شرکت ایده پردازان اولین تولیدکننده نمایشگرسه بعدی با استفاده از فناوریهای روز جهان درکشورمان می باشد. این شرکت با استفاده از پیشرقته ترین تجهیزات صنعتی، در سالهای گذشته توانسته است تا با تولید نمایشگرهای سه بعدی هم تراز نمونه های اروپایی، نیاز کشور را به واردات این نوع از دستگاهها برطرف سازد.

شرکت ایده پردازان تولیدکننده نمایشگرسه بعدی

نمایشگرسه بعدی ابزاری نوین است که میتواندتبلیغات و محصولات شمارا بصورت سه بعدی و جذاب به نمایش در بیاورد.

برخی از اماکن قابل استفاده: غرفه های نمایشگاهی ، مراکز خرید ، فروشگاه ها و رستوران ها ، طلا و جواهر فروشی

درنگاه اول به نمایشگرسه بعدی احساس خواهیدکرد که تصویرهمان شکل واقعی است ، اماپس از مشاهده از سطوح دیگرمتوجه خواهیدشدکه بااستفاده از انعکاس های نوری ، تصاویرجذاب سه بعدی تشکیل میگردد.

این دستگاه در انواع تک وجهی و چند وجهی تولیدمیگردد که بصورت ویترینی و ایستاده در سایزهای مختلف قابل استفاده میباشد.

این نمایشگرها به صورت یک باکس است که می توان تصویر مورد نظر را رو آن برنامه ریزی کرد و آن را  در معرض نمایش قرار داد. گزینه ای بسیار عالی و شگفت انگیز برای نمایش محصولات کل فروشگاه به صورت سه بعدی و همین طور برای کاربردهایی مانند نمایشگاهها و تبلیغات می باشد. نمایشگرهای هواوگرافیک سه بعدی دارای این مزیت است که از هر زاویه ای که به آن نگاه کنیم سه بعدی است و واقعی ترین تکنولوژی سه بعدی دنیا است. از این فناوری برای اثرات بینایی illusion نیز مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال برای نمایش یک انسان سه بعدی کاملا شبیه شما اما خیالی (با استفاده از نور لیزر!) می تواند استفاده شود.


هولوگرافی یک تکنیک تصویرسازی بر پایه‌ی انکسار پرتوهای نوری می‌باشد. با استفاده از این تکنیک می‌توان از صفحه نمایش‌های دو بعدی با شفافیت ترکیبی خاص تصاویر سه بعدی پیچیده‌ای ایجاد کرد که بدون نیاز به عینک قابل مشاهده می‌باشد. ویژگی بارز تجهیزات هولوگرافیک ایجاد تصاویر سه بعدی به صورت شناور و معلق در فضا می‌باشد که امکان تلفیق اجسام فیزیکی را با تصاویر بوجود می‌آورد. بر مبنای همین ویژگی منحصر به فرد، شرکت‌های برتر تبلیغاتی دنیا، این تکنولوژی را برای ساخت نسل جدید ابزارهای تبلیغاتی سه بعدی به خدمت گرفته‌اند و محصولات گوناگونی را در این حوزه ارائه کرده‌اند. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این تجهیزات هزینه‌ی پایین، تنوع گسترده و جذابیت بصری بی‌نظیری است که نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغاتی سه بعدی مانند Video Map، 3D Billboard و Laser 3D Display دارا می‌باشد و همین ویژگی‌ها باعث گردیده طیف وسیعی از مشتریان شامل کسب و کارهای کوچک تا برندهای بزرگ و مطرح از مزیت‌های تبلیغاتی این دستگاه برای معرفی محصولات خود استفاده کنند.

برندهای معروف دنیا مانند Samsung، Apple، Coca-Cola، Adidas، MasterCard و ده‌ها برند دیگر از مشتریان ویژه‌ی این تکنولوژی هستند که خود نشان از تمایز فوق‌العاده‌ی آن نسبت به سایر رقبای خود دارد.

از موارد استفاده این دستگاه می‌توان به کاربردهای نمایشگاهی، ویترین فروشگاه‌ها، لابی هتل‌ها، دفاتر لوکس و ... اشاره کرد.