دیشب مثل همیشه بی خوابی کشیدم. صبح چشمام رو باز کردم و دیدم خیلی خوابم میاد. دوباره بستمشون. آزمون هم که بیخیالش...

ساعت 11 و نیم بیدار شدم و یه چیزی خوردم. بعدش اومدم نت تا 2:30. از اون موقع تا الان هم مشغول بودم.

دلنوشته های یک پشت کنکوری

اول رفتم دوچرخه م پنچرگیری کردم. الان حدودا یک سال میشه که پنچر شده و افتاده زیر درخت و حوصله ی پنچرگیری ندارم. ولی امروز دیگه حوصله کردم و رفتم پنچریش رو گرفتم و یه دور هم باهاش زدم تا ببینم چطور شده؟ باد میده هنوز یا نه؟!

دوچرخه رو که درست کردم دیدم هوا خیلی گرمه. رفتم سروقت کولر. کولر رو هم سرویس کردم و الان خانواده ی گرامی با خیال راحت نشستن زیر باد خنک و دراز کشیدن و دارن کیف میکنن.

با خودم که فکر میکنم میبینم واقعا عمرم الکی هم هدر نشده ها! واقعا یه سری کار کردم.

مثلا الان من اونقدر با دوچرخه ور رفتم که میتونم یه مغازه ی دوچرخه سازی بزنم. همه چیش رو بلدم!

یا مثلا میتونم خدمات فنی بزنم. والا نصب و راه اندازی و تعمیرات کولر، بخاری، آبگرمکن و همه ی وسایل الکتریکی و گازی و آبی و ... رو بلدم.

میشه برم یه مغازه ی استریو هم بزنم. مثلا چهارتا هدفون و هندزفری و دو تا لپ تاپ و شیش هفت تا کیس و انواع فلش و یه میز و یه صندلی و ده بیست تا سی دی و ... بندازم تو مغازه و بزنم تو کار کامپیوتر. تعمیرات نرم افزاری کامپیوتر هم که بلدم. مثلا الان تو محله ی ما یه ویندزو نصب میکنه طرف 15 هزار تومن میگیره! و هنوز هستن افرادی که برای عوض کردن ویندوز کیس رو برمیدارن میبرن مغازه تا براشون ویندوز عوض کنن.

یا مثلا من رابیتس بندی اوستام. خیلی راحت میتونم بزنم تو کار رابیتس بندی (تو گوگل سرچ کنید در موردش بخونید حوصله ی توضیح دادن ندارم!).

گچکاری رو هنوز اوستای کامل نشدم ولی خب یه کم دیگه کار داره. ولی به هر صورت اون رو هم حساب میکنم.

برق کشی ساختمون که خوراکمه. تا حالا رسمی کار نکردم ولی کل سیستم برق خونمون رو خودم طراحی و اجرا کردم!

یا حتی میتونم برم تو یه موسسه ی قرآنی معلم قرآن بشم و درآمد داشته باشم.

سابقه ی تدریس درس مدرسه رو هم که دارم. میتونم برم معلم خصوصی بشم. یه کم کار داره البته ولی خب من وقتی به همکلاسی هام درس میدادم همه شون بهترین نتیجه ی ممکن رو میگرفتن.

یا حتی میتونم به صورت فشرده بزنم تو کار طراحی و ... و یه گرافیست بشم! خیلی کار داره تو این زمینه ولی خب در خودم استعدادش رو میبینم اگه ریا نباشه!

واقعا من عمرم الکی هم هدر نشده ها! در راه فراگیری هنر هدر شده واقعا. از این نظر میتونم شاد باشم.



جدیدترین ها
رونمایی از لباس جدید تیم ملی فوتبال و تیکه اندازی های طنز به این لباس
جنجال رابطه ساسی مانکت و دنیا جهانبخش مدل ایرانی

بازداشت 7 هنرپیشه مشهور سینما در یک پارتی

جزئیات تجاوز جنسی و قتل ستایش توسط پسر 16 ساله

دختران ارازل و اوباش تهران

رابطه ستاره فوتبال لیگ برتر با یک پسر دخترنما

جزئیات تنبیه وحشیانه دانش آموز مشهدی