تقلید صدای علی دایی و علی پروین


روز گذشته جشن باشگاه پیروزی برگزار شد که درآن افرادی به اسم هنرنمایی به تقلید صدای علی پروین و علی دایی پرداختند که علی دایی نسبت به این کار واکنش بسیار تندی داشته است آیا براستی تمسخر قهرمان ملی و جهانی کشورمان به بهانه اینکه کمی لکنت زبان دارد کار پسندیده ای است؟ مسئولین اجرای مراسم از این کار خود شرمگین نیستند؟

تقلید صدای علی دایی و علی پروین

علی دایی در صفحه اینستاگرام خود درباره اجرای مراسم تمسخر و تقلید صدا در جشن باشگاه پرسپولیس که با حضور مدیران و اعضای هیات مدیره و مسؤولین فوتبال و ورزش کشور برگزار شد واکنش نشان داد. مسئولین برگزاری این جشن با دعوت از افرادی که نام تمسخر شخصیت های مهم ورزشی مان را هنرنمایی گذاشته اند، درایت فهم اجتماعی خود را در مدیریت در باشگاه پرسپولیس نشان دادند


وی نوشت: به نام برگزاری جشن سپاس تلاش دارند عقده هایشان را خالی کنند. نامدیرانی که با سهم خواهی پس از دربی و خروج از پیله خود و برش هر روزه کیک تولد، به یکباره تیم را از انگیزه خالی کردند و فرصت قهرمانی را از پرسپولیس و هوادارانش گرفتند حالا تلاش دارند خود را برجسته و بزرگ نشان دهند و در این راه دلقک بازی هایشان تمامی ندارد. اینها تنها به دنبال منافع خود هستند و اگر منافع آنها در شکست پرسپولیس باشد آن را نیز به جان می خرند.
ره گم کرده هایی که از بیراهه روابط سر از خوان شهرت و فوتبال درآورده اند کاش می دانستند این به ظاهر ارثیه شیرین به هیچ فرهادی وفاداری نکرده است.بزرگی امثال علی پروین را با ملیجک بازی هایتان نمی توانند سلب کنید و مافوق قسم خورده شان که همه تلاشش در راستای حذف خاک خورده ها و جایگزینی ناکارآمدهاست این را باید تا حالا فهمیده باشد.
براستی تمسخر دو قهرمان ملی کشورمان چگونه می تواند موجبات خنده افراد را ایجاد کند؟ آنانی که در چنین جش هایی حضور دارند چگونه می توانند به عیب دیگران بخندند . علی دایی به طور مادرزادی با کمی لکنت زبان مواجه است آیا تقلید صدا و تمسخر لهجه و گویش او جای خندیدن دارد؟
اینگونه افراد ذره ای خود را مورد انتقاد قرار نمی دهند و بدون آنکه متوجه رفتار زشت خود باشند تنها با تکیه زدن بر صندلی ها به عیوب دیگران کرکر می خندند و احساس شادی می کنند قطعا درصورتی که خود این افراد مورد بررسی قرار بگیرند دارای عیوب ظاهری و باطنی بسیار بزرگتری خواهند بود.

ممنون از حمایت صادقانه استاد بزرگوار علی آقای پروین که بر من سمت معلمی دارد.