نرم افزار افزایش ممبر


امروزه و با گسترش روز افزون پیام رسان تلگرام، افراد بسیار زیادی در کشورمان اقدام به راه اندازی کانالهای متعدد تلگرامی کرده اند شاید باور این مسئله کمی سخت باشد که میلیونها کانال تلگرامی در ماههای گذشته و توسط کاربران ایرانی ساخته شده است همه این مدیران کانالها به دنبال افزایش تعداد اعضای کانال خود بوده و روش های مختلفی را برای افزایش تعداد اعضای ( ممبر ) کانال تلگرامی خود امتحان می کنند. آیا می دانید بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام کدام روش ها می باشند؟ آیا شما نیز بدنبال افزایش ممبر کانال خودهستید؟

تا پایان این مطلب با ماهمراه باشید تا بهترین روش های افزایش رایگان ممبر تلگرام را به شما بیاموزیم


افزایش اعضای کانال تلگرام

بسیاری از افراد با تصور اینکه با ایجاد کانال تلگرام می توانند کسب و کاری دست و پا کرده و به درامدی دست پیدا کنند، اقدام به ایجاد کانال تلگرامی می کنند برخی نیز بدنبال جذب افراد و ایجاد یک کانال بزرگ برای ارائه آموزش و یا مطالب مورد علاقه خود هستند که درنهایت نیز هدف این کارهم شهرت و کسب درامد می تواند باشد اما آیا قرار است همه این افراد صاحب کانالی با دهها هزار عضو باشند؟  آیا سکوی موفقیت آنقدر فراخ و بزرگ هست که پذیرای همه این افراد باشد؟


افراد با ایجاد کانال تلگرام و اضافه کردن شماره های دفترچه تلفن خود شروع به بزرگ کردن کانال تلگرامی خود می کنند پس از وارد کردن شماره های دفترچه تلفن گوشی، بهترین راهی که به نظرشان می رسد تبادل با سایر کانالهای تلگرامی می باشد البته بخاطر اینکه تعداد اعضای کمی دارند اکثر کانال های تلگرامی با انها تبادل نکرده و با مشکل جدی کمبود اعضای کانال خود مواجه می شوند حال باید چه کرد؟

بهترین روش های رایگان افزایش ممبر کانال تلگرام

در صورتی که شما آماده حرکت و خواهان پیشرفت باشید، روش هایی را به شما اموزش خواهیم داد تا بتوانید کانال خود را رشد داده و تعداد ممبر کانال خود را افزایش دهید اما باید بدانید که رسیدن به درآمدهای میلیونی کار بسیار دشواری است و برای رسیدن به آن باید مسیر طولانی را طی کنید.


روش اشتباه افراد در ایجاد کانال تلگرامی

اکثریت افرادی که کانال تلگرامی خود را ایجاد می کنند با یک روش از پیش شکست خورده و مشابه کار خود را آغاز می نمایند به این صورت که با اندکی جستجو برای پیدا کردن آدرس مناسب برای کانال خود، خسته شده و یک آدرس عجیب و غریب که حتی خود نیز در به خاطر سپردن ان ممکن است دچار مشکل شوند را انتخاب می کنند ترکیبی از حروف و شکلکهای مختلف که هیچ ارتباطی با موضع کانال انها ندارد .

یکی از مهمترین پیش شرط های امکان موفق شدن یک کانال تلگرامی، داشتن یک آدرس ساده، زیبا و مرتبط با موضوع کانال است از دیگر خصوصیات مهم آدرس کانال این است که نگارش آن تنها باید به یک شکل امکان پذیر باشد به این معنی که هرکس بتواند با یک بار شنیدن ادرس کانال ان را بصورت صحیح بنویسد بطور مثال: arayeshi  این کلمه را می توان به اشکال مختلفی نوشت مثل : arayeshee - araieshe- arayeshie


انجام انتخاب یک ادرس با این خصوصیات، باعث می شود که افراد در پیداکردن ادرس کانال شما دچار مشکل شوند با این تفاصیل، افراد بصورت درست یا غلط ادرس کانال خود را انتخاب کرده و اقدام به قرار دادن مطلب در کانال نوپای خود می کنند . روش تمام این افراد به این شکل است که یک یا چند کانال مرتبط با موضوع کانال خود را پیدا کرده و شروع به کپی کردن مطالب ان و قرار دادن این مطالب در کانال خود می کنند و پس از اینکه تعدادی از این مطالب را کپی پیست کردند، در انتظار عضویت افراد چشم به تعداد اعضای کانال خود دوخته و در هر دقیقه بارها و بارها صفحه را رفرش کرده تا از افزایش احتمالی تعداد ممبر کانال خود اگاه شوند.


آیا شما نیز به همین شیوه عمل کرده اید؟ آیا می دانید افرادی که ممکن است وارد کانال شما شوند، این مطالب را در کانالهای دیگر دیده اند؟ مطمئنا این افراد هیچ علاقه ای به مطالعه مطالب تکراری نخواهند داشت و در کانال شما عضو نخواهند شد.

به همین سادگی شما شکست می خورید البته این شکست را زمانی خواهید پذیرفت که ماههای زیادی را به تکرار این اشتباهات سپری کرده و از عدم افزایش ممبر کانال خود ناامید و خسته شوید.


برای موفق شدن در راه اندازی کانال تلگرام، باید بیشتر از این عمل کرد باید بدانید که 99 درصد افراد همین روش شمارا در پیش گرفته اند برای موفق شدن باید با دیگران متمایز باشید آیا می دانید چطور؟

آیا می دانید چگونه باید مطالب داغ و دست اولی را تهیه کنید که بازدیدکنندگان کانال شما علاوه بر اینکه خود به عضویت کانال شما در می آیند سایرین را نیز به عضویت در کانال شما ترقیب کرده و مطالب شما را در گروههای مختلف شیر کنند؟ آیا می دانید یکی از بهترین روش های افزایش ممبر کانال شما شیر شدن مطالب شما در گروههای تلگرامی می باشد؟


نرم افزار افزایش ممبر کانال تلگرام

یکی دیگر از روش های افزایش ممبر کانال تلگرام، استفاده از نرم افزار برای افزایش ممبر کانال می باشد با در دست داشتن این نرم افزار می توان به تعداد محدودی در طی روز ممبر واقعی و به تعداد نامحدودی ممبر فیک ( غیر واقعی ) به کانال تلگرام اضافه کرد نرم افزار افزایش ممبر کانال تلگرام به اینصورت عمل می کنند که با استفاده از پیدا کردن تصادفی شماره تلفن افراد مختلف، آنها را به عضویت کانال شما در می آورد البته این روش روش خیلی مناسبی نیست چراکه افراد بدون اینکه علاقه ای به مطالب کانال شما داشته باشند به عضویت آن درآمده اند و امکان اینکه از کانال شما خارج شوند زیاد است در روش دوم که روش افزایش ممبر فیک نام دارد، نرم افزار با استفاده از شماره های مجازی، تعداد نامحدودی ممبر غیر واقعی به کانال شما اضافه می کند و تنها افراد خبره می توانند تعداد حدودی ممبرهای غیرواقعی یک کانال را تخمین بزنند و متوجه غیر واقعی بودن آنها شوند و الا در ظاهر، کانال شما دارای تعداد بسیار زیادی ممبر می باشد.


دانلود نرم افزار افزایش رایگان ممبر تلگرام

با دانلود نرم افزار افزایش ممبر تلگرام این امکان را خواهید داشت تا تعداد اعضای کانال خود را به رایگان افزایش دهید قطعا بسیاری از کانال های تلگرامی که تعداد اعضای انها بسیار زیاد هستند، از این نرم افزار برای افزایش ممبرهای خود استفاده کرده اند  در مطلب بعدی علاوه بر اینکه توضیحات کامل تری در مورد نرم افزار افزایش ممبر تلگرام ارائه خواهیم کرد همچنین امکان دانلود رایگان نرم افزار افزایش ممبر تلگرام را نیز برای شما مخاطبان محترم فراهم خواهیم ساخت.


خرید ممبر تلگرام


یکی دیگر از روش های افزایش ممبر کانال تلگرام، سفارش و خرید اعضا کانال تلگرام می باشد به این معنی که شما با پرداخت مبلغ مشخصی، اقدام به خرید تعدادی ممبر می نمایید یکی از مهمترین فاکتورها در خرید ممبر کانال تلگرام، چگونگی جذب این اعضا می باشد. متاسفانه اکثریت سایتهایی که اقدام به فروش ممبر تلگرام می کنند، یا ممبر فیک( غیر واقعی ) را بجای ممبر واقعی به افراد می فروشند یا اینکه از روش های غیر اصولی اقدام به جذب ممبر برای کانال شما می کنند.

حتما در برخی از کانال ها عناوینی مانند" رقص جدید فلان بازیگر" و یا " دانلود فیلم های ... " را دیده اید آیا می دانید بسیاری از سایتهایی که به اسم فروش ممبر واقعی تلگرام، با این عناوین برای کانال های افراد ممبر جذب می کنند؟


گرچه اعضایی که از این طریق جذب کانال شما می شوند کاملا واقعی هستند اما باید در نظر داشته باشید که این افراد بخاطر دیدن " رقص جدید فلان بازیگر" و یا " دانلود فیلم ... " جذب کانال شما شده اند و طبیعتا با پیدا نکردن ان، بزودی از کانال شما خارج خواهند شد. پس این روش هرچند که از قیمت پایینی نیز بخوردار باشد که در مواقعی حتی بسیار گران نیز هستند، هیچگونه ارزشی نخواهند داشت فراموش نکنید افرادی که از این روش ها اقدام به جذب ممبر و فروش آنها به شما و سایرین می کنند، هیچگاه روش خود را برای شما مشخص نکرده و به اسم اینکه " تبلیغات تنها با عنوان کانال شما " صورت می پذیرد، اعتماد افراد را جذب می کنند.


یکی از مراکز مورد اعتماد و شناخته شده افزایش ممبر واقعی کانالهای تلگرام، گروه مشاورین برتر می باشد این مرکز سابقه طولانی در ارائه  خدمات مختلف در ارتباط با افزایش فروش، افزایش بازدید سایتها و افزایش ممبر واقعی تلگرام داشته است خوشبختانه این گروه از کارشناسان دارای تجربه و آگاهی بالایی در این زمینه بهره می برد و می تواند در زمینه افزایش ممبر تلگرام به شما یاری کند.

هزینه افزایش هر هزار نفر ممبر واقعی کانال تلگرام در گروه مشاورین برتر

90 هزار تومان می باشد.

آی دی تماس با این شرکت

linkbuilding@