روز گذشته یک زن در زندیکی برج میلاد خود را برهنه کرد برهنه شدن این زن در نزدیکی برج میلاد که منطقه شلوغی نیز به حساب ِ اید باعث تجمع مردم و گرفتن های عکس های زیادی از این زنه برهنه شد خبر برهنه شدن زن در نزدیکی برج میلاد از دیروز نقل مجالس شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شده است.

سخنگوی نیروی انتظامی درباره ماجرای کلیپ زنی که نزدیک برج میلاد اقدام به برهنه‌ کردن خود کرده بود،‌ توضیح داد. وی عنوان کرده است که این زن پس از خروج از کشور این کلیپ را منتشر کرده است.

کلیپ زن برهنه در نزدیکی برج میلاد! 

سخنگوی نیروی انتظامی درباره ماجرای کلیپ زن هنجارشکنی که نزدیک برج میلاد اقدام به برهنه‌کردن خود کرده بود،‌ توضیح داد.سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به پیگیری‌های پلیس در خصوص ماجرای انتشار فیلم برهنه شدن یک زن در حاشیه برج میلاد اظهار کرد: پس از انتشار این کلیپ، پلیس پیگیری‌های لازم را در خصوص فیلم منتشر شده انجام داد و در پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که این زن، پس از خروج از کشور، اقدام به انتشار این کلیپ در شبکه‌ مجازی کرده است.سخنگوی ناجا افزود: در حال حاضر این فرد در خارج از کشور قرار دارد ولی پیگیری‌های پلیس از طریق اینترپل نیز انجام شده است تا این زن را به کشور مسترد کنیم.

هنوز مشخص نشده است که این زن چرا کلیپ برهنه خود را منتشر کرده و چه هدفی را دنبال می کرده است بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی اقدام به ارسال کامنت های مختلفی در مورد کلیپ زن برهنه برج میلاد کرده اند بسیاری این کار وی را ناشی از فشارهای روانی بسیار زیاد در اعتراض به وضعیت معشیتی مردم بوده و برخی دیگر نیز عدم کنترل روانی را دلیل این کار می دانند.

 جدیدترین ها
ساده ترین روش های افزایش قدرت جنسی
الهام عرب، میهمان جنجالی برنامه ماه عسل سال گذشته و مدلینگ معروف، به زندان رفت
واکنش جالب جواد رضوان به قطع رابطه مالدیو با ایران
17 مرتبه تجاوز به دانش اموز دختر توسط معلم تاریخ
خودکشی دانش اموز مشهدی بخاطر ترس از تنبیه شدن
برهنه شدن یک زن در نزدیکی برج میلاد