی شوش دانیال

بهترین روش های افزایش میل جنسی مردان

فرزاد حسنی در اولین شب اجرای خود و در برنامه اکسر جنجال آفرید

تجاوز وحشیانه به دختر 9 ساله در مقابل چشمان برادرش

انتقاد آیت الله خاتمی از رامبد جوان و واکنش رامبد جوان به این انتقاد ها

رونمایی از لباس جدید تیم ملی فوتبال و تیکه اندازی های طنز به این لباس
جنجال رابطه ساسی مانکت و دنیا جهانبخش مدل ایرانی

بازداشت 7 هنرپیشه مشهور سینما در یک پارتی

جزئیات تجاوز جنسی و قتل ستایش توسط پسر 16 ساله

رابطه ستاره فوتبال لیگ برتر با یک پسر دخترنما