در روزهای گذشته خبر دستگیری و بازداشت چند تن از بازیگران بسیار مشهور سینما و تلویزیون، باعث ایجاد جنجالی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شده بود برخی از سایتها اقدام به انتشار نام بازیگران بازداشت شده بصورت اختصار کردند. همچنین خبر بازداشت و دستگیری مهناز افشار به عنوان بازیگری بی حاشیه و محبوب، باعث حیرت هواداران این بازیگر چیره دست سینمای کشورمان شد.


مهناز افشار بخاطر انتشار خبر دستگیری اش در پارتی شبانه مجبور به انتشار پستی درباره این خبر شده است.

خبر بازداشت و دستگیری مهناز افشار و واکنش مهناز افشار به خبر بازداشتش

در روزهای گذشته خبر بازداشت 7 بازیگر مشهور سینما به نوبه خود جنجالی بزرگ را در فضای مجازی ایجاد کرده بود مردم با علاقه و بی صبری در پی اطلاع از اسامی بازیگران بازداشت شده بودند گرچه برخی از سایتها اقدام به درج نام و اسامی بازیگران دستگیر شده به صورت اختصار کرده بودند که این مسئله انتقادهای شدیدی را از سوی بازیگران در پی داشت چراکه علاوه بر غیر اخلاقی بودن این مسئله، امکان سوئ برداشت در مورد اسامی بازیگران بازداشت شده را ایجاد کرده بود.

مهناز افشار بازیگر محبوب و مشهورسینمای کشورمان نیز از این مسئله بسیار دلگیر شده و بخاطر شبه ایجاد شده و تشابه اول نام و نام خانوادگی خود با اسامی بازیگران بازداشت شده، د این مورد مجبور به واکنش شد و در حساب شخصی خود در توییتر پیامی ارسال کرد.

گمانه‌زنی‌های مردم در فضای مجازی دربارۀ هویت بازیگران بازداشت شده در یک پارتی، مهناز افشار را به واکنش واداشت.

پس از اعلام خبر بازداشت هفت بازیگر در یک پارتی شبانه و انتشار ابتدای نام و نام‌خانوادگی آن‌ها بسیاری شروع به گمانه‌زنی درباره هویت این افراد کردند.

این موضوع داغ خیلی زود در فضای مجازی نام بازیگرانی که با کلید نام و نام‌خانوادگی هم‌خوانی داشت را برسر زبان‌ها انداخت. از قضا ابتدای نام و نام‌خانوادگی مهناز افشار با یکی از این بازداشت‌شدگان یکسان بود که همین امر سبب شد تا این بازیگر با استفاده از حساب کاربری خود در توئیتر به این موضوع واکنش نشان دهد.


توئیت های مهناز افشار درباره حضور بازیگران در پارتی

بازداشت مهناز افشار

 

توئیت مهناز افشار درباره خبر دستگیری بازیگران در پارتی

او در این باره در توئیتر نوشت:

«یکی از بازداشت شدگان در پارتی شبانه «م.ا» بوده که کارآگاهان دنیای مجازی با رمزگشایی از آن فهمیدند او مهناز افشار است.»

او در توئیت دیگری پس از آن به انتقاد از انتشار اسامی افراد به صورت اختصاری پرداخت:

« انتشاراسامی افراد به صورت اختصاری که باعث گمانه‌زنی‌های گوناگون و انتشار شایعات می‌شود درست نیست. بهتر نیست یا کامل منتشر شود یا منتشر نشود؟»

خبر بازداشت مهناز افشار در پارتی شبانه که هشتاد بطری مشروب نیز از این پارتی کشف شده بود کذب است و خوشبختانه مهناز افشار جزو بازیگران بازداشت شده نبوده است. خبر بازداشت مهناز افشار همه هواداران و مردم کشورمان را نگران کرد از اینکه این بازیگر دوست داشتنی در بین بازیگران بازداشت شده نبوده بسیار خرسندیم و برای او ارزوی شادی و سلامتی می کنیم.

جدیدترین ها

آموزش انجام حرفه ای ماساژ جنسی