ازم درباره اینکه استاد پ باز پی ام داده یا نه پرسید منم هی طفره میرفتم که عصبی شد و ازم خواست درست جواب بدم منم از اونجایی که نمیتونم به این لعنتی دروغ بگم یعنی نمیشه چون آنی مچت ُ میگیره واسه همین بهش گفتم اونم که از مشکلات داخل خونه عصبی بود با شنیدن جواب منم عصبی تر شد اونقد که ازم خواست بهش شمارش ُ بدم که منم بهش گفتم میخوای واسم دردسر بشه که اونم گفت میری دانشگاه و همه مدارکت ُ میگیری نمیخوام چیزی ازت اونجا بمونه و گفت شمارمم عوض کنم منم گفتم اوکی ..فکر کرده به همین راحتیاست که برم مدارکم ُ از دانشگاه بگیرم حداقل باید دو میلیون و اندی پرداخت کنم هم بدهی ترم رشته حقوق و هم بدهی رشته کامپیوتر .

.

.

امروز کنکور داشته نرفته بده بهش میگم چرا مگه قرار نبود ازدواج کنیم بری دانشگاه میگه حالا هر وقت ازدواج کردیم میرم میگم خوب الان امتحان میدادی ترم مهر باید میرفتی تا اون موقع ام ازدواج کردیم میگه حالا تا اون موقع .. بخدا با این حرفاش و مشکلات حل نشدنیشون من آرزوی ازدواج با این ُ به گور میبرم .

.

.

لعنت به همچی ُ همه کس

جدیدترین ها
رونمایی از لباس جدید تیم ملی فوتبال و تیکه اندازی های طنز به این لباس
جنجال رابطه ساسی مانکت و دنیا جهانبخش مدل ایرانی

بازداشت 7 هنرپیشه مشهور سینما در یک پارتی

جزئیات تجاوز جنسی و قتل ستایش توسط پسر 16 ساله

دختران ارازل و اوباش تهران

رابطه ستاره فوتبال لیگ برتر با یک پسر دخترنما

جزئیات تنبیه وحشیانه دانش آموز مشهدی