35 دختر و پسر نیمه عریان در یک پارتی شبانه بازداشت شدند

خبر جنجالی دستگیری 35 دختر و پسر نیمه عریان در پارتی شبانه درون باغی در نزدیکی قزوین همراه با انبوهی از بطری های مشروبات الکلی، خبر شوکه کننده ای بود که صبح امروز از سوی رسانه های عمومی منتشر شد گفته می شود 35 دختر و پسر بازداشت شده در پارتی شبانه قزوین همگی بصورت نیمه برهنه و در حال رقص و پایکوبی بوده اند. این روزها خبرهای زیادی از بازداشت افراد در پارتی های شبانه منتشر می شود مشهورترین این بازداشت ها، بازداشت 7 بازیگر بسیار معروف در یک پارتی شبانه همراه با مشروبات الکلی بودند ظاهرا وجود مشروبات الکی پای ثابت برگزاری تمام این پارتی های شبانه می باشد.

بازداشت 35 دختر و پسر در پارتی شبانه قزوین

صبح امروز خبری مبنی بر بازداشت 35 دختر و پسر نیمه عریان در یک پارتی شبانه درون باغی در نزدیکی قزوین منتشر شد این 35 دختر و پسر بازداشت شده در این پارتی، بصورت نیمه برهنه و در حال رقص و پایکوبی بازداشت شده اند همچنین تعداد زیادی مشروبات الکلی نیز از این پارتی شبانه بدست امده است این افراد عموما دختر و پسرهایی بوده اند که برای برپایی جشن و شرکت در مراسم لهو و لعب در این پارتی شبانه حضور پیدا کرده و به مصرف مشروبات الکلی و رقص با دختر و پسراهای نامحرم پرداخته اند.دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری 35 دختر و پسر نیمه عریان در پارتی شبانه در باغی در اطراف قزوین، خبر داد.
مجله تفریحی و سرگرمی تانهایت ؛حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: بیش از 30 نفر از دختران و پسران که بدون داشتن هیچ گونه رابطه‌ای به بهانه شرکت در جشن فارغ التحصیلی در حال رقص و پایکوبی بودند، دستگیر و مجازات شدند. 35 دختر و پسر بازداشت شده در پارتی قزوین همگی از قشر جوان و دانشجو بوده اند.

به دنبال وصول گزارشی مبنی بر اختلاط تعداد زیادی دختر و پسر جوان در ویلایی در اطراف قزوین بلافاصله با صدور دستوراتی از سوی بازپرس کشیک دادسرای عمومی و انقلاب قزوین، تمامی شرکت کنندگان در پارتی مذکور، جلب شده و به بازداشتگاه منتقل شدند از این مجلس پارتی شبانه مقادیری مشروبات الکلی نیز بدست امده است که ضمیمه پرونده انها گردیده است.



صادقی نیارکی از اجرای حکم شلاق تمامی متهمان در فردای روز دستگیری خبر داد و عنوان کرد: بدنبال ارسال پرونده متهمان به دادگاه، با تشکیل جلسه فوق العاده هر یک از متهمین به 99 ضربه شلاق تعزیری محکوم شدند که حکم صادره در همان روز درباره آن‌ها اجراء شد. این 35 دخترو پسر بازداشت شده در پارتی شبانه، به جرم مصرف مشروبات الکلی و حضور با لباس نیمه عریان در حضور غیر محارم بازداشت و مجازات شده اند.

 اجرای حکم شلاق نامبردگان توسط پلیس امنیت اخلاقی به اجراء درآمد تا درس عبرتی باشد برای افرادی که مبادرت به هنجارشکنی کرده و حیاط خلوتی برای رفتارهای هنجارشکنانه خود ایجاد می‌کنند.طبق قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شرکت در پارتی های شبانه جرم بوده و پیگرد قانونی دارد.

از طریق تریبون‌های مختلف به ویژه رسانه ها نسبت به حرمت شکنی برخی جوانان هشدار لازم و جدی را داده ایم و به هیچ کس اجازه نخواهیم داد تا با اعمال مجرمانه شان فضای اسلامی شهر و جامعه را مخدوش کنند. در کشوری که به دین مبین اسلام اهمیت ویژه ای داده می شود اجازه برگزاری چنین مراسمی داده نخواهد شد.

رفتار قاطع نیرویهای امنیتی و قوه قضاییه با این دست جرائم، درس عبرت خوبی برای سایر افراد هنجار شکن خواهد بود تا در مملکت اسلامی با برپایی چنین مجالسی با نام پارتی شبانه که در آن محرم و نامحرم با یکدیگر مخلوط شده و خطوط عفت و حیا از بین می رود دیگر شاهد بروز چنین رفتارهای زشت و ناپسندی از سوی هیچکس نباشیمصادقی نیارکی با بیان اینکه خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا در دام گروه‌های فساد اجتماعی قرار نگیرند، افزود: دستگیری این تعداد دختر و پسر جوان آن هم به صورت نیمه عریان و در حال مصرف مشروبات و اعمال منافی عفت موجبات جریحه دار شدن اذهان و افکار عمومی شده بود و می طلبید بار دیگر اقتدار دستگاه قضایی در رسیدگی سریع همراه با دقت و کیفیت اعمال شود که بحمدلله در ظرف زمانی کمتر از 24 ساعت کار بازجویی، انجام تحقیقات، تشکیل جلسه دادگاه، صدور رای و اجرای حکم به انجام رسید.

این مقام قضایی با بیان اینکه "برگزاری پارتی های شبانه در باغ ها و ویلاهای حاشیه شهر به دلیل احساس امنیت کاذبی است که برگزار کنندگان آن  می کنند" اظهار داشت: اجرای طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و مصادیق بی‌حجابی در دستور کار دادستانی قزوین قرار دارد و در این راستا از ابتدای سال جاری سرنشین خودروهایی که رعایت حجاب شرعی را رعایت ننمایند، ایجاد مزاحمت برای بانوان، دور دور کردن و ایجاد آلودگی صوتی متوقف و مدت طولانی  را در پارکینگ خواهند بود. پارتی های شبانه در هر محلی که برگزار شود جرم بوده و نیروهای امنیتی و انتظامی باهوشیاری کامل مراقب بروز چنین خطاهایی هستند.

وی اضافه کرد: همچنین رستوران ها و تالارها و مراکز پذیرایی که اقدام به برگزاری مراسم به شکل مختلط نمایند یا در صورت کشف و مشاهده مشروبات الکلی پلمپ خواهند شد. برگزاری چنین مراسمی و مصرف مشروبات الکلی در رستورانها و کافه ها نیز جرم محسوب می شود و با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

دادستان قزوین تصریح کرد: جوانان و نوجوانان باید به عواقب اعمال مجرمانه خویش آگاه باشند چرا که دستگیری افراد در پارتی های مختلط و محکومیت و مجازات برای آنان سابقه کیفری محسوب می شود و برای آینده تحصیلی، کاری و شغلی شان  مشکل ساز خواهد بود. جوانان و نوجوانان باید آگاه باشند که با شرکت در این پارتی های شبانه آینده شغلی و زندگی خود را در خطر می اندازند چراکه این جرائم به عنوان سابقه ای در پرونده آنها ثبت شده و در آینده برایشان مشکل ساز خواهد شد. این سوابق در مراحل استخدامی در ارگانهای مختلف برای آنها مشکلی جدی ایجاد خواهد کرد یک جوان متدین اسلامی هیچگاه به خود اجازه حضور در چنین پارتی های شبانه ای را نخواهد داد.

قاضی صادقی نیارکی همچنین با اشاره به این که دستگاه قضایی مخالف شادی مردم نیست و حتی معتقد است باید شرایط و امکانات بیشتری برای تفریح و شادی جوانان و خانواده ها مهیا شود، بیان کرد: دستگاه قضایی از آزادی های مشروع و ایجاد فضاهایی برای شادی مردم حمایت می کند اما این بدان معنا نیست که عده ای هنجارشکن با اقدامات خلاف قانون و شرع در پوشش عناوینی چون آزادی، تفریح به بهانه های مختلف مانند جشن تولد، دانش آموختگی، میهمانی و ...  مبادرت به سوءاستفاده از دختران و پسران نمایند و یا جرایم دیگری مانند مصرف مشروبات الکلی، استفاده از مواد، قرص یا داروهای روانگردان و نیروزا، رقص و پایکوبی های مختلط و ... را مرتکب شوند و پس از این گونه اعمال کثیف نیز فیلم و عکس تهیه کنند. برگزاری جشن می تواند به شکلی سالم و با رعایت کامل شئونات اسلامی برگزار شود.


35 دختر و پسر بازداشت شده در پارتی شبانه قزوین، طی 24 ساعت محاکمه و مجازات شدند شرکت در چنین مجالسی باعث هنجار شکنی و ترویج لهو لعب خواهد شد که از سوی مقام قضایی با چنین مجالسی بشدت برخورد می شود جوانان و نوجوانان بجای شرکت در پارتی های شبانه به درس و تحصیل خود با جدیت بپردازند و از تخریب وجه خانواده و آینده خود پرهیز کنند.

به امید روزی باشیم که قوه قضاییه با تمام جرائم بخصوص اختلاصهای بزرگ نیز باهمین جدید و صلابت برخورد کند و کشور اسلامی مان را از لوث وجود این افراد پاکسازی نماید.


جدیدترینها
عکس هایی جنجالی از فخرفروشی بچه پولدارهای تهرانی در صفحه اینستاگرام