۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

روش ارزان ولی موثر در افزایش ممبر واقعی تلگرام

برخی از سایتها که به کار افزایش ممبر تلگرام مشغول هستند با ادعای افزایش ممبر واقعی و با تبلیغاتی جذاب و گسترده، افراد را به دامن انداخته و تنها سرمایه های مالی این افراد را به بهانه افزایش ممبر واقعی، از انها می پیرند و در نهایت ممبرهایی که به این افراد فروخته شده اند کمترین ارزشی نداشته و حتی کانال این افراد را تخریب و زحمات ماهیانه آنهارا به باد می دهند.

افزایش ممبر کانال تلگرام-افزایش عضو کانال تلگرامافزایش ممبر در تلگرام

افرادی که بتازگی کانال خود را ایجاد کرده اند باید توجه داشته باشند که دو روش عمده در افزایش ممبر کانال های تلگرامی وجود دارد.  برای افزایش ممبر کانال های تلگرام 2 روش افزایش وجود دارد : 1- روش دستی 2- روش API   که اکثر سایت های موجود در بازار از روش API برای عضو گیری کانال های شما استفاده می کنند که دلیل اصلی آن کسب سفارشات بیشتر و درآمد بیشتر خود و بدون در نظر گرفتن امنیت کانال شما اقدام به افزایش عضو با روش API می کنند (نتیجه آن قیمت پایین افزایش (هیچ ارزانی بی حکمت نیست !!!)) ، که این روش باعث بلاک شدن کانال شما پس از چند هفته شده و سایت مورد نظر هیچ گونه تعهدی را بابت بلاک شدن کانال شما قبول نمی کنند. ولی تیم سایت چنل ممبر برای امنیت کامل کانال شما از روش دستی برای عضو گیری استفاده می کند ، که در این روش تلگرام هیچ گونه حساسیتی نسبت به کانال شما نداشته و با اطمینان کامل از افزایش ممبر کانال تلگرام خود لذت ببرید.افزایش عضو در کانال تلگرام که توسط تیم چنل ممبر طراحی شده است ، می توانید با امنیت کامل و قیمت کم در ارائه خدمات بدون مثال سفارش افزایش اعضای کانال خود را به ثبت برسانید ، و در مدت زمان مشخص شده سفارشات شما انجام میشود. برای یکبار و برای میشه سفارش افزایش ممبر کانال خود را به ما بسپارید تا از تمام سردرگمی های این رقابت سنگین به نام افزایش ممبر تلگرام رها شوید.

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۵ ، ۰۶:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

ارزانترین روش افزایش ممبر واقعی تلگرام

   
           


     ممبر واقعی کانال تلگرام - افزایش واقعی ممبر کانال تلگرام - افزایش ممبر تلگرام
امروزه یکی از بهترین روش های کسب درآمد با احتمال موفقیت بسیار بالا، کسب درامد از طریق تلگرام و ایجاد کانال یا سوپر گروهها در تلگراممی باشد به محض اینکه بتوانید یک کانال با ده ها هزار عضو را ایجاد کنید، پول بسیار زیادی  به سمت شما سرازیر خواهد شد این کسب درامد بسیار سودآور از طریق فروش تبلیغات و یا فروش کالا و خدمات میسر می شوند . شاید بتوان با صرف چندماه زمان به یک درآمد بسیار عالی دست یافت البته همه اینها نیازمند آشنایی با قوانین این بازی می باشد چراکه میلیونها نفر از هموطنانمان در این رقابت بزرگ شرکت کرده اند و موفقیت شما در گرو حرفه ای تر عمل کردن شماست. رقابت بر سر افزایش ممبر کانال های تلگرام می باشد و حقی که رقابت سنگین و نفس بری است.

اگر بدنیال افزایش تعداد اعضای کانال خود بصورت واقعی و از روش های کاملا اصولی هستید، به صفحه درستی هدایت شده اید چراکه تنها سایت ارائه دهنده ممبر واقعی، همین سایت می باشد.

ما در این وبسایت با استفاده از روش هایی کاملا منطبق با قوانین تلگرام، اقدام به بالابردن اعضای کانال شما به میزان مورد نظر شما می نماییم بهتر است بجای سردرگمی میان انبوهی از سایتهایی که ادعای افزایش ممبر واقعی کانالهای تلگرامی را دارند، کار افزایش تعداد اعضای کانال خود را به ما بسپارید.


افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

                                                           این تضمین ماست
 

آیا تاکنون برای شما پیش آمده است که از یکی از همین سایتهایی که اداعای افزایش ممبر کانال را دارند، به اسم ممبر واقعی، اقدام به خریداری ممبر کرده باشید؟

ما اطمینان داریم که شما از کرده خود پشیمان هستید چراکه تمام این سایتها ممبر فیک ( غیر واقعی ) را بجای ممبر واقعی به شما فروخته اند.

اما ما تضمین می کنیم در صورتی که شما از ÷ممبرهای ما ناراضی بودید، می توانید وجه پرداختی خود را پس بگیرید.

این یک گارانتی واقعی می باشد.

این وبسایت دارای مجوزهای لازم از مراکز ذیصلاح می باشد و معاملات درآن براحتی قابل پیگیری می باشند.

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۵ ، ۰۵:۵۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

افزایش ممبر کانال تلگرام به توصیه تاسیس کنندگان تلگرام

نرم افزار افزایش ممبر

تنها یک روش مطمئن برای افزایش ممبر کانال تلگرام وجود دارد

در این مطلب، بهترین شیوه های بالا بردن تعداد ممبر کانال تلگرام را از زبان تاسیس کنندگان کانال تلگرام برای شما تهیه کرده ایم. به کار ببندید و ثروتمند شوید. این گوی و این میدان. این مطلب حاصل مصاحبه های تاسیس کنندگان پیام رسان تلگرام می باشد که توسط " گروه مشاورین برتر" ترجمه و در اختیار شما عزیزان هموطن قرار می گیرد.

بی شک، تنها مرکز تخصصی که خدماتی شفاف و حرفه ای ارائه می دهد دفتر گروه مشاورین برتر می باشد که با استفاده از روش های هماهنگ با قوانین تلگرام اقدام به اموزش و افزایش ممبر کانالهای تلگرام می کند.

فایل های آموزشی این مرکز تماما با هدف آموزش هموطنان گرامی برای استفاده صحیح و کارامد از پیام رسان قدرتمند تلگرام تدوین شده است تا افرادی که  در راه رسیدن به موفقیت تلاش می کنند با استفاده از این آموزش ها بتواننددر مسیر صحیح قرار بگیرند. تلگرام به عنوان پیشرفته ترین و سریعترین مسجنر پیام رسان جهان، در کشورما میلیونها کاربر را جذب خود کرده و بر روی آن هزاران کانال مختلف تحت عناوین و موضاعات متنوع ساخته شده است در این بین کشورما بالاترین رتبه را در تعداد کاربران تلگرام دارد.

وبسایت اصلی این فروشگاه دارای نماد اعتماد و مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد


ادامه مطلب...
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۶ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

خرید ممبر


مدیران کانالهایی که مایل به خرید تبلیغات برای فروش کالا و یا افزایش اعضای کانال خود می باشند، می توانند از این فرصت استثنایی استفاده نمایند.

ادامه مطلب...
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۳:۳۸ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

قرق پارک جنگلی لویزان برای عروسی دختر سردار قالیباف شایعه یا واقعیت؟



از صبح دیروز جمعه 18 خردادماه 95 در شبکه های اجتماعی خبری مبنی بر قرق پارک جنگلی لویزان برای عروسی دختر شهردار تهران صورت گرفته است این خبر سروصدای زیادی را در فضای مجازی به پا کرده بود تا اینکه خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان برای مشخص شدن واقعیت این اخبار به پارک جنگلی لویزان رفت.

در ادامه ویدئوی گزارش قرق پارک جنگلی لویزان در رابطه با عروسی دختر شهردار تهران را مشاهده می کنیم.

ادامه مطلب...
۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۶:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

چند روش ساده رایگان برای افزایش ممبر کانال تلگرام

افزایش ممبر تلگرام


اکثریت افرادی که اقدام به ایجاد کانال تلگرامی خود می کنند برای افزایش تعداد اعضای خود با مشکل مواجه می شوند در واقع افزایش ممبر، پروسه ای سخت و زمانبر است که افراد در ابتدا آن را بسیار ساده می انگاشته اند بیشتر افراد با امید و تصور اینکه یک کانال تلگرامی ایجاد می کنند و بسرعت به ثروت و درامد می رسند اما رفته رفته میزان مشکلات این راه را درک می کنند. در این مطلب سه روش افزایش رایگان ممبر تلگرام را برای شما بازگو می کنیم این مطلب از سوی گروه مشاورین برتر و تنها برای راهنمایی و کمک به افراد، تهیه شده است در واقع این مطلب می تواند راهگشای افرادی باشد که با پشتکار و سخت کوشی علاقه مند به ترقی و کسب درآمد می باشند پس این گوی و این میدان.


ادامه مطلب...
۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۳:۴۱ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

افشاگری مجری زن صدا سیما پس از کشف حجاب و پیوستن به شبکه جم تی


یک مجری زن صداو سیمای کشورمان پس از اینکه به شبکه منحوس جم تی GEM TV وی پیوسته و بلافاصله پس از پیوستن به این شبکه نیز عکس های بدون حجابی از خود منتشر کرده بود، اقدام به افشاگریهایی کرد که به گفته خود خوشبختانه و یا متاسفانه دولتمردان کشورمان خود مخاطب شبکه های خارجی می باشند.

ادامه مطلب...
۱۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

بهترین روش افزایش ممبر تلگرام

نرم افزار افزایش ممبر


امروزه و با گسترش روز افزون پیام رسان تلگرام، افراد بسیار زیادی در کشورمان اقدام به راه اندازی کانالهای متعدد تلگرامی کرده اند شاید باور این مسئله کمی سخت باشد که میلیونها کانال تلگرامی در ماههای گذشته و توسط کاربران ایرانی ساخته شده است همه این مدیران کانالها به دنبال افزایش تعداد اعضای کانال خود بوده و روش های مختلفی را برای افزایش تعداد اعضای ( ممبر ) کانال تلگرامی خود امتحان می کنند. آیا می دانید بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام کدام روش ها می باشند؟ آیا شما نیز بدنبال افزایش ممبر کانال خودهستید؟

تا پایان این مطلب با ماهمراه باشید تا بهترین روش های افزایش رایگان ممبر تلگرام را به شما بیاموزیم


ادامه مطلب...
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

تکذیب خبر مسدود کردن جاده امل توسط مردم


صبح امروز خبری مبنی بر مسدود کردن جاده هراز توسط ساکنین شهرستان آمل درشبکه های مجازی خبرساز شد گفته میشد که اعتراض مردم در یکطرفه شدن این جاده بوده است اما لحظاتی پیش، قاسم رمضانی این خبر را تکذیب کرده و بر میهمان نواز بودن مردم عامل تاکیید کرد.

ادامه مطلب...
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۳ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

10 فناوری برتر که بزودی به بازار خواهند امد


تکنولوژی های آینده
پیشرفت ها و اختراعاتی که بشر در طی 100 سال اخیر بدست آورده است برابر است با تمام اختراعات طول عمر بشر بر روی کره خاکی. در این مطلب 10 تکنولوژی برتر آینده را که بزودی روانه بازر خواهند شد را معرفی خواهیم کر.
ادامه مطلب...
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
.. فرمانده

http://up.vbiran.ir/uploads/31152145554660427615_i27ja57lu1nl2njj7tow.gif

http://up.vbiran.ir/uploads/17207145554660710265_wyectthpahpq1ev9nf8.gif

http://up.vbiran.ir/uploads/315714555466095393_khwjflqbvqttwjavupck.gif
Yaldex PopUp