ظاهرا مسئله شرکت و بازداشت شدن در پارتی های شبانه تمام شدنی نیست پس از بازداشت 7 بازیگر بسیار مشهور سینما در یک پارتی شبانه که همراه با مصرف مشروبات الکلی نیز بود، روز گذشته 15 وکیل مشهور پایه یک دادگستری نیز در یک پارتی شبانه دستگیر شدند.

بازداشت و دستگیری 15 وکیل مشهور دادگستری در پارتی شبانه

ماجرای بازداشت 7 بازیگر بسیار مشهور سینما در پارتی شبانه که همراه با مصرف مشروبات الکی نیز بود هنوز تمام نشده است که خبر بازداشت و دستگیری 15 وکیل بسیار مشهور پایه یک دادگستری در یک پارتی شبانه منتشر می شود. سوال مهم اینجاست که وکلای دادگستری که خود مرد قانون هستند چرا باید به بی قانونی پناه برده مشروبات الکلی مصرف کرده و مرتکب جرم شوند؟

شاید خبر بازداتش آن 7 بازیگر سینما تا این اندازه ناراحت کننده نبود که 15 وکیل پایه یک دادگستری در یک پارتی شبانه ناراحت کننده است .  حضور در میان خانم ها و اقدام به رقص و پایکوبی و مصرف مشروبات الکی از سوی وکلایی که قانون را خوب می شناسند و می دانند که چنین رفتاری از سوی آنها بخشودنی نیست جای سوال دارد!

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، نبی الله مسلمی گفت: با وصول گزارشی مبنی بر حضور تعدادی از وکلا در پارتی شبانه در ویلا شهرستان سرخرود موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از اخذ حکم ، ماموران با ورود به منزل متهمان را با پوششی نامناسب و زننده، در حالیکه مشغول استعمال مشروبات الکلی و پایکوبی بصورت مختلط بودند به همراه مقادیر مشروبات الکی و آلات و ادوات لهو و لعب، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

مسلمی تعداد دستگیرشدگان را بیش از 15 نفر  اعلام کرد و افزود: از این تعداد 2 وکیل از استانهای قم و گلستان بودند.
رییس حفاظت واطلاعات دادگستری استان ضمن تاکید بر اینکه وکلا از جایگاه مهمی در دستگاه قضایی کشور برخوردار می باشند خاطر نشان کرد: به لحاظ مسولیت خطیر و حساس وکلا در نظام قضایی کشور، حفاظت واطلاعات دادگستری به عنوان ضابط قوه قضائیه با وکلایی که با ارتکاب تخلف و جرایم موجب تضعیف جایگاه این مجموعه گردند، بر اساس وظایف قانونی خود در برخورد با آنان کوتاهی نخواهد کرد.
این 15 وکیل بزداشت شده از مشهورترین وکلای کشور بوده و بروز چنین خلاف بزرگی از سوی این افراد با قوانین شرع و  قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی منافات شدید دارد

یک باند فساد اخلاقی نیز پارسال کشف که پس از طی مراحل رسیدگی قضایی، یکی از آنان به اعدام محکوم شد.

بازداشت 15 وکیل در پارتی شبانه
درحال تکمیل خبر