تنبیه دانش آموز مشهدی


روز گذشته در مطلبی به شرح ماجرای تنبیه شدن دانش آموز مشهدی کلاس ششم ابتدایی پرداختیم از اینرو،  امروز رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک|، درمورد مجازات معلم خاطی،  بیایینه ای را صادر کرده است که می خوانیم. محمود قوامی رئیس اداره آموزش پرورش ناحیه یک مشهد عنوان کرده است که اشد مجازات را برای این معلم در نظر گرفته است .


اشد مجازات برای معلم تنبیه کننده دانش آموز مشهدی

محمود قوامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این معلم که هفته گذشته یک دانش آموز پسر پایه ششم را در ناحیه یک مشهد تنبیه کرده بود، پس از اقدام به این تخلف از سوی مدیر مدرسه مورد توبیخ با درج در پرونده قرار گرفت.
وی با بیان اینکه تنبیه بدنی دانش آموزان تحت هر شرایطی ممنوع است، افزود: ناحیه یک آموزش و پرورش نیز طبق قوانین با این معلم متخلف برخورد و توبیخ کتبی درج در پرونده برای وی صادر کرده است.
این مسئول اظهار کرد: طبق ضوابط پرونده این معلم برای رسیدگی جدی تر و صدور حکم به هیات رسیدگی به تخلفات اداری ارسال و حکم مربوط در این زمینه بعد از بررسی صادر می شود.
قوامی گفت: برای چنین متخلفی بین سه تا شش ماه انفصال از خدمت منظور شده و یا نزول خدمتی و ممنوعیت تدریس خواهد یافت.
وی با بیان اینکه معلم مزبور نیز بشدت درگیر مسائل خانوادگی و به لحاظ روحی تحت فشار قرار داشته، گفت: البته این وضعیت به هیچ وجه توجیهی برای تنبیه بدنی دانش آموزان نیست.
وی اظهار کرد: با شکایت والدین دانش آموز، پرونده در دادگستری نیز به جریان افتاده، اما اداره کل آموزش و پرورش نیز وظیفه خود می داند که با اجرای کامل ضوابط، موضوع را تا پایان رسیدگی کند.
استان خراسان رضوی با حدود یک میلیون و 200 هزار دانش آموز 9 درصد جمعیت دانش آموزی کشور را دارد.

پ ن

جناب آقای محمود قوامی!

حقیقتا اگر علی زنگویی فرزند خودتون می بود چه برخوردی با این معلم می کردید؟

مگر نه اینکه شما معلمین دانش آموزان را باید مانند فرزندان خود دوست داشته باشید؟

سه تا شش ماه انفصال از خدمت؟

اشد مجازات!!!!!

چه تظمینی وجو داره فردا بچه منو شما با سرو کله خونی وارد خونه نشه؟


فرمانده