۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ .. فرمانده
دوسوت پسرم مرا در اختیار 5 متجاوز گذاشت

دوسوت پسرم مرا در اختیار 5 متجاوز گذاشت


با تهدید به لو دادن عکس هایم در اینترنت مرا به خانه کشاند و با 5 پسر دیگر مرا مورد ازار و اذیت قرار داده و 2 روز بعد رهایم کردند. این قصه، داستان ارتباط دختری است با یک پسر شیطان صفت که دوست دخترش را در اختیار دوستانش قرار می دهد.
ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده
يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ب.ظ .. فرمانده
شکایت فریدون آسرایی از اپراتور تلفن همراهش بخاطر برداشت از حساب بانکی

شکایت فریدون آسرایی از اپراتور تلفن همراهش بخاطر برداشت از حساب بانکی

فریدون آسرایی خواننده مشهور کشورمان اعلام کرد که از اپراتور تلفن همراه خود شکایت خواهد کرد .فریدون آسرایی می گوید که بدون اجازه او از حساب وی برداشت هایی می شود هچنین فریدون آسرایی معتقد است که ماهانه سی هزارتومان بخاطر خدماتی که هیچگاه دریافت نکرده و نمی کند ماهانه سی هزارتومان به قبض موبایلش افزوده می شودد. وی به عموم مردم هشدار می دهد که در هیچ طرح پیامکی شرکت نکند.

ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده
يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ب.ظ .. فرمانده
عکس جدید لاله اسکندری و تغییر چهره همسرش

عکس جدید لاله اسکندری و تغییر چهره همسرش

لاله اسکندی می گوید پس از ازدواج با همسرم، او چهره اش را بطور کلی تغییر داد بطوری که تشخیص چهره الان او از زمان ابتدای ازدواجمان برای بسیاری مشکل است لاله اسکندری اضافه می کند که همسرم در اوایل زندگی چهره ای پسرانه و نسبتا اسپورت داشت که کم کم تغییر چهره داد و شخصیتی بسیار جدی تر به خود گرفت.

ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده
يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۹ ب.ظ .. فرمانده
خوابیدن بازیگر مشهور در صحن حیاط بارگاه رضوی

خوابیدن بازیگر مشهور در صحن حیاط بارگاه رضوی

لیندا کیانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان شب گذشته را در صحن حیاط بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) به سر کرد عکس خوابیدن لیندا کیانی در صحن حیاط حرم امام رضا (ع) را خودش در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.

ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

بازداشت همسر بازیگر مشهور ی . ر

بازداشت همسر بازیگر مشهور  ی . ر

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر ممنوع الخروج شدن همسر مهناز افشار که مدیر شرکت رشد و واردکننده دارو می باشد منتشر شد اما امروز توسط دادستان تهران اعلام کرد که این فرد با قرار وثیقه 29 میلیارد تومانی بازداشت شده است.  ی . ر که مدتی را به عنوان مدیر شرکت رشد و برای وارد کردن دارو با هلال اهمر کشورمان فعالیت می کرده است اما گویا تخلفات متعددی در این شرکت رخ داده است که ی . ر به عنوان متهم ردیف اول این پرونده مورد پیگرد قرار گرفته است.

ادامه مطلب...
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

خواص زیبایی صابون کوسه اصل

آیا از خواص واقعی صابون کوسه اصل آگاهی دارید؟

بخاطر افت کیفی محصولات شرکت بهدیس و بروز برخی مشکلات، صابون کوسه آرپی دیگر توزیع نمی شود.


با جستجو کردن نام صابون کوسه در اینترنت به هزاران سایت و وبلاگی دسترسی پیدا می کنید که هرکدام داعیه فروش بهترین و با کیفیت ترین صابون کوسه را دارند عموما مطالبی شبیه هم و کپی شده از روی یکدیگر با فونت های ریز و درشت که خواص اعجاب انگیز آن را به رخ می کشند.

آیا واقعا صابون کوسه دارای خواص باورنکردنی می باشد؟

ادامه مطلب...
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

انتقاد رامبد جوان به روزنامه یالثارات

انتقاد رامبد جوان به یالثارات


در روزهای گذشته شاهد بودیم که روزنامه یالثارات با الفاظی تند از بازیگران و شرکت کنندگان در جشن حافظ انتقاد کرد انتقاد این روزنامه به پوشش زنهای شرکت کننده در این مراسم بود که با استفاده از یک حرف زننده تیتر شده بود این برخورد روزنامه یالثارات با بازیگران موجب شد تا تعدادی زیادی از اعضائ جامعه هنری کشورمان بازخوردهای متفاوتی از خود نشان دهند.

ادامه مطلب...
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

دردسرهای جالب اولین روز والیبالیست های ایرانی در المپیک


تاکنون تصور میشد که تنها کشورماست که در برگزاری برخی از مسابقات بدون برنامه عمل می کند اما با شروع شدن المپیک در برزیل مشخص شده است که این کشور پیشرفته نیز با بی برنامگی کامل به استقبال برگزاری المپیک این بزرگترین رویداد ورزشی جهان رفته است.

ادامه مطلب...
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

خواص روغن خراطین اصل

خواص روغن خراطین اصل

بهترین روغن خراطین اصل کدام است؟

آیا از خواص روغن خراطین اصل اگاهی دارید؟


روغن خراطی به عنوان یک احتقان اور عمل کرده و باعث جمع شدن مقادیر زیادی از خون در قسمت استفاده شده از بدن می شود با جمع شدن خون بیشتر در قسمت استفاده شده از روغن خراطین میزان سوخت و ساز آن قسمت افزایش یافته و باعث تقویت محل مورد نظر می شود عمل خون رسانی بیشتر بافت های بدن مساوی است با تغذیه بیشتر سلولهای همان قسمت که نتیجه رشد و تقویت سلولها را در پی خواهد داشت.  روغن خراطین در بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، بزرگ کردن سینه هاو بزرگ کردن لب ها تاثیر بسیار بالایی داشته و در مدت کوتاهی با استفاده از روغن خراطین صددرصد اصل می توان اندام های مورد نظر را بزرگ تر کرد.

ادامه مطلب...
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۰۴:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

نقد و بررسی جاروبرقی 2100 وات فیلیپس مدل FC9184 در فروشگاه اینترنتی یکنام

نقد و بررسی جاروبرقی 2100 وات فیلیپس مدل  Philips FC9184 Vacuum Cleaner در فروشگاه اینترنتی یکنام

نقد و بررسی و مشخصات و قیمت و خرید آنلاین جاروبرقی 2100 وات فیلیپس مدل Philips FC9184 Vacuum Cleaner . مدل FC9184

جاروبرقی خوش قیمت FC9184 شرکت فیلیپس با دارا بودن قدرت مکش 475 وات یکی از بهترین جارو برقی های موجود در بازار از حیث قدرت مکش به شمار می رود . این جارو برقی در دسته جارو برقی های کیسه دار قرار می گیرد و به فیلتر بهداشتی خروجی هوا مجهز است . مخزن در نظر گرفته شده برای این جارو برقی خوش قیمت دارای ظرفیتی 5 لیتری است  و طول سیم رابط آن نیز به شش متر می رسد . صدای تولیدی در اثر کارکرد FC9184 حدود 79 دسی بل خواهد بود جریان هوا در این جارو برقی با سرعت 47 لیتر در ثانیه به حرکت در خواهد آمد  . مدل FC9184 از سری جارو برقی های تولیدی شرکت فیلیپس ، یکی از بهترین جارو برقی های موجود در بازار است . کارشناسان فر وشگاه اینترنتی یکنام بر روی این جاروبرقی 2100 وات تست های مختلفی انجام داده اند و قدرت عملکردی ان را از جنبه های مختلف مورد آزمایش قرار داده اند. در ادامه این مقاله با کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام همراه باشید تا بتوانید نگاهی دقیق تر به FC9184 انداخته و با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.

ادامه مطلب...
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

http://up.vbiran.ir/uploads/31152145554660427615_i27ja57lu1nl2njj7tow.gif

http://up.vbiran.ir/uploads/17207145554660710265_wyectthpahpq1ev9nf8.gif

http://up.vbiran.ir/uploads/315714555466095393_khwjflqbvqttwjavupck.gif
Yaldex PopUp