دستگیری 70 دختر و پسر مست در رستوران امیر ریش فرحزاد


 این روزها شاهد دستگیری دختر و پسرهای جوان به جرم شرکت در پارتی و مصرف مشروبات الکلی هستیم

پس از بازداشت 7 بازیگر مشهور در پارتی شبانه، 35 دخترو پسر در جشن دانشجویی و اکنون هم بازداشت 70 دختر و پسر در رستوران امیر ریش در فحزاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بامداد امروز  70 نفر دختر و پسر به جرم مصرف مشروبات الکلی در رستوران «امیر ریش» فرحزاد دستگیر شدند.

بازداشت 70 دختر و پسر در رستوران امیر ریش فرحزاد

در روزهای گذشته خبرهای زیادی مبنی بردستگیری دختر و پسرها در پارتی شبانه بوده ایم 7 بازیگر بسیار مشهور که بخاطر شرکت در پارتی شبانه و مصرف مشروبات الکلی بازداشت شده بودند در بین این افراد بازیگران بسیار سرسناسی حضور داشتند پس از آن خبر بازداشت و دستگیری 35 دختر و پسر در قزوین بود که آنها هم به جرم شرکت در پارتی مختلط و مصرف مشروبات الکلی بازداشت شده و فردای همان روز و در ملا عام به تحمل 90 ضربه شلاق محکوم شدند.

و در اخرین مورد از سناریوی بازداشتی ها و با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان شاهد دستگیری 70 دختر و پسر شرکت کننده در پارتی مختلط می باشیم گفته می شود تمام این 70 دخترو پسر در رستوران امیر ریش واقع در فرحزاد تهران، مست بوده و مشروبات الکلی مصرف کرده بوده اند. بر اساس این گزارش، ساعت 03:00 بامداد امروز پلیس 70 دختر و پسر را که در یک میهمانی مختلط مشروبات الکلی مصرف کرده بودند، روانه بازداشتگاه کرد.

مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دستگیرشدگان 40 مرد و 30 زن بودند که جهت تحقیقات اولیه به مقر فاتب منتقل شدند ؛ با انجام تست الکل مشخص شد 28 مرد و 6 زن مشروبات الکلی مصرف کرده بودند و در حال حاضر پرونده تحت رسیدگی است. در شرایطی که باید برای رفتن به پیشواز ماه مبارک رمضان باشیم جوانان ما بجای امادگی جسمانی و رحانی خود، وقت خود را در میهمانی های سراسر گناه سپری می کنند.

لازم به ذکر است، پلیس بندر عباس نیز چندی پیش 62 مرد و زن را در یک میهمانی نامتعارف شناسایی و بازداشت کرد. ماه مبارک رمضان در پیش است و جوانان عزیز کشورمان باید خو را برای حضور در ماه میهمانی خداوند آماده کنند و از شرکت در چنین مجالسی در هر وقت و شرایطی پرهیز کنند.

برای جوانان مومن و متعهد کشورمان تفریحات سالم مناسبی وجود دارد که با گرویدن به آنها می توانند از حضور در مجالس گناه دوری کنند آیا برای این 70 دختر و پسر هموطن، راه دیگیری برای تفریح و سرگرم شدن وجود نداشت که حتما  در چنین مجالس شیطانی حضور پیدا کنند؟