گلشیفته فراهانی در حال بازی برای فیلمی است که کارگردانی ان با جیم جارموش می باشد جیم جارموش از شناخته شده ترین کارگردان های بنام جهان می باشد گفته می شود که گلشیفته فراهانی در آخرین فیلمی که به کارگدانی جیم جارموش درحال تهیه است نیزمانند چنید فیلم گذشته خود بصورت نیمه برهنه حضور خواهد داشت.

آخرین عکس ها و فیلم نیمه برهنه گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی پس از اینکه کشور را به مقصد هالیوود ترک کرد در چند فیلم نسبتا موفق حضور پیدا کرد و بخاطر نقش هایی که بصورت برهنه یا نیمه برهنه به ایفای انها پرداخته بود جنجال زیادی را نیز به پا نمود آخرین عکس هایی که از گلشیفته فراهانی منتشر شده است اورا در حال بازی در فیلم جدید خود با کارگردانی کارگردان مشهور، جیم جارموش نشان داده است آخرین فیلم گلشیفته فراهانی ظاهرا به مانند گذشته دارای صحنه هایی است که گلشیفته فراهانی با بدنی نیمه برهنه در ان حضور خواهد داشت.
فیلم سکسی گلشیفته فراهانی
حالا که پرده از آنچه در پشت صحنه سینمای هالیوود می گذرد افتاده و بسیاری از هنرپیشگان از دخالت سیاست در آنچه که هنر نامیده می شود می گویند، این موضوع هم مشخص شده که چرا گلشیفته ها دست مایه این صنعت قرار می گیرند، گلشیفته فراهانی را فراخواندن و گفتند بازی کن، در نقش هایی که خط قرمزی است برای آنچه که عرف و فرهنگ می خوانیم، تا به خیال واهی خود فکر مبتذل خود را در فرهنگ غنی این سرزمین تزریق کنند. چنین بازیگرانی دارای هنر خاصی جز به نمایش گذاشتن بدن برهنه خود نیستند اگر یک بازیگر دارای هنر بازیگری باشد در کشور خود نیز می تواند آن هنر را به نمایش بگذارد چه نیاز به انکه به سرزمین های کفر مهاجرت کند.
آخرین فیلم سکسی گلشیفته فراهانی
در مراسم کن 2016 امسال که در حال برگزاری است، گلشیفته فراهانی به همراه جیم جارموش نیز بر روی فرش قرمز حضور یافت
به گفته برخی از اشخاص، فیلمهای گلشیفته فراهانی دارای صحنه های بسار زننده ای است که او با بدنی لخت و یا نیمه برهنه درآنها حاضر شده است و این بالاترین حد تحقیر برای یک بازیگر ایرانی است که با این شکل در فیلم حضور پیدا کند.
به گفته این اشخاص، گلشیفته فراهانی حق نداشته تا با بازی در فیلمهای صحنه دار که با بدنی برهنه درآنها حضور پیدا می کند، آبروی سایر بازیگران را در محافل عمومی ببرد.
آخرین فیلم گلشیفته فراهانی نیز از این مسئله مستثنی نبوده و این فیلم نیز مورد انتقاد شدید منتقدان وی می باشد

گلشیفته فراهانی با بازی در این فیلمها، خود را رسوای جهانیان کرده است گلشیفته فراهانی برای حضور در چنین فیلمهایی که به نمایش بدن برهنه خود پرداخته باید محاکمه و مجازات شود.

دنباله روی گلشیفته فراهانی بسیاری دیگر از بازیگران هستند که به شبکه منحوس جم تی وی پیوسته اند.