چندی است که در رفتار و سکنات بعضی از مسئولین کشور تمایل به همصدایی با غرب و غربیان مشاهده می شود و نه تنها همصدایی که گاهی بومی سازی و دلیل تراشی و ترجمه ی خواسته های غرب مشاهده می شود؛ مصداقش را آنجا می توان مشاهده کرد که غرب با تحریم هسته ای به ساخت دو قطبی کاذب اقتصاد_هسته ای می پردازد و رئیس جمهور این دیار با گفتن جمله ی «سانترفیوژ باید بچرخد، چرخ اقتصاد و چرخ زندگی مردم هم باید بچرخد.» آن را ترجمه می نماید و سپس در مرحله ی بعد آب خوردن مردم را نیز به تحریم های هسته ای مرتبط می سازد.

بخاطر امدن پول نفت سر سفره ها و بوی نفتی که می دهد، مردم از نان خوردن افتاده اند

با این روش غرب سیگنال های ارسالی اش را توسط گیرنده های داخلی خود ترجمه می کند و به گوش مردم می رساند در حالی که این رفتار مسئولان دو تاثیر مخرب دارد؛ از طرفی غربیان را امیدوار می سازد که عده ای از سران جمهوری اسلامی همواره پیگیر مطالبات غرب از انقلاب اسلامی و امت حرب الله هستند؛ و از طرفی دیگر وقتی مردم مسئولان خود را در حال استماع اوامر غرب مشاهده می کنند دچار یاس و ناامیدی می شوند.

اما نسخه ی جدید این رفتار را می توان پس از آنکه اوباما زمین بازی از هسته ای به موشکی تغییر داد در توییت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام!!! مشاهده کرد.

سوالی که مطرح است این است که این مسئولان به علت عدم کیاست لازم اینگونه در پازل دشمن بازی می کنند یا با آگاهی کامل ؟

«دنیای فردا ، دنیای گفتمان هاست نه موشک ها...» حکایت از همین سوال دارد.

و عجبا که همین جمله آدمی را بر سر دو راهی خیانت و جهالت قرار می دهد.



جدیدترین ها

جزئیات تجاوز جنسی و قتل ستایش توسط پسر 16 ساله

دختران ارازل و اوباش تهران

رابطه ستاره فوتبال لیگ برتر با یک پسر دخترنما

جزئیات تنبیه وحشیانه دانش آموز مشهدی