با تهدید به لو دادن عکس هایم در اینترنت مرا به خانه کشاند و با 5 پسر دیگر مرا مورد ازار و اذیت قرار داده و 2 روز بعد رهایم کردند. این قصه، داستان ارتباط دختری است با یک پسر شیطان صفت که دوست دخترش را در اختیار دوستانش قرار می دهد.

دوست پسر خواهرم اورا در اختیار 5 متجاوز گذاشت

دختران پاک و معصوم کشورمان چه زمانی متوجه خواهند شد که برقراری روابط با پسران می تواند اینگونه به پایان برسد؟ آیا بطور روزانه خبرهای اینچنینی کمی به گوششان می رسد؟ قطعا این اتفاقات برای من نمی تواند رخ دهد دوست پسر من با بقیه فرق دارد او مرا دوست دارد و عاشق من است

او می خواهد با من ازدواج کند. من تافته جدابافته ای هستم که با تمام دختران فرق داشته و دوست پسرم هرکگز نمی تواند به من خیانت کند

اینها تخیلات ساده لوحانه دخترهای جوانی است که روزانه مورد هوس رانی های پسران شیطان صفت قرار می گیرند اما اینکه چه زمانی می خواند از این اتفاقات درس بگیرند مشخص نیست.

دختران با ایجاد ارتباط با یک پسر ممکن است به تمام ارزش ها و داشته های قبلی خود پشت کرده و پدر، مادر و برادر خونی خود را به پسرکی که تنها مدت کمی است با او دوست شده بفروشد.

 دو برادر افغان وقتی متوجه شدند خواهر ۱۶ساله‌شان در دام ۵ متجاوز گرفتار شده، تصمیم به انتقام‌جویی گرفتند.

انتقامجویی دوبرادر از آدم‌ربایان

ساعت 22بیست‌و‌نهم مرداد‌ماه مأموران، هنگام گشت‌زنی در میدان آزادی، 3 نفر را دیدند که سوار بر خودروی پرایدی بودند و با چاقو دو جوان را زیر صندلی برده و آنها را تهدید می‌کردند. در صندلی جلو دختر نوجوانی نشسته بود و مأموران وارد عمل شدند و 3جوان مسلح را دستگیر کردند. دو نفر از آنها برادر بودند که می‌گفتند دو جوان دیگر خواهرشان را که روی صندلی جلو نشسته، ربوده‌اند اما دو گروگان می‌گفتند متهمان آنها را اشتباه گرفته‌اند.

در ادامه 3متهم بازد اشت و دیروز به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. یکی از آنها در توضیح ماجرا گفت: هفته گذشته خواهرم ناپدید شد و 2روز بعد وقتی پلیس امنیت، وی را پیدا کرد و به خانه بازگشت متوجه شدیم پسر مورد علاقه‌اش با تهدید اینکه عکس‌هایش را در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌کند از او خواسته به خانه‌اش برود. خواهرم از ترس آبروریزی به خانه او رفت اما در آنجا 5نفر حضور داشتند که به زور وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و 2روز بعد رهایش کرده‌اند.

وی ادامه داد: خواهرم وقتی به خانه آمد، باز هم پسرجوان به او زنگ می‌زد و تهدیدش می‌کرد؛ برای همین حال خوبی نداشت. بنابراین ما از خواهرمان خواستیم با پسرجوان قرار بگذارد. وقتی در محل حاضرشدیم، فهمیدیم آن پسر دوستانش را سرقرار فرستاده و ما فقط می‌خواستیم آنها را گوشمالی بدهیم و پول دوست‌مان را که راننده آژانس بود و همراه‌مان آمده بود از او بگیریم که ماموران سررسیدند.هم‌اکنون 3متهم به جرم آدم‌ربایی در اختیار مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته‌اند و تحقیقات در برای کشف حقایق ادامه دارد.