رامسین کبریتی


درنهایت و پس از پیوستن بازیگران بسیاری به شبکه منحوس جم تی وی gem tv رامسین کبریتی نیز به این شبکه پیوست یکی از مهمترین نقش های رامسین کبریتی بازی در سریال ستایش و به عنوان برادر شوهر ستایش بده است این سریال در هنگام پخش خود،  از اقبال بسیار خوبی در نزد عموم مردم برخوردار شده بود.



رامسین کبریتی هم به شبکه جم پیوست

پس از اینکه بازیگران مشهور زیادی همچون صدف طاهریان، چکامه چمن ماه و.. به شبکه جم تی وی GEM TV پیوستند نوبت به رامسین کبریتی رسیده بود تا وطن و هنر خود را به شبکه منحوس جم بفوشد .

رامسین کبریتی پس از پیوستن به شبکه جم، توییتی از خود منتشر کرده است که خبر پیوستن خود به شبکه جم را تایید می کند.باز هم در رسانه و فضاهای مجازی خبری از رفتن یک بازیگر دیگر به شبکه جم منتشر شد. رامسین کبریتی بازیگری است که نامش به عنوان یکی از افراد جدید که به شبکه جم پیوسته، رسانه‌ای شد.

این بازیگر که از اواخر دهه هفتاد و با ایفای نقش در آثاری همچون «شب‌های تهران» و «آواز قو» وارد سینما شده بود و در طی سال‌های بعد نیز اغلب ایفاگر نقش‌های مکمل آثار سینمایی بود. رامسین کبریتی از بازیگران نه چندان مطرح سینما بود که اغلب نقش های مکمل را ایفا می کرد رامسین کبریتی بیشتر نقش های خود را در سریالهای مختلف ایفا کرده و حضور کمتری در سینماها داشته است. پیوستن رامسین کبریتی به شبکه جم دومرتبه موجی از جنجال را درپی داشته است  کامنت های متعددی در مورد پیوستن وی به شبکه جم تی وی در فضای مجازی ارسال شده است.