در هفته های گذشته خبری منتشر شد مبنی بر تعرض و قتل دختر 9 ساله افغان به نام ستایش و  بدست پسر 16 ساله ایرانی در شهر ورامین که دل همه هموطنان را رنجیده خاطر نمود.

از این رو امروز دادستان عمومی و انقلاب ورامین اخبار جدیدی از وضعیت پرونده را دراختیار خبرگزاری ها قرار داد که در ادامه می خوانیم.

قتل ستایش بدست پسر 16 ساله

موضوع از این قرار است که ستایش 9 ساله که برای بازی به منزل همسایه رفته بود، پس از رفتن سایر هم بازیهایشان به خانه هایشان، توسط پسر همسایه و با حیله و نیرنگ، پسرک اورا به طبقه دوم منزل کشانده شده و پس از تعرض به وی اورا به قتل می رساند. پس از قتل ستایش برای تهیه اسد اقدام کرده تا با استفاده از اسید بتواند جسد بی جان ستایش را از بین ببرد که موفق به این کار نمی شود پدر پسرک پس از اطلاع از این حادثه هولناک، دست پسر را گرفته و اورا به کلانتری محل می برد وی اکنون به جرم قتل و تعرض به عنف در زندان به سر می برد.
دادستان عمومی و انقلاب ورامین گفت: با توجه به نظریه مددکاری عوامل محیطی و تأثیر شبکه‌های ناسالم مجازی دلیل ارتکاب جرم متهم است.

ابوالقاسم مرادطلب دادستان عمومی و انقلاب ورامین در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص زمان ارسال پرونده قاتل ستایش به دادگاه، اظهار داشت: منتظر ارسال نظریه مددکاری و نظریه اداره تشخیص هویت ناجا در مورد قاتل بودیم که نظریه مددکاری به دادستانی ارسال شد اما تا آخر وقت اداری نظریه اداره تشخیص هویت ناجا به دادستانی نرسید.

وی افزود: نظریه مددکاری متهم در خصوص پیشینه رفتاری و رفتارشناسی وی و خانواده‌اش از کودکی تا نوجوانی است و علل و انگیزه‌هایی که باعث شده متهم دست به قتل بزند را مورد بررسی قرار می‌دهد و تأثیر مستقیمی در رسیدگی قضایی پرونده ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین در خصوص نظریه مددکاری در مورد انگیزه‌هایی که باعث شده متهم دست به قتل بزند، گفت: از نظر مددکار پرونده متهم در سلامت کامل روانی به سر می‌برد و عوامل محیطی و تأثیر شبکه‌های مجازی ناسالم عامل اصلی است که متهم را به سوی انجام قتل سوق داده است

جدیدترین ها

تجاوز وحشیانه به دختر 9 ساله در مقابل چشمان برادرش

لئوناردو دیکاپریو برای بازدید از دریاچه ارومیه به ایران می آید

انتقاد آیت الله خاتمی از رامبد جوان و واکنش رامبد جوان به این انتقاد ها

رونمایی از لباس جدید تیم ملی فوتبال و تیکه اندازی های طنز به این لباس
جنجال رابطه ساسی مانکت و دنیا جهانبخش مدل ایرانی

بازداشت 7 هنرپیشه مشهور سینما در یک پارتی

جزئیات تجاوز جنسی و قتل ستایش توسط پسر 16 ساله

دختران ارازل و اوباش تهران

رابطه ستاره فوتبال لیگ برتر با یک پسر دخترنما

جزئیات تنبیه وحشیانه دانش آموز مشهدی
اطلاعیه سپاه کربلا مازندران در مورد تعداد شهدا شهرک خان طومان