خرید ممبر


مدیران کانالهایی که مایل به خرید تبلیغات برای فروش کالا و یا افزایش اعضای کانال خود می باشند، می توانند از این فرصت استثنایی استفاده نمایند.

با بازدهی عالی و تضمینی
 ثبت کانال شما همراه با تصویر و لینک جوین در همین صفحه از سایت به مدت یکماه
این صفحه روزانه 3 هزار بازدید کننده
داشته و افراد زیادی می توانند از این سایت وارد کانالهای شما شوند.

علاوه بر این تبلیغ کانال شما به مدت 12 ساعت در یک کانال با 10 هزار عضو 
در حالت معمولی، تعرفه انجام این تبلیغات 70 هزار تومان می باشد 
اما بمدت یک هفته می توانید از یک تخفیف استثنایی بهره مند شوید
یک تخفیف استثنایی تنها به مدت یک هفته
15هزار تومان

با بازدهی بسیار عالی و تضمینی

هزینه تمام موارد فوق تنها 15000تومان می باشد


این تخفیف تنها به مدت یک هفته اجرا می شود
بسیاری از کانالهایی که از این پکیج استفاده کرده اند نتایج بسیار قابل قبول ی بدست آورده اند.
توجه
گروه مشاورین برتر، داراینماد اعتماد ملی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد

آدرس: مشهد خیابان عبدالمطلب 25 گلبرگ شمالی پلاک 5 واحد4
تلفن ثابت
05137581011

وبسایت اصلی این فروشگاه دارای نماد اعتماد و مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد




مبلغ فوق را پرداخت کرده و به مشخصات کانال خود را آی دی تلگرام زیر ارسال کنید
آی دی تلگرام

09364291640

  دفتر گروه مشاورین برتر  05137581011

با روزانه 30 سفارش موفق و کسب نتیجه عالی

....................................................................................................................

یک طرح ویژه برای افرادی که مایل به صرف هزینه بیشتر و کسب نتیجه بسیار بالاتری هستند

 
تبلیغ کانال شما به مدت 6 ساعت در هفت روز پیاپی

در کانالی با 10 هزار عضو واقعی

این شیوه از تبلیغ، از بازدهی بسیار قابل قبولی برخوردار است

هزینه این طرح با احتساب تخفیف بسیار عالی

تنها 45 هزار تومان می باشد

هم اکنون سفارش دهید



مبلغ فوق را پرداخت کرده و به مشخصات کانال خود را آی دی تلگرام زیر ارسال کنید

آی دی تلگرام

09364291640

  دفتر گروه مشاورین برتر  05137581011

با روزانه 30 سفارش موفق و کسب نتیجه عالی


افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام-افزایش عضو کانال تلگرام–افزایش ممبر در تلگرام به روش تبلیغات در کانالها

امروزه بخاطر نیاز شدید مدیران کانالهای تلگرامی به ممبر(اعضاء کانال) بازار خرید و فروش ممبر کانالهای تلگرامی بسیار داغ است متاسفانه در این بین هر انکس که امکان تهیه یک نرم افزار ادممبر را داشته، بنام فروش ممبر واقعی، افراد را ترقیب به خرید اینگونه از اعضا کرده است متاسافانه این اعضا کمترین ارزشی برای کانال و مدیر کانال نداشته و حتی ممکن است باعث بلاک شدن کانال از سوی تلگرام نیز شود چرا که پیام رسان تلگرام این روش را تقلبی انگاشته و با ان مقابله می کند.

روش افزودن ممبر فیک با استفاده از شماره تلفن های مجازی صورت می پذیرد که اینگونه شماره ها هیچ وجود خارجی نداشته و با اضافه کردن انها به کانال، در واقع شخص یا اشخاصی به کانال مشتری اضافه نمی شود بلکه تنها چند عدد به عنوان ممبر تلگرام به کانال افزوده می شود پس دقت کنید به هیچ عنوان پول خود را صرف خرید چنین اعضاء بی ارزشی نکنید گرچه عده ای با شناخت قبلی و فقط برای بیشتر بودن تعداد اعضای کانالشان اقدام به خرید ممبر فیک می کنند اما بسیاری دیگر به امید خرید ممبر واقعی به این افراد پول می پردازند.

افزایش ممبر واقعی تلگرام

گروه مشاورین برتربا داشتن سابقه ای ده ساله در زمینه راه اندازی وبسایتهای بزرگ خبری و فروشگاهی و افزایش فروش و بازدید این سایتها، و برای کمک به جوانان و هموطنان عزیز در رسیدن به اهدافشان، اقدام به ارائه خدمات مفید و ارزشمندی در این زمینه می کند این خدمات شامل افزایش ممبر واقعی تلگرام می باشد شایان ذکر است از ابتدای رونمایی پیام رسان تلگرام در ایران، این مرکز همیشه مشتریان خود را از هزینه کردن برای خرید ممبر فیک منع کرده است.

افزایش ممبر واقعی
افزایش ممبر واقعی ایرانی به صورت صددرصد تضمینی


در خرید ممبر برای کانال خود دقت زیادی داشته باشید.
متاسفانه باید عنوان کنیم اکثریت اتفاق به یقین سایتهایی که اقدابم به فروش ممبر می نمایند، از روش افزایش ممبر فیک استفاده می کنند در حقیقت هزینه خرید هزار ممبر فیک چیزی حدود ده هزارتومان می باشد اما اینگونه سایتها با ترفندهای مختلفی اقدام به فروش ممبر فیک به مدیران نااگاه کانالهای تلگرام می کنند. اینگونه سایتها از عناوین و ترفندهای مختلفی برای قانع کردن خریدار به اینکه اعضاء ارائه شده توسط آنها با ممبرهای دیگران فرق دارد، استفاده می کنند ترفندهایی مانند، ممبر مجازی پروفایل، ممبر مجازی فیلیپین و روسیه و البته ممبر کاملا واقعی با تضمین صددرصد

گروه مشاورین برتر، بخاطر مالکیت چندین کانال کوچک و بزرگ، تنها با استفاده از تبلیغات در کاناله اقدام به جذب اعضای کانال تلگرام می نماید بی شک این بهترین روش ممکن می باشد.خاطر نشان می کنیم که گروه مشاورین برتر، دارای مجوزهای لازمه مانند همین نماد اعتماد الکترونیک و ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی، برای فروشگاههای اینترنتی خود می باشد که موقعیت فیزیکی دفتر و شماره تلفن های این مرکز درآن به ثبت و تایید وزارت صنعت و معدن رسیده است.

افزایش ممبر

از مدیران کانالهای تلگرامی تقاضا می کنیم داریم تا در انتخاب فرد مورد نظر برای خرید ممبر تلگرام دقت زیادی داشته باشید چرا که روزانه افراد زیادی با برقراری تماس با دفتر گروه مشاورین برترف از خرید ممبر بای کانال خودکه از سایتهای مختلف و به اسم ممبر واقعی بوده است گله می کنند. در واقع این افراد به نیت خرید ممبر واقعی اقدام به خرید این اعضائ کرده اند اما درنهایت ممبر واقعی به آنها فروخته شده است.

ممبر واقعی بی ارزش
علاوه بر روشی که در بالا اشاره کردیم روش دومی هم برای خالی کردن جیب افراد وجود دارد که با روش اول تفاوت چندانی ندارد. یکی از بدترین و کم ارزش ترین روش های جذب ممبر واقعی، اقدام به تبلیغ در کانالهای مختلف با عناوین بسیار زننده اما جذاب برای کانالهایی است که هیچ ارتباطی با موضوع تبلغ شده ندارند. تصور کنید مبلغ نسبتا زیادی را برای خرید هزار ممبر واقعی به یکی از این سایتها پرداخت کرده اید که با هزار و یک ترفند شمارا ترقیب به خرید این اعضاء کرده اند مدیران این سایتها با تهیه یک بنر زیبا و جذاب از تصویر یک بازیگر زن و یا مطالب متفرقه دیگر  که هیچ ارتباطی به موضوع کانال شما ندارند مثل" رقص جدید فلان بازیگر" یا " دانلود فیلم های لورفته بازیگران" بدون اطلاع شما و قرار دادن این بنر در چند کانال با اعضاء زیاد، برای شما ممبر واقعی جذب می کنند در واقع این افراد حقیقتا برای شما ممبر واقعی جذب کرده اند اما اعضایی که کمترین ارزشی نمی توانند برای کانال شما داشته باشند چراکه این اعضاء برای دیدن " رقص جدید" و یا " دانلود فیلم های لورفته " بازیگران وارد کانال شما شده اند و طبیعتا با پیدا نکردن آنها بزودی از کانال شما خارج خواهند شد و هزینه انجام شده از سوی شما به باد خواهد رفت.

ممبر واقعی

 ارزشمندترین روش افزایش ممبر(تبلیغ با عنوان کانال)

بی شک بهترین و ارزشمندترین روش جذب اعضاء برای کانال، جذب ممبر با روش تبلیغ در کانالهای مختلف با نام و موضوع کانال شما می باشد با قاطعیت می توانیم عنوان کنیم که حتی یک سایت از انبوه وبسایتهایی که ادعا دارند با این روش اقدام به عضو گیری می کنند، هرگز از چنین روش پرهزینه و مشکلی برای جذب ممبر برای کانال مشتریان استفاده نمی کنند در عوض از دو روش اول و دوم که بسیار ساده تر و کم هزینه تر می باشند برای افزایش ممبر کانال های افراد استفاده می کنند. اما در عوض، گروه مشاورین برتر تنها و تنها از همین روش و برای ارائه بهترین خدمات ممکن و با کمترین سود ممکن، اقدام به فروش ممبر واقعی و ارزشمند می نماید.

شاید شما تاکنون اقدام به خرید تبلیغ از کانالهای کوچک و بزرگ به منظور جذب عضو کرده باشید، حتما متوجه شده اید در مقایسه با هزینه ای که صرف کرده اید، تعداد کمی ممبر جذب کانال شما شده است آیا دلیل این کار را می دانید؟

دلیل این کار بخاطر این است که عموما نام و موضوع کانالها از جذابیت زیادی برای افراد برخوردار نبوده و بخاطر تعدد این نوع کانالها، این موضوعات برای افراد یکنواخت، تکراری شده و جذابیت خود را از دست داده اند.. با این توصیف، چگونه است که یک وبسایت، تنها با دریافت سی یا 40 هزار تومان ادعا می کند که می تواند با روش تبلیغ در کانالها برای شما هزار عضو واقعی و ارزشمند جذب کند؟

شک نکنید چنین چیزی ممکن نیست بی شک این افرادبا استفاده از نرم افزار و افزایش ممبرهای فیک صورت می پذیرد این یک واقعیت است اما متاسفانه افراد بدون انکه ذره ای تعقل کنند، سرمایه باارزش خود را که به سختی بدست اورده اند براحتی به این افراد سودجو تقدیم می کنند.


خرید ممبر صدردصد واقعی و ارزشمند


گروه مشاورین برتر بخاطر مالکیت چندین کانال تلگرامی بسیار بزرگ، از این امکان برخوردار می باشد تا به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن، برای کانال های تلگرامی مشتریان خود ممبر واقعی و ارزشمند جذب کنند قاطعانه عنوان می کنیم که جذب ممبر برای کانال های مشتریان تنها از راه تبلیغ در چندین کانال کوچک و بزرگ و با استفاده از عنوان و موضوع کانال سفارش دهنده، صورت می پذیرد این مرکز،  از آغاز به کار پیام رسان تلگرام، هیچگاه خرید ممبر فیک را به مشتریان خود توصیه نکرده و تمام تلاش خود را معطوف به ارائه آموزش های کابردی و مفید مانند این آموزش( بهترین روش های افزایش ممبر تلگرام ) کرده است تا جوانان میهن عزیزمان را در راه رسیدن و به موفقیت، ثروت و شهرت، یاری نماید

مدیران کانالهای تلگرامی می توانند با برقراری ارتباط با گروه مشاورین برتر از طریق ای دی تلگرام و یا شماره تلفن های این مرکز، مشکلات احتمالی خود را در زمینه مسائل مختلف مربوط به تلگرام، افزایش ممبر و گسترش کانال خود مطرح نمایند اطمینان داشته باشید همکاران متخصص و با سابقه ما، دلسوزانه شمارا یاری کرده و شمارا در رسیدن به هدفتان یاری خواهند نمود.

انجام مشاوره با کارشناسان ما کاملا رایگان بوده و برای این منظور، لزوما نیاز نیست که از خدمات این مرگز خریداری کرده باشید.


وبسایت اصلی این فروشگاه دارای نماد اعتماد و مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد



گروه مشاورین برتر

تلفن های تماس

05137581011  - 4 خط

آی دی تماس برای پشتیبانی

09364291640



افزایش عضو کانال تلگرام

افزایش اعضای کانال تلگرام

افزایش ممبر واقعی در کانال تلگرام

نرم افزار افزایش اعضای کانال تلگرام

افزایش اعضای کانال تلگرام رایگان

برنامه افزایش اعضای کانال تلگرام

افزایش ممبر کانال تلگرام رایگان

ترفند افزایش ممبر کانال تلگرام

دانلود نرم افزار افزایش اعضای کانال تلگرام

خرید اعضای کانال تلگرام

ترفند افزایش اعضای کانال تلگرام

ترفند افزایش اعضای کانال تلگرام

افزایش ممبر ایرانی کانال تلگرام

افزایش ممبر ایرانی تلگرام

افزایش ممبر تلگرام

ممبر تلگرام

خرید ممبر تلگرام

افزایش ممبر تلگرام

افزایش بازدید کانال تلگرام