متاسفانه باز هم اخباری از کتک کاری و تنبیه وحشیانه دانش آموزان توسط معلم

از کتک خوردن وحشیانه دانش آموز لرستانی به دست معلمش زمان زیادی نمی گذرد در آن ماجرا معلم عنوان کرده بود که دانش آموزان این کلاس بسیار شلوغ و بی ادب هستند.

تنبیه وحشیانه یک دانش آموز مشهدی توسط معلم

جواد زنگویی، دانش آموز کلاس ششم ابتدایی است که توسط فردی که نمی توان نامش را " معلم " گذاشت به طرز وحشیانه ای کتک خورده است.عصر شنبه گذشته وقتی فرزندم از مدرسه به خانه بازگشت با دیدن سرووضع خون آلود او آشفته و نگران شدم ابتدا فکر کردم شاید یکی از دانش آموزان او را کتک زده است اما پسرم گفت: معلم مدرسه در حضور دیگر دانش آموزان کلاس طوری او را تنبیه کرده که  دستان خودش نیز خون آلود شده است. از شنیدن این خبر، به شدت ناراحت شدم اینکه فرزند خود را با سرو رویی خون آلود ببیند چه حسی می تواند در شما ایجاد کند؟ آن هم درمکانی که برای آموختن علم و ادب به آنجا رفته است و مکانی که پدر و مارد بیش از هرمکان دیگری برای رشد سطح فکری فرزند خود امید بسته اند .

پدر علی می افزاید: برای پی گیری موضوع به مدرسه و آموزش و پرورش ناحیه یک رفتم که مسئولان عنوان کردند: «ماجرا را از طریق دستگاه قضایی پیگیری کنید.» من هم شبانه به پزشکی قانونی و کلانتری رفتم تا ضمن طرح شکایت و طی مراحل قانونی، از مسئولان بخواهم برای پیشگیری از وقوع چنین حوادث خطرناکی در کلاس درس اقدامی شایسته انجام دهند. در گذشته چنین اخباری را از چگونگی تنبیه شدن دانش آموزان بدست افراد معلوم الحالی که نام خود را معلم گذاشته اند شنیده بودم و هیچگاه نمی خواستم که جای اولیاء این دانش آموزان باشم.
 
دانش آموز مجروح نیز که 12سال سن دارد درباره چگونگی وقوع این حادثه تاسف بار گفت: «زنگ دوم بود که ناگهان صدای خنده دانش آموزان هنگام تدریس معلم به  گوشم رسید.
 
در همین حال یکی از همکلاسی هایم گفت: آفتاب نور ساعت تو را روی پیراهن معلم انداخته است! من هم بلافاصله سعی کردم ساعت را از دستم باز کنم ولی با چرخاندن بند ساعت، دوباره نور آن روی پیراهن معلم افتاد و بچه ها خندیدند.»
 
علی زنگویی ادامه داد: در این لحظه معلم خطاب به من گفت: بیا بیرون کارت دارم! وقتی کنار معلم رفتم ناگهان او با لگدی که زد مرا به انتهای کلاس پرت کرد و پس از آن هم درحالی که می گفت: استخوان هایت را خرد می کنم! مگر من با تو شوخی دارم!! به شدت کتکم زد! با مشت به سرو صورتم می کوبید و فریاد می زد.
 
پس از آن هم از من خواست تا در کنار در ورودی کلاس بنشینم اما وقتی زنگ تفریح خورد گفت: دستان من خونی شده است تو هم برو دست و صورت خودت را بشوی! به قدری ترسیده بودم که زبانم بند آمده بود.
 
این دانش آموز کلاس ششم ابتدایی عنوان کرد: دیگر می ترسیدم به کلاس درس بروم  و پس از این که دست و صورتم را شستم 2 زنگ آخر را در کنار ناظم مدرسه ماندم و به کلاس نرفتم.
 
با اعلام شکایت پدر این دانش آموز، پرونده‌ای در این باره تشکیل شد و توسط ماموران کلانتری رسالت مشهد مورد رسیدگی قرار گرفت.

حقیقتا اینان چگونه افرادی هستند و با چه باورهایی؟

آیا خود کودک و فرزندی ندارند؟

آیا با فرزندان خود نیز چنین رفتار می کنند؟

همه این کودکان و دانش آموزان برای پدرو مادرانشان عزیز و دوست داشتنی هستند چطور می توانند با کودکانی معصوم چنین رفتاری داشته باشند؟

گیریم که کودک به اقتضای سنش، چند شیطنت نیز کرده باشد! آیا رفتار تویی که نام خود را معلم گذاشته ای، نباید آموزنده و همراه با عطوفت و مهربانی باشد؟ آیا لازمه کار شما داشتن صبرو بردباری نیست؟


آیا اگر کودک تورا نیز اینگونه تنبیه کنند، به معلم او بخاطر این برخوردش تبریک خواهی گفت؟


به هیچ عنوان لحظه ای نمی توان خود را جای پدر علی گذاشت چراکه حتی تصور این مسئله که فردی به فرزند ما تعرضی حتی کوچک داشته باشدف بسیار دردناک است.

ایکاش که دستگاه قضایی برخورد مناسبی با این افراد داشته باشد تا شاهد اتفاقات تکراری اینچنینی نباشیم.



جدیدترین ها

لئوناردو دیکاپریو برای بازدید از دریاچه ارومیه به ایران می آید

انتقاد آیت الله خاتمی از رامبد جوان و واکنش رامبد جوان به این انتقاد ها

رونمایی از لباس جدید تیم ملی فوتبال و تیکه اندازی های طنز به این لباس
جنجال رابطه ساسی مانکت و دنیا جهانبخش مدل ایرانی

بازداشت 7 هنرپیشه مشهور سینما در یک پارتی

جزئیات تجاوز جنسی و قتل ستایش توسط پسر 16 ساله

دختران ارازل و اوباش تهران

رابطه ستاره فوتبال لیگ برتر با یک پسر دخترنما

جزئیات تنبیه وحشیانه دانش آموز مشهدی
اطلاعیه سپاه کربلا مازندران در مورد تعداد شهدا شهرک خان طومان