مالدیور

مالدیو کشورعقب مانده و جهان چهارمی که در اقدامی مضحک رابطه خود را با ایران قطع کرد در این رابطه بسیاری از افراد مشهور کشورمان واکنش هایی را از خود بروز دادن اما واکنش جواد رضویان نسبت به قطع رابطه مالدیو با ایران از همه جالب تر بوده که در ادامه می بینیم

واکنش جواد رضویان به قطع رابطه مالدیو با ایران

مالدیو کشوری در ناکجاآباد قاره آفریقا
کشوری که تادیروز در حسرت ایجاد رابطه ای نزدیک با ایران بود، امروز با گستاخی تمام اعلام کرده که تمام روابط دیپلماتیک خود را با ایران قطع خواهد کرد. آیا برقراری رابطه در گذشته به نفع ایران بوده یا مالدیو؟
قطعا این کشور کوچک مالدیو بوده که از رابطه با ایران نفع می برده چراکه اصولا کشور مالدیو چیزی ندارد که بخواهد نفع ان به کشورمان برسد اما قسمت مضحک این ماجرا اینجاست که کشور مالدیو خود خواهان قطع رابطه دیپلماتیک با ایران بوده است.
با منتشر شدن خبر قطع رابطه مالدیو با ایران ورزشکاران و سیاستمداران، اقتصاددانان، هنرمندان و ... واکنش های قابل تاملی نشان دادند.
به گزارش مجله خبری  "تانهایت" ؛ وزارت خارجه مالدیو طی بیانیه ای که بامداد چهارشنبه اعلام کرد روابط دیپلماتیک خود را با کشور ایران قطع کرده است. در پی انتشار این خبر توصیه اقتصاددانان به این خبر این بود که از این پس ما ایرانی ها سرمایه هامان را در کدام کشور سرمایه گذاری کرده و یا ورزشکاران اینگونه گفتند از این پس به کدام تیم بتوانیم 17 گل بزنیم و یا سیاستمداران اینگونه واکنش نشان دادند که اگر راه هوایی مالدیو به روی ما بسته شود چه کار باید کرد.

اما در بین هنرمندان واکنش جواد رضویان از همه جالب تر بود که در زیر مشاهده می کنید.

گفتنی است این واکنش جواد رضویان به قطع رابطه ایران و مالدیو در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.