برنامه امشب نود، برنامه بسیار جنجالی و پرهیاهو 90 عادل فردوسی پور این مجری توانا و محبوب، پیراهن تیم ملی کشورمان را که بتازگی و به دستور کفاشیان طراحی و تولید شده است به چالش کشید عادل فردوسی پور به شرکت طراح پیراهن تیم ملی با شدت تاخت و عنوان کرد این شرکت ایتالیایی به هیچ عنوان در صلاحیت طراحی و تولید پیراهن تیم ملی نبوده چرا که این شرکت تنها پیراهن تیم ملی مالت را طراحی کرده است و جنس پیراهن تیم ملی نیز از جنس زیرپوش های تمرینی تیم ملی مالت می باشد.

طراحی پیراهن تیم ملی

آقای کفاشیان چرا؟

مگر بابت طراحی پیراهن تیم ملی، نمی توانستید با یک شرکت خوب قرار داد بسته و تا این اندازه پراهن تیم ملی را تحقیر آمیز تولید نکنید؟ مگر بودجه ای که برای این کار درنظر می گیرد متعلق به ملت نبوده است و چرا باید پول ملت را با این شکل دور بریزید؟ گرچه شما در طراحی پیراهن تیم ملی و پلنگ آفریقایی روی ان نیز سابقه بسیار درخشانی از خود بجا گذاشته اید.

برنامه 90 امشب، دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه رفت. 


این برنامه با اجرای عادل فردوسی‌پور با موضوع انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال آغاز شد. محمدرضا میثاقی گزارشگر برنامه 90 با حضور در محل انتخابات به حواشی آن که راه ندادن خبرنگاران به اتاق انتخابات و شمارش آرا برای انتخاب شدن مهدی تاج به ریاست این فدراسیون بود. 

در بخشی از این گزارش مصطی آجرلو مقابل دوربین 90 حاضر شد و اظهار کرد 50 رایی که تاج به دست آورده طبیعی نیست! 

علی کفاشیان هم در پاسخ به پرسش طعنه آمیز گزارشگر 90 مبنی براینکه فقط اتاقش با تاج عوض شده است، با خنده همیشگی‌اش گفت: بله! البته ما پیش‌بینی کرده بودیم. 

در بخش دیگری از برنامه امشب 90 به انتقاد از پیراهن تیم ملی پرداخته شد و با القابی مانند بدترکیب و بدون خلاقیت از این پیراهن یاد شد. همچنین گفته شد کمپانی‌ طرف قرارداد، شرکتی است که تنها پیراهن تیم ملی مالت را طراحی کرده است و جنس پیراهن تیم ملی ایران هم از جنس پیراهن‌های تمرین تیم ملی مالت است!

کارشناس داوری برنامه امشب 90 محمد فنایی است. 

سئوال پیامکی این هفته برنامه 90 هم درباره قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر است و این گزینه‌ها در آن مطرح شده است؛

1. پرسپولیس/ استقلال خوزستان
2. استقلال خوزستان/ پرسپولیس
3. پرسپولیس/ استقلال 
4. استقلال خوزستان/ استقلال
5. استقلال/ پرسپولیس
6. استقلال/ استقلا خوزستان

برنامه امشب 90- پخش خلاصه بازی‌های لیگ برتر هم که از بخش‌های همیشگی برنامه 90 است، این هفته پخش شد. در این بخش به بازی‌های پرسپولیس و گسترش فولاد، همچنین استقلال و تراکتور بیشتر پرداخته شد. دیدار پرگل پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز که باعث بهبود تفاضل گل پرسپولیسی‌ها شده بود، خوشحالی زیاد بازیکنان و مربیان این تیم را در پی داشت. 

بازی پرحاشیه استقلال و تراکتورسازی تبریز هم غیر از نتیجه‌ای که باعث دور شدن استقلال از جام قهرمانی همراه خود داشت، آبستن حوادثی مانند درگیری لفظی سیدمهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی، ناراحتی بیش از حد هواداران استقلال و صحبت‌های سرمربی تراکتورسازی تبریز بود. عدال فردوسی پور نیز پرسش هایی را از سرمربی تراکتورسازی پرسید که وی نیز به آنها پاسخ گفت.

در برنامه امشب 90 و در بخش کارشناسی داوری این دیدار، فنایی تصریح کرد که گل نخست تراکتورسازی در وضعیتی به ثمر رسید که فرزاد حاتمی مقابل دروازه استقلال با تکلی خطا مانع دفع توپ امین حاج‌محمدی شد و این گل باید مردود اعلام می‌شد. 

این گزارش در حال تکمیل است.