تنبیه سنگدلانه مادر بی رحم

دیدن چنین صحنه هایی مو برتن ادمی راست می کند مگر می شود مادری با فرزند خود با سندگلی رفتار کرده و اورا مورد آزار و اذیت قرار دهد؟

تنبیه سنگدلانه مادر بی رحم


بهشت زیر پای مادران است! این آن چیزی است که ما باور داریم بخاطر انکه مادر شکوه مهربانی و از خودگذشتگی می باشد اما متاسفانه برخی از به اصطلاح مادران، نام مقدس مادر را اینگونه زیر سوال می برند. تربیت فرزندان در خانواده‌ها عموما بدون خشونت انجام می‌شود ولی هستند مادرانی که ناباورانه این امر مهم را با چاشنی خشم انجام می‌دهند.
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نتیجه عصبانیت والدین در مقابل کودکان باخت است و تبعات بسیاری دارد که ممکن است در آینده روی شخصیت کودکان تاثیر گذار باشد. چنانچه در دوران کودکی بتوانیم رفتارهای خود کنترلی داشته باشیم و خشم مان را در برابر کودکان مهار کنیم، قدمی مثبت در جهت شکل گیری شخصیت آینده او برداشته ایم.

بسیاری از کارشناسان خانواده بر این باورند که خشم مادر و پدر در مواجهه با رفتار فرزند شخصیتی را در کودک به وجود می‌آورد که در سنین بالاتر ناآرامی و پرخاش‌گری جزیی از خصلت‌های وی می‌شود.

مجازات دردناک مادری بی‌رحم برای پسرش +فیلم

فیلم زیر در کشور تایلند ضبط شده است. در این فیلم مادر تنبیهی عجیب را برای فرزندش رقم می‌زند. وی فرزند خود را با طناب پلاستیکی بی‌رحمانه به نرده‌های خیابان می‌بندد.

دانلود فیلم