من ، یکی طرد شد‌ه‌ام

شما رانمیدانم.

اه ای مادر، کاش مرا نمی زاییدی

اه ای پدر، کاش ....

اه ای روزگار لعنتی

من طرد شده

«من» بی همه «اویَم» ، بی هیچ و بی هیچ کس

شما را نمیدانم.

من رسته از دنیای آلوده ، تک و تنها به دنبال «حقایق غریب» میدوم در دل تاریکیِ شب ، 

درمیان آفتاب مه گرفته..

شما را نمیدانم.

دلم خسته‌است...،بی هیچ ذوقی..

منزجر تر از دیروز، بی‌پروا تر از هر روز.

این چشمانم،دِگر،مگر، تابْ تماشا دارند؟!

شما را نمیدانم.


«عشق» ، در نظرم ، دیگر

چیز پرتی‌است!

که بازیچه دست کودک مغزان شده‌است.

شما را نمیدانم.

«عشق» چیز پرتی‌است...

دلم خسته‌است...

شما را ...

منبع sweetheart14.blog.ir

جدیدترین ها
رونمایی از لباس جدید تیم ملی فوتبال و تیکه اندازی های طنز به این لباس
جنجال رابطه ساسی مانکت و دنیا جهانبخش مدل ایرانی

بازداشت 7 هنرپیشه مشهور سینما در یک پارتی

جزئیات تجاوز جنسی و قتل ستایش توسط پسر 16 ساله

دختران ارازل و اوباش تهران

رابطه ستاره فوتبال لیگ برتر با یک پسر دخترنما

جزئیات تنبیه وحشیانه دانش آموز مشهدی