۳۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود فیلم بادیگارد

                                                                                          دانلود فیلم بادیگارد

فیلم سینمایی بادیگارد، به عنوان یکی از پرفروشترین و مطرح ترین فیلم سال 94 به حساب می اید که در مراسم سی و سومین جشنواره فجر بازی بازیگر محبوب و مردی، پرویز پرستویی، سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خود اختصاص داد.

فیلم بادیگارد، داستان زندگی یک محافظ شخصی را بازگو می کند که درآن اتفاقات بسیاری رخ می دهد.

برای دانلود فیلم بادیگارد به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

عربستان به زائرین ایرانی هشدار داد

بعد از اتفاقات وحشتناک " منا " و کشته شدن تعداد بسیار زیادی از زائرین کشورهای مختلف و در راش انها کشته شدن زائیرین کشورمان، شاید دیگر کمتر کسی تصور می کرد که در سال بعد نیز زائرین ایرانی به حج مشرف شوند اما با وجودی که آل سعود نه تنها برای قصور خود در مراقبت و حفظ جان زائرین، هیچگونه عذرخواهی از کشورما نکرده و بالعکس با اتهام زنی و تلخ زبانی نیز با دولتمردان ما رفتار کرده است، ما همچنان تمایل به ائزام زائرین خود به مکه هستیم.

ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

معرفی بهترین گوشی های 1 میلیون تومانی

خیلی اوقات بودجه ما برای خرید لوازم مورد نیازمان محدود است و با توجه به این مسئله باید سعی کنیم تا با بررسی دقیق، بهتین انتخاب ممکن را داشته باشیم در برخی اوقات برخی کالاها تنها بخاطر داشتن برندی مشهور، ازقیمت بسیار بالاتری نسبت به گوشی های دیگر با همان امکانات برخوردار هستند و یا اینکه دارای خدماتی هستند که آن خدمات ممکن است هیچگاه به کار ما نیایند و ما بخاطر این خدمات باید پول زیادی را بپردازیم با انتخاب یک مدل پایین تر از همان گوشی، می توان قیمت بسیار کمتری را پرداخت ولی خدمات مورد نیاز را نیز بدست آورد.

ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

فروش ناموس به عربستان سعودی


هفته گذشته رئیس جمهور مصر، دودستی قسمتی از خاک کشورش را تقدیم ال سعود کرد تا نظر مثبت این کشور را نسبت به خود بیش از پیش جلب کند. در این مورد آیت الله مدرسی، موضعی جدی بر علیه مصر گرفته است.

ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

مجازات شدید برای معلم تنبیه کننده دانش آموز مشهدی

تنبیه دانش آموز مشهدی


روز گذشته در مطلبی به شرح ماجرای تنبیه شدن دانش آموز مشهدی کلاس ششم ابتدایی پرداختیم از اینرو،  امروز رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک|، درمورد مجازات معلم خاطی،  بیایینه ای را صادر کرده است که می خوانیم. محمود قوامی رئیس اداره آموزش پرورش ناحیه یک مشهد عنوان کرده است که اشد مجازات را برای این معلم در نظر گرفته است .


ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۲۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

تنبیه وحشیانه یک دانش آموز مشهدی توسط معلم


متاسفانه باز هم اخباری از کتک کاری و تنبیه وحشیانه دانش آموزان توسط معلم

از کتک خوردن وحشیانه دانش آموز لرستانی به دست معلمش زمان زیادی نمی گذرد در آن ماجرا معلم عنوان کرده بود که دانش آموزان این کلاس بسیار شلوغ و بی ادب هستند.

ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۴۶ ۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

اسپیکر بلوتوث بیتس درجه یک


اسپیکر بلوتوث

این اسپیکر بلوتوث، از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار است اسپیکر بلوتوث مدل BT 808E دارای دو بلندگوی بسیار پرقدرت و با کیفیت است صدایی باز و شفاف همراه با بیس کوبنده از مشخصه های بارز این اسپیکر می باشد.

این مدل از اسپیکر، دارای نمونه های تقلبی فراوانی در بازار است که با قیمت های متفاوتی نیز عرضه می شوند متاسفانه بعضا در برخی از فروشگاههای سطح شهر و یا فروشگاههای اینترنتی، نمونه تقلبی این اسپیکر بلوتوث را به نام اسپیکر بلوتوث اصل و گرانتر از نمونه اصلی آن به فروش می رسانند.

ادامه مطلب...
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

حضور قطعی سردار سلیمانی در این کانال + عکس

حضور قطعی سردار سلیمانی در این کانال + عکس

این روزها می توان کانال های مختلفی در شبکه های اجتماعی یافت، اغلب افراد با گوشی های هوشمندشان عضو آن هستند و ادمین های مختلف با هر ترفندی سعی در جذب بیشتر مخاطب برای کانال هایشان هستند،اما برای شما از کانالی می گوییم که سردار سلیمانی و همرزمانش، خرازی، همت، باکری و ... در آن سالها عضو بودند.کانال عاشقان حسین(ع) از روزگاری می گوید که همسنگران ما در آن روزها میان آتش و خون مردانه مباره کردند و وا ننهادند.

ادامه مطلب...
۲۶ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

شفاففیت و درخشان تر شدن پوست با چه قیمتی

صابون و کرم گوری Goree

بسیاری از افراد بخاطر زندگی در مناطقی با آب و هوای گرم و خشک مانند نقاط مرکزی کشورمان و یا بدلایل دیگر، دارای پوستی تیره تر نسبت به سایر افراد می باشند این تیرگی ممکن است بصورت لک های درشت و کم رنگ و یا بصورت لک هایی کوچک، وجود داشته باشند. وجود چنین عوارضی بر روی پوست و خصوص بر روی پوست صورت و دستها، باعث کاهش سطح زیبایی افراد و بخصوص در بانوان می شود.  

ادامه مطلب...
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

ثبت نام در مراسم اعتکاف 96

ثبت نام در مراسم اعتکاف 96

با نزدیک شدن به موید مراسم اعتکاف، ثبت نام در مراسم اعتکاف آغاز شده و امیدواریم امسال نیز مراسم اعتکاف با شکوه هرچه بیشتری برگزار خواهد شود
فهرست و نحوه ثبت‌نام مراسم اعتکاف سال 1395 در دانشگاه‌ها و مساجد استان تهران را در این گزارش مشاهده می‌کنید.

به گزارش مجله تا نهایت؛ اعتکاف لحظه های ناب بودن با خداست، زمانی که از دنیا و تعلقات آن جدا می شویم و روزهایی را به پاک و خالص شدن و ارتباط با معشوق اختصاص می دهیم. انجام اعتکاف به روزهای خاصی از سال مقید نیست و هر زمانی می توان آن را بجا آورد، اما در منابع دینی ثواب خاصی برای معتکف شدن در 13 تا 15 رجب و نیز ده روز پایانی ماه رمضان ذکر شده است.

در این گزارش اطلاعات مساجد و دانشگاه های برگزار کننده مراسم اعتکاف در اردیبهشت 95 آمده است.
ادامه مطلب...
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۰۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

http://up.vbiran.ir/uploads/31152145554660427615_i27ja57lu1nl2njj7tow.gif

http://up.vbiran.ir/uploads/17207145554660710265_wyectthpahpq1ev9nf8.gif

http://up.vbiran.ir/uploads/315714555466095393_khwjflqbvqttwjavupck.gif
Yaldex PopUp