رضا ضراب


پس از اینکه رضا ضراب در دادگاههای ترکیه تبرئه شد برای سفرهای کاری وارد کشور ایالات متحده آمریکا شده بود که توسط مامورین امنیتی این کشور دستگیر شد در تلفن همراه رضا ضراب عکس هایی وجود داشته که حیرت جهانیان را برانگیخته است. تصاویری از آخرین مدل های اسلحه از جنس طلا و زیردریایی اختصاصی رضا ضراب چشم جهانیان را گرد کرده است گفته می شود رضا ضراب سالانه 11 میلیارد دلار درآمد دارد.

تفنگ طلایی رضا ضراب

مدتها پیش رضا ضراب در کشور ترکیه به اتهامات مختلفی مورد پیگرد قرار گرفته و بازداشت شد اما قاضی پرونده درنهایت وی را از تمام اتهامات تبرئه کرده و اورا آزاد نمود رضا ضراب پس از رهایی از کش و قوس های دستگیری در ترکیه برای سفر کاری به آمریکا سفر کرده بود که توسط مامورین امنیتی این کشور به اتهام نقض تحریم های اعمال شده علیه ایران دستگیر و زندانی شد.قاضی پروندۀ رضا ضراب تاجر ایرانی‌تبار مقیم ترکیه، محتویات تلفن همراه او را هنگام دستگیری او در فرودگاه شهر میامی فلوریدا در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. گفته می شود که رضا ضراب سالانه بالغ بر یازده میلیارد دلار درآمد داشته و پولهای خود را در کشورهای مختلفی سرمایه گذاری کرده است

اسلحه رضا ضرابرضا ضراب تفنگ
گفتنی است رضا ضراب به اتهام نقض قوانین تحریمی علیه ایران در فاصلۀ سالهای 2010 تا 2015 در آمریکا دستگیر و زندانی شده است.

تصاویر محتویات تلفن همراه او را مشاهده می‌کنید.

رضا ضراب زیردریایی

منبع باشگاه خبرنگاران جون