خودکشی دلخراش دانش اموز مشهدی بخاطر ترس از تنبیه

خودکشی دلخراش دانش آموز مشهدی
بخاطر ترس از تنبیه پدرش، دل همه را آزرد. دلیل خودکشی این دانش آموز مشهدی بخاطر این بوده که از سوی مسئولین مدرسه، یک هفته از مدرسه اش اخراج شده بود و از ترس تنبیه شدید پدرش خود را از طبقه چهارم ساختمان به پایین پرت کرد و جان خود را از دست داد او در راه بازگشت به خانه وصیت نامه خود را چنین تنظیم کرد که: وسایلم را بین دوستانم تقسیم کنید.


خودکشی دانش اموز مشهدی بخاطر ترس از تنبیه

ظهر دیروز پخش خبر خودکشی دانش آموز 12 ساله مشهدی، قلب همه مردم کشور را جریحه دار کرد دانش اموز دختر 12 ساله‌ مشهدی که از سوی مسئولان مدرسه یک هفته اخراج شده بود، به خاطر ترس از تنبیه پدر، دست به خودکشی زد. او در راه مدرسه به خانه در برگه کوچکی نوشت وسایلم را بین دوستانم تقسیم کنید.

شاید این غم انگیزترین وصیت نامه ای باشد که نوشته شده است دختر بچه مشهدی دارایی اش را به دوستانش بخشیده و با پرت کردن خود از طبقه چهارم منزلشان به زندگی خود پایان داده است. به گزارش " تانهایت " ظهر دیروز، سقوط مرگبار دختری 12 ساله به بازپرس جنایی مشهد اعلام و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

با حضور در محل، آنها با جسد دختر نوجوان درحالی مواجه شدند که از طبقه چهارم ساختمان سقوط کرده بود.
 
با خواندن ادامه این مطلب، قلب هر انسان دارای عاطفه ای در سینه فشرده می شود متاسفانه برخی اوقات خبرهایی منتشر می شوند که مور تن آدمی راست می کنند. ادامه داستان غم انگیز این دانش اموز مشهدی به اینجا ختم می شود که مامورین با بازرسی از جیب‌های دختر 12 ساله، دست نوشته‌اش پیدا شد با این مضمون: «وسایلم را بین دوستانم تقسیم کنید. پدر و مادر عزیزم من شما را دوست دارم، اگر خودم را می‌کشم به خاطر شما نیست، به خاطر خودم است.»
 
در ادامه تحقیقات، پدر تین دانش آموز نوجوان به بازپرس جنایی گفت: چند هفته پیش دخترم نمره پائین گرفت و مدرسه مرا خواست. زمانی که از ماجرا باخبر شدم، به شدت با دخترم برخورد کردم. امروز دخترم وسیله‌ای را که نباید به مدرسه ببرد، برده بود. مسئولان مدرسه از این موضوع باخبر می‌شوند و با من تماس گرفتند. به مدرسه رفتم و آنها یک هفته دخترم را از مدرسه اخراج کردند.

 
وی ادامه داد: دخترم در راه خانه، دست نوشته را می‌نویسد. او به خاطر ترس از من و اینکه مبادا دوباره تنبیهش کنم، دست به خودکشی زده است.
 
جسد دختر 12 ساله به دستور بازپرس علی‌اکبر احمدی‌نژاد به پزشکی قانونی انتقال داده شد. تا برسی های بیشتری روی ان صورت بگیرد. قطعا این یکی از غم انگیزترین خودکشی های کشور می باشد.
متاسفانه نظام آموزش و پرورش ما بگونه ای تعریف شده است که رابطه بین شاگرد و آموزگار، تنها رابطه یک مدرس و محصل باشد آن آموزگار و ناظمی که به هر دلیلی این دانش اموز را یک هفته از مدرسه اخراج کرده اند، آیا به عواقب این مسئله فکر کرده اند؟ هرگز
بسیاری از ناظمین مدارس تنها مقررات مدرسه برایشان اهمیت داشته و کوچکترین رابطه عاطفی نمی خواهند و نمی توانند که با دانش اموزان برقرار کنند. شاید اگر بجای اخراج این دانش اموز از مدرسه، می توانستند با گفتگوی با او، رفتار ناشایستش را برای او تشریح کرده و با برقراری رابطه ای دوستانه با این نوجوان 12 ساله که هنوز به سنی نرسیده که همه خوب و بدهایی را که ما ادم بزرگها درک می کنیم درک کند، می توانستند راه صحیح را به اون رهنمون شوند.

پدر این دانش آموز نیز می توانسته به شکل دیگری با دختر خود ارتباط برقرار کرده و تنها تنبیه و تحکم را چاره راه اصلاح و تربیت فرزند دلبند خود قرار ندهد.

در هفته پیش، خبر تنبیه شدید بدنی دانش اموز دیگری را منتشر کردیم که آن خبر نیز بسیار ناراحت کننده بود.
چرا نظام اموزشی ما با فرزندان این مرز و بوم با این شکل رفتار کرده و بجای تربیت صحیح فرزندان ما، با تنبیه بدنی و اخراج با آنها برخورد می کند؟

جدیدترین ها
17 مرتبه تعرض معلم تاریخ به دانش اموز دختر